۲۶۹۸۶۵
۵۰۸۰
۵۰۸۰
پ

عوامل موثر بر تحریک جنسی زنان

یک زن از نظر روحی باید از ساعتها قبل از برقراری رابطه جنسی محیا باشد و آمادگی روحی داشته باشد تا تحریک پذیری بهتر و کاملتری در وی پدید آید.

وب سایت نی نی بان: یک زن از نظر روحی باید از ساعتها قبل از برقراری رابطه جنسی محیا باشد و آمادگی روحی داشته باشد تا تحریک پذیری بهتر و کاملتری در وی پدید آید.

عوامل موثر بر تحریک جنسی زنان

عوامل موثر بر تحریک جنسی زنان

یکی از دلایلی که از آن بعنوان معمای سربسته یاد میشود پیچیده بودن ارگاسم خانم ها در قیاس با آقایان است، عوامل زیادی بر فرآیند ارگاسم خانم ها موثر است که سعی میشود در این مطلب به آن پرداخته شود. مسئولیت مردان در فرآیند رابطه جنسی و تامین نیاز جنسی خانم ها بیش از خانم ها در مقابل آقایان میباشد، بعبارتی برای تحریک کردن و به ارگاسم رساندن خانم ها کارهای مقدماتی و اساسی لازم است که در مورد آقایان چنین نخواهد بود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ناتوانی جنسی، علل و درمان

عوامل موثر بر تحریک جنسی زنان

ناتوانی جنسی و اختلال در نعوظ می‌تواند برای هر مردی مسئله‌ساز باشد اما قبل از اینکه از این موضوع نگران و شرم‌سار باشید باید به دنبال دلیل بروز و راه‌های پیشگیری از آن باشید. ناتوانی جنسی یک بیماری است که توانایی مرد را در رسیدن به نعوظ تحت تاثیر قرار می‌دهد. چندین عامل در بروز ناتوانی موثر است که می‌تواند جسمی یا روانی باشد. با توجه به بررسیها ۵۰ درصد از مردان ۴۰ تا ۷۰ ساله این را تجربه می‌کنند. درک علل بالقوه می‌تواند به مردان در شناسایی و پیشگیری از این بیماری کمک کند.



با ایدز می توان باردار شد؟!

عوامل موثر بر تحریک جنسی زنان

انتقال ویروس از طریق مادر آلوده به ویروس HIV به نوزاد، از شایع‌ترین راه‌های انتقال ایدز در جهان به شمار می‌رود. این در حالی است که پزشکان معتقدند HIV مانع از بچه‌دارشدن و بارداری نیست. زوج‌های بسیاری هستند که یکی یا هر دوی آن‌ها آلوده به ایدز هستند و تصمیم به بچه‌دار‌شدن می‌گیرند. در بعضی از این موارد نوزاد سالمی متولد خواهد شد و در شرایط دیگر احتمال آلودگی او به این ویروس به عوامل بسیاری بستگی خواهد داشت.


درمان افتادگی مثانه با این ۳ روش

عوامل موثر بر تحریک جنسی زنان

ضعیف شدن رباط‌ها، عضلات و بافت ارگان‌های لگنی باعث پرولاپس یا افتادگی مثانه به داخل واژن می‌شود. پرولاپس مثانه به عنوان سیستوسل یا فتق مثانه نیز شناخته می‌شود. درمان سیستوسل حاد به کمک جراحی و با قرار دادن یک پشتیبان مصنوعی در داخل واژن انجام می‌شود؛ اما در مواردی که آسیب جزئی است، افتادگی به طور طبیعی برطرف می‌شود. برخورداری از وزن ایده‌آل، تقویت عضلات کف لگن و استفاده از گیاهان دارویی استروژنیک نقش بسزایی در درمان طبیعی افتادگی مثانه دارند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


اولین جمله کودک شما، در چند ماهگی؟

عوامل موثر بر تحریک جنسی زنان

فرزندتان اولین کلمه‌اش را گفته است و دایره لغاتش در حال رشد است، اما چه زمانی از جمله استفاده خواهد کرد؟ بعد از اینکه هیجان شنیدن اولین کلمه از فرزندتان خوابید، ممکن است متوجه شوید که در ماه‌های آینده، رشد دایره لغات او به طور عجیبی کند است. اما نگران نباشید. این مسئله کاملا طبیعی است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج