۲۶۰۹۱۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اولین گوشی با حسگر تشخیص چشم

شرکت چینی UMI تلفن همراه هوشمند Iron Pro را معرفی کرد. این تلفن همراه جزو محصولات میان‌رده به شمار می‌رود که ویژگی‌های جالب توجهی دارد. گوشی Iron Pro از حسگر تشخیص چشم و سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت چینی UMI تلفن همراه هوشمند Iron Pro را معرفی کرد. این تلفن همراه جزو محصولات میان‌رده به شمار می‌رود که ویژگی‌های جالب توجهی دارد. گوشی Iron Pro از حسگر تشخیص چشم و سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد.

اولین گوشی با حسگر تشخیص چشم

بدنه‌ی این محصول از آلومینیوم و منیزیم تشکیل شده که تنها ۷٫۹ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۸ گرم وزن دارد. تلفن همراه جدید شرکت UMI از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد که تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل بر اینچ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

روی این گوشی تراشه‌ی مدیاتک مدل MT۶۷۵۳ با پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T۷۲۰ مشاهده می‌شود. سه گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. گوشی Iron Pro از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی آن‌را افزایش داد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به USB Type-C، پشتیبانی از وای-فای، شبکه‌ی ۴G، دو سیم‌کارته بودن و یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با اندروید ۵.۱.۱ اشاره کرد.

این تلفن همراه هوشمند یک ویژگی بسیار هیجان‌انگیز دارد. روی آن از حسگر تشخیص چشم استفاده شده که کاربران به وسیله‌ی آن می‌توانند قفل امنیتی روی گوشی خودشان قرار دهند. البته حسگر تشخیص اثر انگشت هم روی آن به کار رفته و براساس ادعای شرکت UMI این سنسور در کمتر از ۰٫۳۲ ثانیه اثر انگشت کاربر را شناسایی می‌کند.

گوشی UMI Iron Pro با قیمت ۱۷۹ دلار راهی بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر منتشر شده از این تلفن همراه را مشاهده کنید:

اولین گوشی با حسگر تشخیص چشم

اولین گوشی با حسگر تشخیص چشم

اولین گوشی با حسگر تشخیص چشم

اولین گوشی با حسگر تشخیص چشم

اولین گوشی با حسگر تشخیص چشم

اولین گوشی با حسگر تشخیص چشم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج