adexo3
۲۵۹۹۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پانادیچ: دربی برای ما یک بازی معمولی است

دستیار اول برانکو ایوانکویچ با بیان اینکه دربی از سایر مسابقات لیگ جدا نیست گفت: تقابل با استقلال برای ما یک بازی معمولی است و فقط از این مسابقه برد می خواهیم.

خبرگزاری مهر: آندره پانادیچ دستیار اول برانکو ایوانکویچ تقابل روز جمعه برابر استقلال را یک بازی معمولی می داند.

در خصوص دربی هشتاد و یکم تهران با مربی پرسپولیس گفتگویی انجام دادیم که متن آن را در زیر می خوانید:

*روز جمعه پرسپولیس یک مسابقه حساس را پیش رو دارد و باید در دربی بزرگ پایتخت ایران به مصاف استقلال برود نظر شما راجع به این مسابقه چیست؟

- برای من این بازی یک مسابقه مانند سایر دیدارهای ما در لیگ برتر است. هدف ما از این مسابقه هم مانند سایر بازیها تنها کسب سه امتیاز است و فقط می خواهیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

* برخی از هواداران پرسپولیس حاضر هستند که این تیم از قهرمانی در لیگ باز بماند اما در دو دیدار برابر استقلال به پیروزی برسد. نظر شما در این باره چیست؟

- این موضوع برای هواداران صدق می کند و آنها نیز مانند ما از تیمشان فقط پیروزی می خواهند. من یک مربی فوتبال هستم و ما برای بازی به بازی برنامه ریزی می کنیم برای من این بازی نیز مانند سایر بازیهای لیگ است و سه امتیاز دارد. دو دیدار برابر استقلال در صورتی برای من حساس تر می شود که جدا از لیگ باشد اما این مسابقه در حال حاضر در لیگ انجام می گیرد و جدا از بازیهای لیگ برتر نیست.

* چه شناختی از حریف روز جمعه تان یعنی استقلال دارید؟

- استقلال تیم خوبی است. این تیم در حال حاضر در سطح جدول قرار دارد که این موضوع بیانگر این است که استقلال تیم قدرتمند و خوبی است.

* شرایط پرسپولیس را پیش از بازی چگونه می بینید؟

- یک فضای معمولی مانند گذشته در تیم حاکم است و هیچ چیز غیر عادی رخ نداده. ما برای بازی لیگ آماده می شویم و سایر بازیکنان نیز مانند سایر بازیها باانگیزه و با تمام قدرت برای این دیدار آماده می شوند.

* پرسپولیس می تواند این روند خوبش را حفظ کند؟

- ما در بازی های قبلی هم در لیگ عملکرد خوبی داشتیم اما به خاطر برخی مسائل غیر فوتبالی نتوانستیم نتایج لازمه را تا الان بگیریم و در جایگاه حقیقی خودمان در جدول باشیم. به هر حال وقتی روند خوب بازیها را می بینیم مطمئنا پیشرفت می کنیم و خوشحالم که در بازیهای اخیر مان توانسته ایم چندین پیروزی کسب کنیم. ما در تلاش هستیم تا این روند را حفظ کنیم و در جدول به صدر نزدیک شویم.

* این بار دوم است که شما به عنوان مربی در دربی تهران حضور دارید. دربی تهران را شما چطور ارزیای می کنید؟

- جو خیلی خوبی در ورزشگاه حاکم است که این مسابقه را فراتر از یک بازی معمولی می کند. من در کشورهای مختلف مانند آلمان در دربی بازی کردم در آن کشورها برای بازیهای مهم تیم هایشان شاید نزدیک به ۵۰ هزار هوادار به ورزشگاه می آمد اما در دربی تهران بیش از ۱۰۰ هزار هوادار دو تیم به ورزشگاه می آید تا تیم محبوبشان را تشویق کنند این مسئله یکی از عوامل اصلی است که باعث جذابیت این بازی می شود و حتی به بازیکنان انگیزه می دهد.

* شما در کشورهای مختلف تجربه حضور در دربی های مختلف را داشته اید. تفاوت دربی تهران و سایر کشورها در کجا است؟

- هواداران بیشتری برای دربی تهران به ورزشگاه می آیند و با جان و دل تیمشان را تشویق می کنند این مسئله موجب جذابیت دربی است.

* آیا می توان نتیجه دربی را پیش بینی کرد؟

- فوتبال غیر قابل پیش بینی است و نمی توان آن را پیش بینی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج