۲۵۷۴۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آرفی: با تراکتورسازی توافق کردم

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی به نفع من رأی داده اما نمی‌دانم چرا پرسپولیس طلبم را به من پرداخت نمی‌کند؟

خبرگزاری فارس: اشپیتیم آرفی در خصوص توافقش با مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای گرفتن طلبش از این باشگاه گفت:‌بالاخره توافق کردیم تا این پول بعد از چهار سال به من پرداخت شود.

وی ادامه داد: البته فیفا جرایم و خساراتی برای باشگاه تراکتورسازی در نظر گرفته بود که این مسئله به من ارتباط نداشت اما وقتی تراکتورسازی پول من را پرداخت کند و با من تسویه حساب کند این جریمه خود به خود از بین می‌رود.

مهاجم آلبانیایی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مطالباتش از باشگاه‌هایی که در آنها کار کرده افزود: من در ایران در هر باشگاهی که بازی کردم از آنها طلبکار بودم. از پیام مشهد طلب داشتم که شکایت کردم و پولم را گرفتم. از پرسپولیس طلب دارم که با وجود اینکه کمیته انضباطی حکم به نفع من داده اما پرسپولیس پولم را نمی‌دهد. تراکتورسازی هم که با من توافق کرده و طلبم از ابومسلم را هم از فیفا گرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه پرسپولیس طلبت را نمی‌دهد، افزود: خود من هم این سوال را دارم. من زیاد زبان ایرانی‌ها را بلد نیستم اما نمی‌فهمم وقتی کمیته انضباطی به نفع من رأی داده چرا پرسپولیس پولم را پرداخت نمی‌کند. البته مبلغ آن اصلا مهم نیست چرا که من در ایران هیچ گاه برای گرفتن پول فریاد نزدم اما امیدوارم مسئولان باشگاه بدانند که من پول اضافه نمی‌خواهم و فقط پول قراردادم را از آنها مطالبه کردم.

آرفی در پایان خاطرنشان کرد: برای گرفتن پولم به سمت باشگاه پرسپولیس نرفتم و جالب اینجاست که کسی هم از سوی این باشگاه به سمت من نمی‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج