۲۵۷۷۴۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

فراخوان ۶ میلیون خودروی تویوتا

شرکت بزرگ خودروسازی تویوتا، شش میلیون و پانصد هزار محصول خود را که احتمالا بالابر شیشه های آنها معیوب است، در سرتاسر جهان فراخوان کرد.

خبرگزاری صدا و سیما: شرکت بزرگ خودروسازی تویوتا، شش میلیون و پانصد هزار محصول خود را که احتمالا بالابر شیشه های آنها معیوب است، در سرتاسر جهان فراخوان کرد.

این شرکت ژاپنی اعلام کرد: شش میلیون و نیم خودرو تولیدی خود را در کشورهای مختلف جمع آوری می کند تا از عملکرد مناسب دستگاه بالابر شیشه های آنها اطمینان حاصل کند. مهندسان شرکت تویوتا احتمال می دهند که دستگاه بالابر شیشه برخی از این خودروها داغ شود و دود تولید کند.

در ماههای اخیر شرکت بزرگ تویوتا مجبور شده است نزدیک به ده میلیون محصول خود را به علت نقص احتمالی در کیسه های هوای آنها جمع آوری کند.

فراخوان جدید محصولات تویوتا که احتمالا دستگاه بالابر شیشه های آنها مشکل دارد، شامل مدلهای یاریس، کورولا، کمری یا راو۴ می شود که در فاصله سالهای دو هزار و پنج تا دو هزار و ده تولید شده اند.

در چارچوب این فراخوان حدود ششصد هزار خودرو در ژاپن، دو میلیون و هفتصد هزار دستگاه در آمریکا، یک میلیون و دویست هزار در اروپا، یکصد هزار در فرانسه و دو میلیون دستگاه در دیگر نقاط جهان جمع آوری می شود.

مسئولان تویوتا می گویند تا کنون حتی یک مورد حادثه وخیم نیز در ارتباط با این مشکل محصولات شرکت در هیچ کجای جهان گزارش نشده است.

به گفته مقامات شرکت ژاپنی، فقط یک راننده آمریکایی اعلام کرده که دستش سوخته و یازده مورد تلفات مادی نیز گزارش شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سايپا هم ببينه ! .... يه تيبا سال ٩٢ خريدم .... از روز اول قفل دراش خرابه .... بالابر شيشه سمت راننده هم ! منتظريم ايشالله فراخوان بده براي جمع كردن تيبا هاي معيوب !!!! آدميزاد به اميد زنده ست!!!!

    • آریایی

      خودروسازهای ما هم دنده عقب ندارن بعضی از خودروهاشون بعد تعویض هم نمیکنن قابل توچه سایپا و ایران خودرو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      خوشبختانه تو کشور ما اینقدر خودروها با کیفیت هستند که تا حالا هیچ کدمشون تولیداتشون رو فراخوان نکردند، واقعا تویوتا باید از ایران خودرو و سایپا یاد بگیره!

    • فرهنگی

      جل خالق ماذا خلق ؟؟؟؟
      خرداد 90پراید ی خریدم .پس از 2 ماه سیستم ترمز کلا معیوب بود بردم نمایندگی جهت رفع عیبش . مسئول نمایندگی با تندی جواب داد برید 3 روز دیگه بیایید
      به شرکت تویوتا یاد بده سایپا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج