۲۶۵۶۴۷
۲ نظر
۵۲۱۳
۲ نظر
۵۲۱۳
پ

ستاره هایی که درگیر مواد مخدر شدند

اگر فکر می کنید که ستاره ها به دلیل محبوبیت خود دست از پا خطا نمی کنند، اشتباه کرده اید. ما در اینجا نام ستاره های هالیوودی را که به دلیل مصرف یا حمل مواد مخدر توسط نیروهای پلیس بازداشت شدند، به شما معرفی می کنیم.

برترین ها: اگر فکر می کنید که ستاره ها به دلیل محبوبیت خود دست از پا خطا نمی کنند، اشتباه کرده اید. ما در اینجا نام ستاره های هالیوودی را که به دلیل مصرف یا حمل مواد مخدر توسط نیروهای پلیس بازداشت شدند، به شما معرفی می کنیم.

1. لمار اودم

ستاره هایی که درگیر مواد مخدر شدند

لمار اودم خواننده، آهنگساز و نوازنده گیتار و درام اهل آمریکا است که در سال ۲۰۱۳ توسط نیروهای پلیس دستگیر شد. درست قبل از این اتفاق شایعه شده بود که او به مواد مخدر اعتیاد دارد. لمار اودم پس از دستگیری مجبور شد که دوره های ترک الکل را بگذراند.

اما گویا تاثیر چندانی بر روند زندگی او نداشت زیرا در سال ۲۰۱۵ به دلیل مصرف زیاد مواد گیاهی ویاگرا به مدت چند روز به کما رفت و پس از آن نیز دچار مشکلات کلیوی شد. اکنون اما وضعیت او رو به بهبودی است.


2. برونو مارس

ستاره هایی که درگیر مواد مخدر شدند

برونو مارس در سال ۲۰۱۰ به دلیل حمل کوکائین توسط نیروهای پلیس بازداشت شد. او گفت که این اولین باری است که دست به همچین کاری زده و از کرده خود نیز پشیمان است. اگر چه بعدها اعتراف کرد که بار اولش نبوده است.


3. متیو مک‌کانهی

ستاره هایی که درگیر مواد مخدر شدند

یک بار یکی از همسایه های متیو مک کانهی، به دلیل صدای بلند ضبط خانه او، با پلیس تماس گرفت. نیروهای پلیس از پنجره دیدند که او به همراه دوست خود داخل خانه در حال خوشگذرانی است و گویا حالت عادی ندارد، آنها وارد خانه می شوند و متیو مک‌کانهی را به جرم مصرف وید یا ماری جوآنا بازداشت و به زندان منتقل می کنند. او همچنین محکوم به پرداخت ۵۰ دلار به دلیل بلند کردن صدای ضبط خود و بر هم زدن آرامش همسایه ها نیز شد.


4. فیفتی سنت

ستاره هایی که درگیر مواد مخدر شدند

فیفتی سنت در سن ۱۸ سالگی به دلیل فروش کوکائین توسط نیروهای پلیس بازداشت شد. چند هفته بعد مامورین پلیس خانه او را بازرسی کردند و کرک و هروئین در خانه اش پیدا کردند. او به ۳ تا ۹ سال حبس محکوم شد اما در نهایت تنها ۶ ماه را در زندان گذراند.


5. نیک کارتر

ستاره هایی که درگیر مواد مخدر شدند

نیک کارتر هیچ گاه به دلیل مواد مخدر بازداشت نشد، هیچ گاه از مصرف زیاد مواد هم اوردوز نکرد اما از زمان نوجوانی دچار اعتیاد (به خصوص به الکل) شده است. او اعتراف می کند که اولین بار در سن ۲ سالگی مشروبات الکلی مصرف کرد. خواهر او نیز در سال ۲۰۱۲ به دلیل اوردوز ناشی از مصرف زیاد مواد مخدر از دنیا رفت. نیک کارتر از سال ۲۰۰۸ تا به حال در تلاش برای ترک مواد مخدر و شروع یک زندگی سالم است. موفق باشی نیک!


۶. مکالی کالکین

ستاره هایی که درگیر مواد مخدر شدند

در سال ۲۰۰۴ مکالی کالکین به دلیل به همراه داشتن مواد مخدر و دو داروی بدون نسخه، توسط نیروهای پلیس دستگیر شد. او به ۱ تا ۳ سال زندان و پرداخت ۵۴۰ دلار محکوم شد.


7. پاریس هیلتون

ستاره هایی که درگیر مواد مخدر شدند

پاریس هیلتون در سال ۲۰۰۶ به دلیل مستی حین رانندگی به ۳ سال حبس تعلیقی و پرداخت ۱۵۰۰ دلار محکوم شد. در سال ۲۰۱۰ نیز به دلیل حمل کوکائین دستگیر شد و حکم مجازات اش ۱ سال حبس تعلیقی و۲۰۰ ساعت خدمات اجتماعی بود. اگر چه این مجازات ها تاثیر چندانی روی آن نداشت اما ضربه واقعی را زمانی خورد که کشورهای مالزی، اندونزی و ژاپن او را ممنوع الورود کردند.


8. لیل وین

ستاره هایی که درگیر مواد مخدر شدند

لیل وین بین سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ بد شانسی های زیادی آورد. او یه بار به دلیل مصرف ماری جوآنا، کوکائین و بار دیگر به دلیل حمل مواد مخدر در اتوبوس مسافرتی دستگیر شد. امیدواریم که او از این دیوانه گی هایش عبرت بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یلدا

      پاریس هیلتون که خودش مواد مخدر حساب میشه.

    • علی

      بدبخت ها دیگه نمیدونن چه کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج