۲۶۲۴۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برخی منتقدان از دوره گردها هم پایین ترند!

جمعه هفته گذشته، حمید گودرزی یکی از مجریان برنامه «هفت» گفت‌وگویی با مهدی پاکدل انجام داد که در آن پاکدل برخی از منتقدان سینما را با خواروبار فروش مقایسه کرد.

آی سینما: جمعه هفته گذشته، حمید گودرزی یکی از مجریان برنامه «هفت» گفت‌وگویی با مهدی پاکدل انجام داد که در آن پاکدل برخی از منتقدان سینما را با خواروبار فروش مقایسه کرد. ح

حمید گودرزی برخی از گفته‌های پاکدل را سو برداشت برخی از رسانه‌ها عنوان می‌کند و دراین‌باره می‌گوید:«به نظر من اشخاصی که پنج دقیقه از فیلم را بیشتر نمی‌بینند، اما در مورد کل فیلم مطلب می‌نویسند، از فروشنده دوره‌گرد هم پایین‌ترند.»

حمید گودرزی از مجریان برنامه «هفت» بابیان این که این برنامه تنها برای نقد فیلم‌های سینمایی نیست، درباره گفت و گویی که با پاکدل انجام داد و برخی آن را توهین آمیز قلمداد کردند به آی سینما گفت:«به نظر من در آن مصاحبه توهینی به شخصی نشد چون این برنامه به نفع همه است. آقای پاکدل گفتند، آدم‌هایی که میان داخل سالن و تنها پنج دقیقه از فیلم و می‌بینند و از سینما خارج می‌شوند، سپس راجع به کل فیلم نظر می‌دهند، این‌ها خواروبار فروش‌اند! و نگفتند همه منتقدان خواروبار فروش‌اند.»

برخی منتقدان از دوره گردها هم پایین ترند!

گودرزی در ادامه دفاعیات خود از مهدی پاکدل و گفت و گویی که با او انجام داده بود، ادامه داد:«پاکدل گفت بخشی از آدم‌ها به شکل سیستماتیک می‌آیند داخل سالن، سه دقیقه از فیلم را می‌بینند و به شکل ناگهانی و چهل نفری از سالن بیرون می‌روند و آن‌وقت درباره کل نود دقیقه فیلمی که ندیده‌اند، مطلب می‌نویسند. مهدی پاکدل گفت این‌ها خواروبار فروش‌اند. به نظر بنده این‌ها خواروبار فروش که هیچی، از فروشنده دوره‌گرد هم پایین‌ترند!»

بازیگر «روباه» در واکنش به انتقادهای برخی از منتقدان سری جدید برنامه «هفت» که معتقدند این برنامه فاقد از بخش‌های چالشی است، می‌گوید:«چالشی بودن اگر بدین معنی باشد که دو نفر را به جان یکدیگر بیندازیم و سینمای ایران هم نتیجه‌ای از آن نگیرد، نه این برنامه چالشی نیست.»

در دومین برنامه «هفت» بهروز افخمی رو در روی محمدحسین فرح‌بخش قرار گرفت و هم‌صدا با فرح‌بخش به این نکته اشاره کرد که سینما باید برای سرگرمی مردم باشد و فیلم‌هایی هم که ساخته می‌شود، فقط باید جنبه سرگرم‌کننده داشته باشد، اما گودرزی با تکذیب این موضوع می‌گوید:«آقای افخمی نگفتند که سینما فقط باید سرگرم‌کننده باشد، ایشان معتقد اند که سینما باید سرگرم‌کننده هم باشد نه این که مردم ۶ هزار تومان بدهند و بروند داخل سالن و سر آخر هم باحالت بد از سالن بیرون بیایند!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج