۲۷۱۲۸
۲۷ نظر
۵۰۲۶
۲۷ نظر
۵۰۲۶
پ

بیتا بیگی: من آسان بازیگر نشدم!

من ریشه ای بالا آمدم. مدت ها تئاتر کار کردم و در کلاس های تمرین دانشجوهای تئاتر شرکت کردم اما کدامیک از این بازیگران نورسیده ای که شما نام بردید این کارها را کردند؟

بیتا بیگی: من آسان بازیگر نشدم!

تماشا: در شماره روز یکشنبه پرونده ای درباره بازیگران نوخاسته ای که به سینما و تلویزیون می آیند اما پدیده نمی شوند منتشر کردیم. پرونده ای که در آن با چند نفر از چهره های جوان هم مصاحبه کرده بودیم. این گزارش، بازتاب زیادی در میان هنرمندان داشت اما از طرفی هم موجب گلایه یکی از این چهره ها یعنی بیتا بیگی شد.

بیگی روز گذشته در حالی با ما تماس گرفت که اعاد می کرد چاپ این مصاحبه از او موجب خراب شدن چهره هنری اش نزد همکارانش شده و خبر نداشته که قرار است مصاحبه اش در کنار کسانی چون مهدی ماهانی، تینا آخوندتبار، سارا منجزی و شبنم درویش چاپ شود. بیگی که در کارنامه اش سابقه بازی در سه تله فیلم و دو فیلم سینمایی به کارگردانی علیرضا امینی و سریال سراب به کارگردانی حسین سهیلی زاده را دارد از ما خواست که در مصاحبه ای دلایل ناراحت شدنش از این پرونده را بگوید که در ادامه حرف های او را می خوانید:

بیتا بیگی: من آسان بازیگر نشدم!

خانم بیگی گویا خیلی از چاپ این پرونده مکدر شده اید؛ دلیلش چیست؟

- به خاطر تیترتان و آدم هایی که در آن پرونده اسمشان کنار اسم من قرار گرفته خیلی ناراحت شدم. شما نگاه کنید ببینید که من برای بازیگری چه کار کردم و آنها چه کار کردند. من نه دماغم را عمل کردم، نه صورتم بوتاکس دارد، نه پول دادم آمدم سینما نه پولش را دارم که بخواهم خودم را قالب کنم. تیغ جراحی به صورتم نخورده. چنین تیتری که برای این پرونده انتخاب کردید باعث شد واقعا دلخور شوم و احساس کنم که همه زحمت هایی که برای بازیگر شدن کشیدم، هدر برود.

من می خواهم بدانم که پس فرق من «بیتا بیگی» که کنار حامد بهداد و هدیه تهرانی و خیلی از آدم های بزرگ بازی کردم با دیگرانی که به راحتی بازیگر شدند و هیچ تلاشی نکردند چیست؟ من ریشه ای بالا آمدم. مدت ها تئاتر کار کردم و در کلاس های تمرین دانشجوهای تئاتر شرکت کردم اما کدامیک از این بازیگران نورسیده ای که شما نام بردید این کارها را کردند؟ من با دانشجوهای تئاتر تمرین می کردم و اتود می زدیم و همینجوری دری به تخته نخورده که من بازیگر شوم.

یعنی شما توسط علیرضا امینی بازیگر نشدید؟

- نه. من قبل از اینکه با آقای امینی کار کنم سه تا تله فیلم کار کردم و بعد از آن بود که آقای امینی من را برای فیلمشان انتخاب کردند. بهتر است بگوییم که من با فیلم آقای امینی مطرح شدم نه اینکه با ایشان کارم را شروع کرده باشم.

پس شما به طور کامل از این ناراحت شدید که احساس می کنید نامتان کنار نام هایی آمده که شما آنها را در بازیگری قبول ندارید و معتقدید هم طبقه شما نیستند؟

- ببینید آخر شما من را کنار کسانی گذاشتید که تکلیفشان روشن است و تیتری برای مطلبتان انتخاب کردید که درباره من صدق نمی کند. من درباره این موضوع به شما گفتم که با رابطه و ضابطه مشکل دارم اما خب حق مطلب درباره من ادا نشد. من در همین شماره مجله دنیای تصویر که یکی از مجلات حرفه ای و معتبر دنیای سینماست به عنوان بازیگر پدیده انتخاب شدم.

بیتا بیگی: من آسان بازیگر نشدم!

اما متاسفانه شما مطلبتان را با این جمله که اینها پدیده نشدند، شروع کردید. کدام یک از اینها در مجله دنیای تصویر به عنوان پدیده انتخاب شدند؟ کدامشان با بازیگرهای حرفه ای کار کردند؟ کدامشان از تئاتر بالا آمدند؟

درست است که من آدم کم تجربه ای هستم اما این دلیل نمی شود که کنار آدم هایی قرار بگیرم که تکلیفشان روشن است. من مسیرم را مشخص کردم و نمی خواهم هیچ وقت در کارهای غیرحرفه ای بازی کنم.

من مثل خیلی ها به خاطر چهره ام و پول بازیگر نشدم. جوگیر سینما هم نشدم، من پنج ساله بودم که به دفتر منظر فیلم رفتم و تست دادم. من دغدغه بازیگری دارم چیزی که باقی آدم هایی که در این پرونده شما با آنها مصاحبه کردید ندارند. من نه چشمانم سبز بوده و نه پول دادم. من سینما را به خاطر سینما دوست دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • از اروميه

      سلام
      بسيار زيباست خصوصاً چشاي خانم بيگي.
      يه ولي داره. اونم اينه كه من از حرف هاش اينطوري حس كردم كه مغرورن اونم افراطي. بازيگر بايد خاكي و مردمي باشه وگرنه مردم دوسش نخواهند داشت.

    • ناشناس

      اصلا از این خانم و طرز صحبتش خوشم نیومد. حالا خوبه همچین چهره محبوب و مشهوری نیست. به نظر من خیلی توهین آمیز حرف زده ایشان کسی هستند که برای همکاران خودشان هم ارزش قائل نیستن. من فکر میکنم می خواسته جلب توجه بکنه اینجوری حرف زده که چند روز بعد به اسم عذرخواهی و توجیه دوباره باهاش مصاحبه کنند
      خلاصه اینکه خیلی از خودراضیه

    • ساینا

      چرا ارایش لبهاش اینطوریه

    • koohyar

      vaghean vaghti honare sinema tavasote hamchin bazigaraei naghd beshe/dg fekr nemikonam honar esmesh bashe/in khanom vaghean az hamin alan khodesho gom karde/vaghean moteasefam vasash

    • soni

      سلام... البته این بانوی محترم هم دماغشونو عمل کردن هم ابروهاشون تاتو شدست و خیلی بد صحبت کردن من که اولین باره ایشونو میبینم ولی در کل ادب چیز دیگریست.

    • امير

      ساينا: آره واقعا ضايع ست! انگار قبلش شربت آلبالو خورده بعدش عكس گرفته!!
      ناشناس : بلاخره يه اسمي بايد در بشه .حالا به هر طريقي! كلا سياست فوتبال سينما؛غرور توشون زياده
      حالا اين خانم تلاش كرده (بقول خودش) توي چندتا كار آيندش خودشو نشون بده.حالا چرا ريا ميكنه
      بازيگر فقط خانم نسرين مقانلو و آقاي شهاب حسيني

    • سحر

      من یه سوال دارم اونم اینه که ما از کجا باید بفهمیم که این خانم راست می گه که پول نداده وتیغ جراحی به صورتش نخورده؟ مگه هنر پیشه رو می شناسید که تو مصاحبش بگه من پول دادم من بوتاکس کردم من عمل کردم و...؟ من با قضیه پول دادن مشکل ندارم وحتی90% هالیودیها بارها وبارها زیر تیغ جراحی رفتن. من با این قضیه مشکل دارم که چرا باید مردم رو ابله فرض کنید و به شعورشون توهین کنید؟؟؟؟؟

    • هانیکو

      اگه راست میگه یه عکس بعد از حموم کردنش رو رو مینداخت که نه ابرو داره نه یه مژه درس درمون!!
      خدا خیر بده به این ریمل و خط چشم که چه اعتماد به نفس کاذبی به بعضی از این زنا میدههههه

    • Mami

      تازه ناخن هاش هم مال خودش نبود این و که دیگه پول داده.بعد حرفه ای بودن که به دماغ عملی و بوتاکس نیست ما بازیگر های حرفه ای داریم که اصلا هم زیبا نیستند.همه هم می شناسید شون.بیشتر حرف های این خانم در مورد زیبایی خدادادیشون بود که البته اگر بی بی جون منم انقدر به خودش می رسید زیبا می شد.با عرض معذرت این خانم هنوز از راه نرسیده و عرقش خشک نشده غرور گرفته اش .واقعا که سینمای به کجا دارد می رسد.......

    • arteshe ghalam

      چقدر از این خانم کوچولو گرفتید تا اینجوری معروفش کنید؟
      مردمو چی فرض کردید؟

    • nafise

      خوشم نیومدزیادی خودشو قبول داره ومنم منم میکنه

    • نقاد

      بدا به حال سینمای ما که بازیگراش اینان!!! بدا...

    • pacific ocean

      در طول عمرم یادم نمیاد یه بازیگری (چه پیشکسوت چه تازه کار) اینقدر از خود متشکر باشه!
      حالا چی شده مگه، کسر شأنت شده عکستو کنار اونای دیگه چاپ کردن؟؟؟

    • شکیبا

      اصلا کی هست؟!
      والا پرستویی و بزرگای سینما اینقدر مغرور نیستن که این مغروره!

    • mahya

      kheili biadab bud

    • سحر

      خانم بیگی کاشکی یه نگاه به نظرات مردم بندازی . راستی نظرت راجع به محبوبیت چیه؟؟؟

    • بدون نام

      خیلی بیش ازاندازه مغروره

    • شکیبا

      حس خوشگلی داره میکشتش!!!!!!!!

    • Kianaz

      كي هست اين؟

    • Armita

      Vala man hich zibaei to sorate in nemibinam.

    • kami

      میشه یه نفر بگه که این خانم توی کدام فیلم بازی کرده؟؟؟؟؟

    • bikarane

      اصلا کی گفت بازیگر شده ؟؟؟!!که میگه ((آسان بازیگر نشدم))

    • فرشته

      منکه خیلی دوستش دارم وهمه ی کاراشم دیدیم خیلی هم نازه کور شه هرکی حسوده

    • دریا

      خیلی بی ادب و مغروره. من که اولین باره میبینمش فیلماش چیه

    • فرزانه

      خودتونو ناراحت نکنید این خانوم چه با پول چه بی پول(!!؟؟!!)بازیگر شده باشه به زودی از این عرصه بیرون میره با این غرورش,غرور بزرگتر از این خانوم رو نابود کرده.......

    • سعیده

      این معروف بشه.چیکار میکنه

    • مانا

      میشه بگی زندگی از نظر شما جه رنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج