۲۶۰۶۴۳
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

هریسون فورد سوسیس شد! +عکس

بازیگر «ایندیانا جونز» و «جنگ‌های ستاره‌ای» به مناسبت شب جشن هالووین با لباس سوسیس هات داگ جلوی دوربین‌ تلویزیون ظاهر شد.

خبرگزاری آنا: بازیگر «ایندیانا جونز» و «جنگ‌های ستاره‌ای» به مناسبت شب جشن هالووین با لباس سوسیس هات داگ جلوی دوربین‌ تلویزیون ظاهر شد.

برنامه «زنده جیمی کیمل» پنجشنبه شب با حضور هریسون فورد، ستاره هالیوود برگزار شد که هفتمین اپیزود از «جنگ‌های ستاره‌ای» قرار است در روز ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) با بازی وی در نقش اصلی و سی‌وهشت سال پس از اکران اولین فیلم این مجموعه به روی پرده برود.

هریسون فورد سوسیس شد! +عکس

در این برنامه هریسون فورد هفتاد و پنج ساله با قیافه‌ای که خود «سگ در لباس هات داگ» (a dog in a hotdog suit) نامید، ظاهر شد. مجری نیز در لباس شاهزاده خانم لیا ظاهر شد و شخصیت یودا نیز از گوشه‌ای سر و کله‌اش پیدا شد!

به گزارش ورایتی، فورد که مشهور است هر سال در جشن هالووین (شب ۳۱ اکتبر-۹ آبان) از نوک پا تا فرق سر لباس مبدل بر تن می‌کند، درباره سانحه سقوط هواپیمای تک موتوره‌اش که اسفندماه گذشته اتفاق افتاد، توضیح داد و گفت همه آن اتفاق را به یاد نمی‌آورد: «یادم می‌آید که موتور از کار افتاد، این بخش را خیلی خوب به یاد می‌آورم. و بعد یادم می‌آید که به برج مراقبت گفتم چکار قرار است بکنم. بعد پیشنهاد آنها را به یاد می‌آورم که گفتند مسیر معمول را طی کنم تا فرود بیایم و می دانستم که نمی‌توانم آن کار را بکنم، بنابراین گفتم نه... و راستش را بخواهید این آخرین چیزی است که تا پنج روز بعد از آن به یاد دارم.»

هریسون فورد سوسیس شد! +عکس

هریسون فورد پیش از این حادثه بخش‌های اصلی بازی در «جنگ‌های ستاره‌ای- اپیزود هفتم: نیرو بیدار می شود» را به پایان برده بود و سر صحنه آن فیلم نیز در حادثه دیگری از ناحیه قوزک پا مجروح شده بود. در این حادثه پای او لای درِ گاراژ گیر کرده بود. به گزارش هالیوود ریپورتر، هریسون فورد در برنامه تلویزیونی توضیح داد که «آن در، درِ (سفینه) میلنیوم فالکن بود»

هریسون فورد سوسیس شد! +عکس

این بازیگر در پاسخ به سؤال جیمی کیمل در مورد اینکه چرا در پوستر فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود» حضور ندارد، گفت: «جا نبود.» بعد ادامه داد: «دلیل خیلی خوبی دارد، ولی من نمی‌توانم به شما بگویم. فقط این را می‌توانم بگویم که خیلی خیلی خوب است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      خیلی خیلی مسخره است!!!

      حالا اگر یک ایرانی این کار رو بکنه همه بهش توهین می کنن!

      ولی چون این هالیوودی هستش همه کی خندن و به به میگن!

      هیچی نیستن بابا!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج