۲۶۶۸۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دوپینگ به سینما رسید

به دنبال اعتراض پخش‌کننده فیلم «ارغوان» به تصمیم شورای صنفی نمایش برای پایان دادن اکران این فیلم در گروه سینمایی کوروش به دلیل تخلف سازندگان، سخنگوی این شورا تاکید کرد تبلیغ در سینمایی که سرگروه اکران یک فیلم است،‌ تخلف به شمار می‌آید.

آی سینما: به دنبال اعتراض پخش‌کننده فیلم «ارغوان» به تصمیم شورای صنفی نمایش برای پایان دادن اکران این فیلم در گروه سینمایی کوروش به دلیل تخلف سازندگان، سخنگوی این شورا تاکید کرد تبلیغ در سینمایی که سرگروه اکران یک فیلم است،‌ تخلف به شمار می‌آید.

امروز شورای صنفی نمایش اعلام کرد از این هفته سه فیلم جدید روی پرده می‌آیند و فیلم «ارغوان» ساخته امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی هم به دلیل تبلیغ در سینمای سرگروه خود، متخلف شناخته شده و تنها می‌تواند تا روز چهارشنبه گروه سینمایی خود را حفظ کند و سپس جای خود را به فیلم «ناهید» خواهد داد.

این خبر با واکنش مهدی صباغ‌زاده پخش‌کننده و امید بنکدار کارگردان «ارغوان» مواجه شد. غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با آی سینما با تأکید بر وقوع تخلف، فروش بلیت توسط هنرمندان در سینماهای سرگروه را «دوپینگ» توصیف کرد: «این فیلم طبق قراردادی که با سینما کوروش داشته است، نتوانسته به کف فروش دست پیدا کند و اکران آن تنها تا چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت. طبق قانون، هرگونه فعالیت تبلیغاتی در سینمای سرگروه که باعث افزایش کف فروش یک فیلم شود، تخلف به‌حساب می‌آید و به‌نوعی دوپینگ است. چون برای میزان کف فروش یک فیلم، فروش فیلم موردنظر در سینمای سرگروه محاسبه می‌شود.»

فرجی در پاسخ به این پرسش که چرا برای «قندون جهیزیه» علی ملاقلی پور چنین تخلفی ثبت نشد، گفت: «سرگروه فیلم «قندون جهیزیه» پردیس سینمایی زندگی بود، اما آقای ملاقلی پور در پردیس آزادی دست به تبلیغ فیلم خود زد. طبق قانون، تبلیغات بازیگران و عوامل یک فیلم در سینماهای زیرگروه مانعی ندارد و این محدودیت تنها در سینماهای سرگروه وجود دارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج