۲۶۵۵۸۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش زیرزمینی ها به گفتگوی حسین تهی

انتشار گفتگوی مفصل «تماشاگران امروز» با «حسین تهی» بازتاب ها و واکنش های زیادی را در جامعه موسیقی زیرزمینی و میان خوانندگان رپ در پی داشت.

هفته نامه تماشاگران امروز: انتشار گفتگوی مفصل «تماشاگران امروز» با «حسین تهی» بازتاب ها و واکنش های زیادی را در جامعه موسیقی زیرزمینی و میان خوانندگان رپ در پی داشت.

این گفتگو که از همان ساعات نخست انتشار از طریق صفحات شخصی خواننده های زیرزمینی و رپ به سرعت اطلاع رسانی شد، آرام آرام با حمایت و پست های جالب دوستداران این خواننده روبرو شد و هشتگ TOHI# که از سوی این خواننده برای دوستدارانش برای تبلیغ این خبر استفاده شده بود، به مرور داغ شد.

«حسین تهی» با انتشار جلد «تماشاگران امروز» در صفحه اینستاگرامش، این گفتگو را نخستین گفتگوی رسمی خود با یک رسانه داخلی لقب داد و از دوستدارانش خواست که با این مجله عکس بگیرند و با هشتگ TOHI# آن را در اینستاگرام منتشر کنند.

این بازی تبلیغاتی به مرور از سوی دوستداران این خواننده مورد توجه قرار گرفت و در این بین برخی خواننده های زیرزمینی نیز حمایت های گرمی از او کردند تا نخستین گفتگوی این خواننده به شدت مورد توجه قرار بگیرد. در این بین کامنت «یاس» در زیر پست حسین تهی و پاسخ این خواننده به این کامنت باعث شد موضوع وارد مرحله جالب تری شود.

در این گفتگو از سوی حسین تهی درباره یاس گفته شده بود: «قلبا دوستش دارم. یاسر در حیطه کاری اش همیشه موفق بوده و همیشه یک دوست و رفیق خوب است. کاراکتر دارد و از همه مهمتر، برای همه خوبی می خواهد و هیچ حسد و کینه ای در دلش نیست. وقتی درباره تو نظر می دهد با تمام وجود دوست دارد موفق شوی. این برای من حداقل ثابت شده.»

او در کامنتی برای تهی نوشت: «داش حسین شرمنده کردی توی مصاحبت. خیلی ممنون. عزیزی.» تهی هم در پاسخ به این کامنت برای «یاس» نوشت: «چاکرم داداش یاسر گل. خیلی آقایی.»

انتشار تصویر «حسین تهی» روی جلد «تماشاگران امروز» به مرور از صفحات شخصی چهره هایی چون «رضایا» و «اردلان طعمه» سر در آورد و هر کدام از این خواننده ها در پست هایی نسبت به این اتفاق ابراز خوشحالی کردند و از این خواننده به خاطر برخی صحبت ها و حمایت هایش تشکر کردند.

این گفتگو همچنین به سرعت در سایت ها و رسانه های اینترنتی بازنشر شد و باعث شد گفتگوی حسین تهی با تماشاگران امروز بیشتر دیده شود و بازتاب های قابل توجهی در فضای رسانه ای و مجازی در پی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی با تهی حال میکنم

    • زهرا الف پور

      خواننده عالی و خوش اخلاق و خوش رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج