adexo3
۲۶۵۳۶۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

سفر روحانی به اروپا لغو شد

وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد که با هماهنگی‌های انجام شده با طرف‌های اروپایی، قرار شده است که سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به دو کشور ایتالیا و فرانسه به زمانی مناسب‌تر در آینده موکول شود.

خبرگزاری تسنیم: محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد که با هماهنگی‌های انجام شده با طرف‌های اروپایی، قرار شده است که سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به دو کشور ایتالیا و فرانسه به زمانی مناسب‌تر در آینده موکول شود.

شهر پاریس شب گذشته شاهد ۶ عملیات همزمان تروریستی بود که طی آن دستکم ۱۵۳ تن جان باخته و ۲۰۰ تن مجروح شدند. گزارش شده است که حال ۸۰ تن از زخمی‌ها وخیم است.

ظریف در سخنان خود ضمن محکوم کردن حوادث وحشیانه تروریستی پاریس و تسلیت به دولت و ملت فرانسه با خانواده های قربانیان اعلام همدردی کرده و بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

ظریف افزود: حوادث پاریس یک بار دیگر نشان داد که تروریسم و افراط گرایی تهدیدی بین المللی بوده و مبارزه با آن نیازمند همکاری همه جانبه جهانی می باشد. جمهوری اسلامی ایران در این زمینه به صورت جدی فعال خواهد بود.

حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز با ارسال پیامی خطاب به همتای فرانسوی خود، ضمن محکوم کردن این اقدامات تروریستی و تسلیت به دولت و ملت فرانسه، بر عزم و اراده جدی‌تر جهانیان برای مبارزه همه جانبه علیه گروه‌های تروریستی تأکید کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داعشي ها در سوريه و عراق شكست هاي سختي خورده اند و حالا دارند انتقام را از كشورهاي حامي اوليه خود مي گيرند و در اروپا خون به راه ميندازند.
      پليس فرانسه بايد تمام داعشي ها را اعدام كند تا از شر انها خلاص شود.
      جنگ اگر بد است براي همه بد است سوريه عراق و...

    • بدون نام

      شأن خودمونو حفظ کنیم و این سفر رو انجام ندهیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج