۲۶۸۴۱۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ساخت مستند جان باختگان فاجعه منا

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه گروهی آماده مستند‌سازی زندگی جان‌باختگان حادثه منا هستند، گفت: عامل اصلی فاجعه منا بی‌تدبیری و بی‌مسئولیتی حکام آل‌سعود بوده است.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه گروهی آماده مستند‌سازی زندگی جان‌باختگان حادثه منا هستند، گفت: عامل اصلی فاجعه منا بی‌تدبیری و بی‌مسئولیتی حکام آل‌سعود بوده است.

سعید اوحدی عصر امروز در دیدار با خانواده یکی از جان‎باختگان حادثه منا در این شهرستان اظهار کرد: گروهی آماده مستند‌سازی زندگی جان‌باختگان حادثه منا هستند.

وی عنوان کرد: پیکر مطهر حجت‌الاسلام والمسلمین غلام‎عباس قاسمی جزو پیکرهایی بود که در همان روزهای نخست حادثه شناسایی ‌و در مقبرة‌الشهدا مکه مکرمه دفن شده است.

اوحدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به منظور زنده نگه داشتن حادثه منا، ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد جان‌باختگان به زنده نگه داشتن این حادثه هولناک می‌انجامد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های خانواده حجت‌الاسلام والمسلمین غلام‌عباس قاسمی به جا آوردن اعمال دفن این جان‌باخته است، تصریح کرد: پیکر این جان‌باخته سالم و پس از غسل و کفن به خاک سپرده شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به برخی سجایای اخلاقی حجت‌الاسلام والمسلمین غلام‏‌عباس قاسمی یکی از جان‎باختگان بروجردی حادثه منا، یادآور شد: مقام جان‌باختگان این حادثه کمتر از مقام شهدا نیست.

اوحدی اظهار کرد: جان‌باختگان حادثه منا سرمایه‌های عظیمی بودند که بازماندگان از برکت وجودی آنها محروم شدند.

وی با اشاره به اینکه تاکید مقام معظم رهبری در حفظ انقلاب بر حفظ ارزش‌ها‌ست، ادامه داد: حفظ ارزش‌ها رسالتی است که بر دوش همه مسئولان و عامه مردم نهاده شده است.

‌مدیرکل حج و زیارت استان لرستان نیز گفت: حادثه دردناک منا جان‌باختن ۳۳ نفر از حجاج این استان را به دنبال داشته است.

محمد خسروی با اشاره به شناسایی پیکر مطهر سه تن از مفقودان بروجردی حادثه منا، اظهار کرد: پیگیری‎ها به منظور شناسایی فتح‎الله گودرزی تنها مفقود این شهرستان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: مردم شهرستان بروجرد با حضور در کنار خانواده‎های جان‌‌باخته حادثه منا خصوصا حجت‌الاسلام والمسلمین غلام‎عباس قاسمی هم‌دردی خود را به بازماندگان آنها نشان داده‎ و آن را ابراز کرده‎اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج