اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۰۹۱۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آمار کشته‌های سیل اخیر به ۹ نفر رسید

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان این مطلب که آمار کشته‌های سیل به ۹ نفر رسیده است، گفت: تا کنون ۱۲ هزار و ۹۰۰ تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

خبرگزاری میزان: رئیس سازمان امداد و نجات با بیان این مطلب که آمار کشته‌های سیل به ۹ نفر رسیده است، گفت: تا کنون ۱۲ هزار و ۹۰۰ تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

آمار کشته‌های سیل به ۹ نفر رسیده است ناصر چرخساز با ناصر چرخساز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان در خصوص سیل و آبرگرفتگی ۲۱ استان کشور اظهار کرد:متاسفانه سیل چند روز گذشته جان نفر ۹ نفر را گرفت که به ترتیب مربوط به ایلام،لرستان، کرمانشاه و اصفهان است.

وی در ادامه با اشاره به تحت تاثیر بودن ۲۱ استان آذربایجان‌شرقی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، قزوین، گیلان، زنجان، فارس، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، تهران، مرکزی، بوشهر و سمنا، اردبیل،مازندران و قم از سیل و آب‌گرفتگی، افزود: بر این اساس در ۷۱ شهرستان، ۱۴۰ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین آسیب دید.

چرخساز با اشاره به اسکان اضطراری یک‌هزار تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی، تصریح کرد: بر این اساس تخلیه آب از ۹۰۰ واحد مسکونی با به‌کارگیری ۱۱۰ دستگاه موتورپمپ و لجن‌کش انجام شده و ۳۳ تن نیز به مناطق امن منتقل شدند.

- رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به انتقال۴ نفر از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی به مراکز درمانی، تصریح کرد:تا کنون ۱۲ هزار و ۹۰۰ تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

وی با اشاره به منابع و تجهیزات به‌کارگیری شده در سیل و آب‌گرفتگی چند روز گذشته با به‌کارگیری ۳۳۰ تیم عملیاتی شامل یک‌هزار و ۴۰۰امدادگر و نجات‌گر، گفت: به این منظور خدمات امدادی لازم با به‌کارگیری ۱۹۵ دستگاه خودروی عملیاتی، ۱۹۰ دستگاه چادر، یک‌هزار و ۷۰۰ تخته پتو، ۵۰۰تخته موکت، ۲۴۰ شعله والور، ۵۰۰ قوطی انواع کنسرو، ۸هزار قرص نان و ۳ هزار و ۷۰۰بطری ارائه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج