۲۶۵۵۳۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

توقف در مترو به دو دقیقه می رسد

اگر بدهی دولت به بخش مترو پرداخت شود به طور قطع ایستگاه‌های و خطوط بیشتری افتتاح می‌شود و میزان توقف در ایستگاه‌ها کاهش و به دو دقیقه می‌رسد.

ایلنا: اگر بدهی دولت به بخش مترو پرداخت شود به طور قطع ایستگاه‌های و خطوط بیشتری افتتاح می‌شود و میزان توقف در ایستگاه‌ها کاهش و به دو دقیقه می‌رسد.

دبیر انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی با اشاره به استحلاک ۸ برابری جاده نسبت به ریل گفت: با تخصیص منابع و پرداخت بدهی‌های دولت به شرکت مترو ایستگاه‌ها سریع‌تر به بهره‌برداری و میزان توقف در ایستگاه‌ها به ۲ دقیقه می‌رسد.

ابوالفضل بهره‌دار در هفدهمین همایش بین‌المللی حمل و نقل ریلی با تاکید بر اینکه بخش مترو در حمل و نقل ریلی نباید نادیده گرفته شود تاکید کرد: مترو می‌تواند بسیاری ازگلوگاه‌های شهری را باز کند.

وی با اشاره به جابجایی روزانه ۳ میلیون نفر از طریق مترو گفت: اگر بدهی دولت به بخش مترو پرداخت شود به طور قطع ایستگاه‌های و خطوط بیشتری افتتاح می‌شود و میزان توقف در ایستگاه‌ها کاهش و به دو دقیقه می‌رسد.

دبیر انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی با اشاره به پیشرفت روند بهسازی خطوط ریلی و ساخت خطوط جدید گفت: قطعاً مزیت‌های جابجایی بار و مسافر از طریق ریل بیشتر از جاده است. بنابراین باید حق دسترسی به ریل عادلانه و متناسب با حق دسترسی به جاده باشد.

بهره‌دار تاکید کرد: مهم‌ترین مزیت استفاده از ریل میزان مصرف سوخت و استحلاک آن نسبت به جاده است چرا که در حال حاضر میزان مصرف سوخت در ریل یک‌هفتم جاده و استحلاک جاده هشت برابر ریل است.

وی همچنین با اشاره به وضعیت موجود راه‌آهن گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط آهن در کشور وجود دارد و ۹ هزار و ۵۰۰ کیلومتر هم در دست ساخت است. میزان خطوط دو خطه ریلی در حال حاضر ۱۸۰۰ کیلومتر است و در ۲۲ مسیر ریلی قطار حومه ای بین شهری وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت محترم سريعاً بدهي خود را به مترو پرداخت كن ما قشر ضعيف جامعه از طريق همين مترو بايد روزانه جابجا شويم پول تاكسي و ماشين دربستي نداريم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج