۲۶۳۶۴۴
۱۰ نظر
۵۰۱۵
۱۰ نظر
۵۰۱۵
پ

چاره ای جز حذف «چکامه چمن ماه» نیست

محمدرضا آهنج کارگردان سریال «آسمان من» در مورد حذف چکامه چمن ماه گفت: در مورد حذف این بازیگر چه لطمه‌ای به سریال و مسیر قصه می‌زند نمی‌خواهم بگویم دردناک ولی تاسف برانگیز است. صادقانه بگویم حذف ایشان یکی از پی‌رنگ‌های قصه مرا دچار تزلزل می‌کند.

بانی فیلم: محمدرضا آهنج کارگردان سریال «آسمان من» در مورد حذف چکامه چمن ماه گفت: در مورد حذف این بازیگر چه لطمه‌ای به سریال و مسیر قصه می‌زند نمی‌خواهم بگویم دردناک ولی تاسف برانگیز است. صادقانه بگویم حذف ایشان یکی از پی‌رنگ‌های قصه مرا دچار تزلزل می‌کند.

وی گفت: آنهایی که سریال را از شبکه افق دیده‌اند در جریان هستند که سجاد پسر نادری (دانیال حکیمی) در تقابل با پدرش مبحث عشق و علاقه‌اش به تینا (چکامه چمن ماه) را در قصه «آسمان من» دارد، خب ما اگر کلاً این مسئله را حذف کنیم، اصلاً راجع به آن حرف نزنیم، حتی در تلفن‌ها هم از آن صحبت نکنیم (حالا حضور فیزیکی شخصیت را داشته باشیم یا نه) تمام مخاطبانی که سریال را در مرتبه اول پخش ندیدند می‌گویند چه عناد بی‌دلیلی است که این پسر با پدرش دارد. این سوال پیش می‌آید آن هم در مقابل نسلی که در جبهه ماست و باید پاسخگو باشیم.

راهکار چیست؟! من که تافته جدا بافته ای از قوانین رسانه ملی و سینمای مملکتم نیستم. دفاع خودم را داشتم با مسوولان هم صحبت کردم و گفتم این تاثیر روی قصه گذاشته می‌شود. خوشبختانه تا دیروز با بچه‌های موسسه اوج که صحبت می‌کردیم آنها گفتند ما با این مسئله مشکلی نداریم. اگر لازم است با تلویزیون هم در میان می‌گذاریم که ما مشکلی نداریم اگر مشکل رسانه‌ای است که هیچ، اما دوستان موسسه اوج هم می‌گویند ما در این اتفاق پشت قوانین رسانه ملی هستیم و دفاع می‌کنیم اگر چه متوجه لطمه‌ای که سریال از این ماجرا می‌خورد هم هستیم. فعلاً من دستور دارم که بخش‌های مربوط به این بازیگر را حذف کنم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسخره بازی هست دیگه یه آدم را که نمیشه کامل حذف کرد الان گلشیفته فراهانی را توانستند حذف کنند ؟ رسانه ملی توهم این را دارد که تنها درگاه ورودی افکار مردم هست و متاسفانه با همین تفکر زمینه حذف خودش را از میان مردم فراهم می کند

    • بدون نام

      رسانه میلی با این کارها و قوانینش داره خودزنی می کنه !
      شما ببینین چقدر از بیننده های این رسانه ریزش کرده......

    • محمد

      با اين كارها فقط موجب مي شويد كه بيشتر موضوع در بين مردم گسترش پيدا كند.اصلا فكر نكنم درصد بالايي از مردم چكامه چمن ماه و يا تينتا را در اين سريال بشناسند كه حالا اينگونه نگران و دلواپس شده اند

    • بدون نام

      مخاطب اصلا در رسانه ملی تعریف شده؟آخه مخاطبا چه گناهی کردن که باید یه سریال بی سر و ته رو ببینن

    • ناشناس

      صدا و سيماي محترم سر جوال رو محكم گرفته و تهش رو ول كرده بجاي اين سانسورهاي مسخره فكري به حال بقيه برنامه هاتون بكنيد كه آشكارا به قوميت ها توهين ميكنند . مثل بارز اونهم برنامه فيتيله و گندي كه زد

    • بدون نام

      تلویزیون ایران که چند سال پیش روزانه 2 ساعت از وقت من را حداقل پر میکرد امروز نهایتا هفته ای 3-4 ساعت آن هم به لطف برنامه نود در سبد کل خانواده من جای دارد!!! با سانسور خودش را از زندگی ما سانسور کرد

    • ایرانی

      این شخص معلوم الحال چه بهتر که از این مملکت با لگد انداختنش بیرون!

      این سریال های دوزاری رو نبینید ترو خدا!

      روحیه تون رو خراب می کنه!

      بشینید با خانواده تون صحبت کنید بهتره تا بشینید این سریال های درپیت رو ببینید

      پاسخ ها

      • غـــــــــــــز ل

        پس نمایش برای چی پدید اومد؟؟؟ هواپیماها هم گاهی پایین می افته خودرو برخورد می کنه پوچخه پنچر میشه شما همش به ازای هر کدوم می شینی با خونواده گفتگو می کنی؟؟؟پس اینجا تو دنیای پوچ نت که دوزار هم نمی ارزه چه می کنی؟؟؟

    • مریم

      منطقی فکر کنین این افراد الگوی خیلی از نوجونهای ما هستن اگه قرار باشه هر کاری خواستن بکنن و عکس العملی نباشه که ......
      به هرحال بد بد وخوب خوب

    • جوان

      خجالت آوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج