۲۶۱۵۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آماده‌ باش پلیس اتریش درپی تهدید داعش

به گفته مقامات وزارت کشور اتریش، همزمان با ورود پناهجویان به این کشور گروه تروریستی داعش تهدید کرده است که برای خلع سلاح هر پلیس اتریشی ۱۰۰ هزار یورو پاداش می دهد.

خبرگزاری ایرنا: به گفته مقامات وزارت کشور اتریش، همزمان با ورود پناهجویان به این کشور گروه تروریستی داعش تهدید کرده است که برای خلع سلاح هر پلیس اتریشی ۱۰۰ هزار یورو پاداش می دهد.

در پی این هشدار وزارت های کشور و دفاع اتریش در مرزها به حالت آماده باش در آمده اند و نیروهای بیشتری را برای کنترل مرزها یی که پناهجویان از آنجا وارد می شوند، ارسال کرده اند.

به گفته یک سخنگوی پلیس اتریش، این کشور با همکاری سازمان های امنیتی اتحادیه اروپا به اطلاعتی دست پیدا کرده است که طبق آن گروه تروریستی داعش به هر شخصی که بتواند یک سرباز یا یک افسر پلیس را خلع سلاح کند ۱۰۰ هزار یورو پاداش می دهد.

سرهنگ یواخیم هوبر رییس روابط عمومی پلیس ایالات اشتایرمارک نیز اعلام کرده است که کنترل بیشتری در مرز ها صورت می گیرد اما دلیل خاصی برای رعب و وحشت در بین مردم وجود ندارد.
وی گفته است : جمع آوری به موقع مهاجرین از مرزها و انتقال آنها به آلمان هرگونه هشدار و خطر احتمالی در مرزها را کاهش می دهد.

رییس روابط عمومی پلیس ایالات اشتایرمارک افزود: که یک ایستگاه پلیس در نزدیکی مرز با نیرو های ویژه و تجهیزات کامل در حال ساخت است.

پیش از این مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست قبلی کشورهای بالکان که در لوکزامبورگ برگزار شد،تاکید کرد : از شرکای خود خواستیم که انتظارات اتحادیه اروپا مبنی بر پیدا کردن راهی برای حل بحران پناهندگان به ما ارائه دهند که متاسفانه شاهد وخیم ترشدن اوضاع و عدم همبستگی و همکاری بین مسئولان نهادها در کشورهای بالکان شدیم که این امر خطرات جدی تری برای آینده اروپا به همراه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج