۲۶۶۵۸۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ابلاغ ممنوعیت برگزاری اردوهای مختلط

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در خصوص اقدام وزارت علوم مبنی بر ممنوعیت برگزاری کنسرت و اردوی مختلط در دانشگاه‌ها گفت: بخش نامه ممنوعیت برگزاری این برنامه‌ها از سوی وزارت علوم به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

خبرگزاری دانشجو: محمد فرهادی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در حاشیه افتتاحیه جشنواره رباتیک که در دانشگاه امیرکبیر برگزار شده بود در پاسخ به این سوال که وزارت علوم چه برنامه‌ای برای جلوگیری از اردوها و کنسرت‌های مختلط در دانشگاه‌ها دارد گفت: به جد می‌گویم در دو سال اخیر و در دولت تدبیر امید چنین اردوهایی وجود نداشته و حتی اگر شکل گرفته در بیرون از محیط دانشگاه‌ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: چرا که برگزاری این گونه مراسمات تنها با مجوز می‌باشد و چنین مواردی مجوزی صادر نشده و برگزاری آن را در دانشگاه‌ها رد می‌کنم اما بخش نامه ممنوعیت برگزاری این برنامه‌ها با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب از سوی وزارت علوم به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در پایان خاطر نشان کرد: در گذشته تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه ایران و یکی از دانشگاه‌های ایتالیا صورت گرفته بود که این مسافرت صرفا علمی و آن هم با حضور اساتید و در طول عمر این دولت نبوده، صورت گرفته است. این موارد را به جدیت مدیریت می‌کنیم و درصددیم که اگر چنین مراسماتی بخواهد در دانشگاه‌ها صورت بگیرد تفکیک شده عمل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج