اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۲۷۰۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زمان دقیق لغو تحریم های ایران

وزیر انرژی آمریکا با تاکید براینکه درحال حاضر فعالیت های نگران زایی مرتبط با سلاح هسته ای یا فعالیت هایی درچرخه سوخت مغایر با الزامات توافق هسته ای درفعالیت های ایران مشاهده نمی شود، گفت: درماه ژانویه با تایید اقدامات هسته ای ایران توسط آژانس تحریم های هسته ای تخفیف می یابد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر انرژی آمریکا با تاکید براینکه درحال حاضر فعالیت های نگران زایی مرتبط با سلاح هسته ای یا فعالیت هایی درچرخه سوخت مغایر با الزامات توافق هسته ای درفعالیت های ایران مشاهده نمی شود، گفت: درماه ژانویه با تایید اقدامات هسته ای ایران توسط آژانس تحریم های هسته ای تخفیف می یابد.

«ارنست مونیز» پنجشنبه شب به وقت تهران و درگفت وگو با «CNN» افزود : درماه ژانویه زمانی که آژانس تایید کند که ایران تمام تعهدات خود را انجام داده که البته تعهدات والزامات سختی هم است در آن روز تعهد ما برداشتن تحریم های هسته ای است و باید تاکید کنم که تحریم های هسته ای و نه تحریم هایی که درارتباط با مسائل دیگر اعمال شده است.

وزیر انرژی آمریکا ادامه داد: قرارداد ما این است که آنها برنامه هسته ای خود را به میزان قابل توجهی محدود کنند ودرمقابل تحریم های هسته ای تخفیف می یابد.

وی توسعه ندادن برخی فناوری های مشخص شده درگزارش آژانس به عنوان فناوری های مرتبط با سلاح هسته ای را از جمله محدودیت های جدید دانست که ایران باید از آنها تبعیت کند.

مونیز درپاسخ به این پرسش سی ان ان مبنی بر اینکه «آیا موافق هستید گزارش آژانس متضمن این نتیجه گیری است که ایران مواد هسته ای را به سمت ساخت سلاح منحرف نکرده است؟»، گفت : گزارش آژانس موید چیزی بود که ما همواره می گفتیم و آژانس هم قبلا گفته بود مبنی بر اینکه ایران تا سال ۲۰۰۳ برنامه سامانمندی برای بررسی فناوری های تسلیحاتی هسته ای داشته و برخی فعالیت های پراکنده را تا سال ۲۰۰۹ حفظ کرده بود.

او ادامه داد : گزارش آژانس همچنین می گوید که شواهدی ازچنین فعالیت هایی در حال حاضر درخصوص فعالیت های نگران زایی مرتبط با سلاح هسته ای یا فعالیت هایی در چرخه سوخت مغایر با الزامات توافق هسته ای وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج