اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۸۹۹۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پیش بینی باران شدید در یازده استان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش شدید باران طی دو روز آینده در ۱۱ استان و افزیش نسبی دما درشرق کشور طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش شدید باران طی دو روز آینده در ۱۱ استان و افزیش نسبی دما درشرق کشور طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: براساس داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی امروز با ورود یک سامانه بارشی فعال به کشور در برخی مناطق شمال غرب، غرب و سواحل غربی و مرکزی خزر ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد و درسایر مناطق کشور، بخصوص درنیمه شرقی، جو نسبتا پایدار بوده و روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، فردا فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب و غرب کشور تقویت می‌شود و گستره بارش‌ها دامنه‌های جنوبی البرز و برخی مناطق جنوب غرب کشور را نیز فرا می‌گیرد و از روز چهارشنبه با نفوذ زبانه پرفشار به نیمه شمالی کشور و از سوی دیگر تقویت جریان‌های گرم و مرطوب در غرب و جنوب غرب کشور، بر شدت بارش‌ها در نیمه غربی کشور افزوده خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه شدت بارش‌ها امروز در غرب آذربایجان غربی و جنوب آذربایجان شرقی است،اظهار داشت: شدت بارش ها روز سه‌شنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، شمال کرمانشاه، شمال اردبیل و روز چهارشنبه در استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، زنجان، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، غرب همدان و شمال قزوین خواهدبود.

وظیفه تصریح کرد: روز چهارشنبه در نیمه شمالی کشور در نتیجه فعالیت این سامانه بارشی، دما کاهش می یابد و از روز چهارشنبه در مناطق کوهستانی شمال غرب و ارتفاعات البرز بارش برف دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه از روز چهارشنبه دریای خزر و خلیج فارس مواج پیش‌بینی می شود افزود: همچنین نقشه‌های آینده‌نگری، بیانگر ماندگاری و تقویت الگوی جو ناپایدار فوق بر روی مناطق غربی کشور تا اویل هفته آینده است.

وظیفه یادآور شد: فردا آسمان تهران کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی، در بعدازظهر افزایش ابر، در اواخر وقت بارش پراکنده، گاهی وزش باد است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت در این روز به ۲۴ و ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج