adexo3
۲۶۷۲۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قاسمپور: دینی به گردن قلعه‌نویی ندارم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: من هیچ حق و دینی به گردن قلعه‌نویی ندارم و او لطف کرده وساطت مرا قبول کرده تا به اختلاف او و نکونام پایان دهم.

خبرگزاری تسنیم: ابراهیم قاسمپور در خصوص دلیل وساطتش برای حل اختلاف قلعه‌نویی و نکونام و آشتی دادن آنها گفت: تا قبل از اینکه برای آشتی دادن قلعه‌نویی و نکونام پا پیش بگذارم از طریق رسانه‌ها کم و بیش متوجه این موضوع شده و حتی شنیده بودم شکایت‌هایی نیز در این خصوص صورت گرفته است. اینکه این شکایت‌ها به چه مرحله‌ای رسیده را نمی‌دانستم تا اینکه یکی از دوستانی که ارتباط خیلی خوب و نزدیک داریم از من خواست با توجه به رابطه‌ای که با قلعه‌نویی دارم و نکونام هم شاگردم بوده وساطت کنم.

وی افزود: سال‌هاست قلعه نویی را می‌شناسم و همبازی‌ من در السد قطر بوده است. من حق را به قلعه‌نویی می‌دهم ناراحت باشد چون خودم معلمم و یک معلم یا یک پدر اگر بد هم باشد باید احترام او نگه داشته شود. نکونام هم یک روز مربی می‌شود و آن وقت متوجه می‌شود که منظور من از این حرف چیست.

قاسمپور تاکید کرد: همیشه در چنین مواردی افرادی هستند که به جای آرام کردن طرفین، آنها را بیشتر تحریک می‌کنند و فکر می‌کنم در اختلافی که بین قلعه‌نویی و نکونام پیش آمد هم چنین افرادی بودند که نقش داشتند. در سال‌های گذشته که قلعه‌نویی مربیگری می‌کند افرادی بوده‌اند که علیه وی مصاحبه کرده‌اند اما این بار ماهیت مصاحبه به گونه ای بوده که انگار کارد به استخوان قلعه‌نویی رسیده است و به همین دلیل شکایت کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه آیا با نکونام هم در این خصوص صحبتی داشته، گفت: قرار است با نکونام صحبت کنم و با او نزد قلعه‌نویی رفته و از دلش دربیاوریم. جواد آنقدر عاقل است که این کار را انجام دهد چون رفتن شاگرد پیش مربی که مانند معلم است کسر شأن نیست.

قاسمپور در مورد اینکه گفته می‌شود چون وی به گردن قلعه‌نویی حقی دارد سرمربی پیشین استقلال وساطت او را قبول کرده، گفت: این موضوع صحت ندارد چون من هیچ حق و دینی به گردن قلعه‌نویی ندارم و او لطف کرده وساطت مرا قبول کرده است.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود دلیل اصلی اینکه دوست شما خواسته برای آشتی کردن قلعه‌نویی و نکونام واسطه شوید این است که شاید در آینده قلعه‌نویی سرمربی سایپا شود و نکونام هم بازیکن تاثیرگذار این تیم است، گفت: چنین گمانه‌زنی‌هایی خیلی زشت است و افرادی این کار را انجام می‌دهند آدم‌های کوچکی هستند. شأن قلعه‌نویی و نکونام به مراتب بالاتر از این حرف‌هاست. جالب است بدانید دوستی که خواست واسطه شوم اصلا فوتبالی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج