۲۷۲۰۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بازگشت روان زائران از مرز مهران

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امنیت مطلوب بر مرز مهران حاکم بوده و مرز مهران آمادگی‌ کامل برای بازگشت زائران را دارد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امنیت مطلوب بر مرز مهران حاکم بوده و مرز مهران آمادگی‌ کامل برای بازگشت زائران را دارد.

سردار قاسم رضایی حین بازدید از پایانه مرز مهران، با تاکید بر اینکه بازگشت زائران از مرز مهران روان است، اظهار کرد: مرز مهران آماده بازگشت زائران بوده و از همه زوار می‌خواهیم که بازگشت خود را مدیریت کنند تا مشکلی در حمل‌ونقل و تردد آن‌ها پیش نیاید.

وی بابیان اینکه کنترل‌های امنیتی در مرز به‌ صورت لحظه‌ای انجام می‌شود، افزود: با تمام توان پای‌ کار هستیم و سعی در سهولت تردد زائران در سایه امنیت کامل داریم.

رضایی با تاکید بر اینکه ورود زائران به کشور کاملا کنترل و رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰۰ هزارر زائر از طریق مرز بین‌المللی مهران وارد خاک عراق شده‌اند.

گیت‌های خروجی مهران بسته شد

سردار حسن کرمی، فرمانده قرارگاه ظفر ناجا گفت: خدمات‌رسانی در مرزهای سه‌گانه مهران، چذابه و شلمچه برای ورود بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی به کشور متمرکزشده است. زائرانی که در مسیر مرزهای سه‌گانه برای عزیمت به شهرهای مذهبی عراق هستند، بدانند به‌ طورقطع به آیین‌های اربعین نخواهند رسید، ضمن اینکه اجازه خروج آن‌ها به‌ ویژه در مرز مهران نیز داده نخواهد شد. بنابراین توصیه می‌کنیم مردم به مرزها به‌ویژه مرز مهران مراجعه نکنند.

وی بابیان اینکه گیت‌های خروجی در مرز مهران تعطیل‌ شده و تمامی امکانات در گیت‌های ورودی متمرکزشده است، افزود: طی دو روز گذشته بیش از ۳۷ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شدند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد امروز به ۲ برابر افزایش یابد.

کرمی خاطرنشان کرد: ظرفیت مرز مهران برای خروج تکمیل است و از زائران درخواست می‌کنیم دیگر به این مرز مراجعه نکنند چراکه تمامی امکانات برای ورود زائران در نظر گرفته‌ شده و موفق به خروج نخواهند شد؛ چون از پل زائر اجازه خروج به سمت مرز به آن‌ها داده نمی‌شود.

فرمانده قرارگاه ظفر با اشاره به اینکه کنترل‌های ترافیکی در مسیر استان‌های همدان و کرمانشاه به سمت ایلام و مرز مهران نیز صورت گرفته تا شاهد بروز گره‌های ترافیکی در این جاده‌ها نباشیم، تصریح کرد: پلیس مرزبانی و گذرنامه کنترل‌های لازم هنگام ورود زائران را در مرزهای سه‌گانه در استان‌های ایلام و خوزستان انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه عمده نیاز زائران، تضمین امکانات حمل‌ونقل آنان در زمان بازگشت است، افزود: امکانات مورد نیاز برای انتقال زائران از پایانه به شهر مهران تهیه‌ شده و سازمان پایانه‌ها نیز برای انتقال آن‌ها به شهرهای مبدا برنامه‌ریزی لازم را صورت داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج