جاباما
۲۶۱۸۲۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

مازیار فلاحی: ممنوع الکار نیستم

«مازیار فلاحی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان در واکنش به شایعه هایی مبنی بر ممنوع کاری اش که پس از انتشار نامه جمعی از خواننده های پاپ خطاب به «رئیس جمهور» در سایت های خبری پیچید، یادداشتی منتشر و در خصوص این نامه جمعی و برنامه های آتی خود توضیح داد.

موسیقی ایرانیان: «مازیار فلاحی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان در واکنش به شایعه هایی مبنی بر ممنوع کاری اش که پس از انتشار نامه جمعی از خواننده های پاپ خطاب به «رئیس جمهور» در سایت های خبری پیچید، یادداشتی منتشر و در خصوص این نامه جمعی و برنامه های آتی خود توضیح داد.

«مازیار فلاحی» در یادداشت خود چنین نگاشته است:

«به نام خدا

در پی تماس‌های مکرری که طی سه روز گذشته از طرف تهیه‌کننده‌های محترم کنسرت‌های اینجانب در شهرستان‌ها و همچنین سایر برنامه‌های هنری اینجانب، با من و یا مدیر برنامه‌های من گرفته شده و ابراز نگرانی در مورد انجام یا عدم انجام و یا لغو قراردادها تا پایان سال جاری نموده‌اند، اعلام می‌نمایم که اینجانب به هیچ عنوان ممنوع الکار و ممنوع الفعالیت نبوده و نیستم و انتشار نامه اخیر طی روزهای گذشته صرفاً جهت همدلی و همراهی با خواننده‌های موسیقی پاپ و نیز رسیدن به خواسته‌های همه خواننده‌های موسیقی پاپ جهت برگزاری کنسرت در برخی سالن‌ها بخصوص سالن همایش‌های برج میلاد شهر تهران و نیز فراهم شدن فضای مجازی و همچنین مدیای مناسب زیر نظر و با مجوز وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ارائه و پخش قطعات موسیقی، ویدیو کلیپ‌ها و آثار هنری تولید شده است.

مجدد تأکید می‌کنم تمامی اجراهای زنده و برنامه‌های هنری اینجانب به لطف خداوند و همدلی همیشگی شما بدون تغییر در زمستان سال جاری برگزار خواهد شد و به قوت خود باقی است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج