۲۶۷۶۵۵
۵ نظر
۵۰۲۲
۵ نظر
۵۰۲۲
پ

امیرحسین کریمی: خواننده آکادمی نیستم!

امیرحسین کریمی پس از انتشار اخبار و حاشیه‌های مختلف در رسانه‌های مختلف، ضمن تکدیب تمام ادعای عنوان شده، اعلام کرد تا زمان اعلام نظر مسوولان فعالیتی نخواهد کرد.

موسیقی ما: امیرحسین کریمی که به تازگی خبر فعالیت‌های رسمی‌اش در ایران و تلاش‌هایی برای انتشار آلبوم و قرارداد با یک شرکت معتبر انتشار آثار موسیقی منتشر شده است، ضمن تکذیب تمام صحبت های عنوان شده، اعلام کرد که تا زمان پاسخ رسمی مسئولین فرهنگی کشور درباره اجازه فعالیت رسمی در ایران، هرگز فعالیتی نداشته و کلیه اخبار منتشر شده کذب محض است.

امیر حسین کریمی در متن این نامه که به صورت اختصاصی در اختیار «موسیقی ما» قرار گرفته است توضیحاتی را ارائه داده که در ادامه می‌خوانید؛

امیرحسین کریمی: خواننده آکادمی نیستم!

«سلام و درود می‌فرستم به مردمانی که با صلابت از دیروز تا امروز با قطره قطره‌ خون و ذره ذره‌ وجود خود حافظ امنیت و آرامش سرزمین‌مان بودند.

امروز سکوت دو سال و سه ماه و بیست و سه روزه‌ خود را که لحظه به لحظه اش را شمرده ام، می‌شکنم تا به توهین‌ها و اتهاماتی که به حق نیستند، پاسخی هر چند کوتاه و مختصر بدهم. من امیر حسین کریمی هستم، نه امیر حسین آکادمی!

نه امیرحسین با هیچ پسوند دیگری که تنها و تنها دست‌پرورده خداوندگار و خانواده ای هستم که اشتیاق و عشق به هنر و زادگاهم را در وجودم نهاده‌اند. شش ماه پس از اتمام آن برنامه‌ی تلویزیونی به ایران بازگشتم و بر همگان واضح و مبرهن است که اگر نمی‌خواستم به صورت مجاز و قانونی در کشوری که در آن به دنیا آمده، بزرگ شده و متعلق به آن هستم، در کنار مردمی که خود را از آنان می دانم فعالیت کنم، دلیلی برای بازگشت نداشتم.

برخلاف سایرینی که بعد از سال‌ها آزمون و خطا و چشیدن طعم ناخوشایند فعالیت در بازارهای خارجی و غیر مجاز موسیقی حالا هوای دیار و بازگشت به وطن کرده‌اند. اینجانب از روزی که بازگشتم پاسخگوی توجهات و سوالات مراجع رسمی کشورم بودم. به گواه رسانه‌ها و مردم آگاه سرزمینم تا کنون ثانیه‌ای از فعالیت موسیقایی خود را در جایی منتشر نکردم و با هیچ تهیه کننده و شرکت انتشار آلبوم موسیقی وارد قرارداد نشده و متعهد نیستم. تا به امروز که در انتظار اجازه ای رسمی برای فعالیت قانونی و مجاز در کشورم هستم.

در پایان لازم به اشاره می دانم که در صورت ادامه یافتن نشر اکاذیب و اخبار بی پایه و اساس در مورد خود ناچار به پیگیری از طریق مراجع قانونی خواهم بود. پناه می برم به خدایی که دست او بالاتر از تمام دست‌هاست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روت رو برم

    • کامبیز

      بعضیا عجب دغل باز و ریا کارن...... تو که راست میگی.....اصن تو خوبی.....

    • ایرانی

      خوب میخونه، به امید موفقیت ایشان.

    • بدون نام

      منتظر بشين تا زير پات علف در بياد. اوني كه مجوز داشته ممنوع الفعاليت شده حالا شما!!

    • حوریه

      مگه چی کارکرده که انقدر شما هاباهاش بدحرف می زنین؟تو خارج از کشور کلاس اواز رفته دیگه.چه گناهی کرده که باید منتطر بمونه زیر پاش علف سبز شه؟
      خداوند تمام بیماران روحی روانی را شفا عنایت فرماید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج