۲۷۳۴۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد سپاهان از تعطیلی مسابقات لیگ

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم سپاهان در هفته‌های گذشته از لیگ برتر، از تعطیلی مسابقات و برنامه‌ریزی صورت گرفهت ضررهای بسیاری کرد.

خبرگزاری مهر: رسول خوروش با اشاره به انتقادات مطرح شده درباره برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و تعطیلی‌های پیاپی این مسابقات اظهار داشت: متأسفانه مسابقات لیگ برتر امسال به خاطر تعطیلی‌های پیاپی، باعث افت تیم‌های مختلف شده و این موضوع مورد اعتراض ما و سایر تیم‌ها است.

وی افزود: لیگ برتر در یک بازه زمانی با فشار بسیاری برگزار می‌شود اما بعد از آن، به یک باره نزدیک به ۲۰ روز تعطیلی می‌شود و این موضوع باعث افت تیم‌های مختلف می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه بازیکنان ایرانی به بازی کردن در مسابقات پرفشار عادت ندارند، ادامه داد: به هر حال بازیکنان ایرانی به این نحوه بازی عادت ندارند و مسئولان سازمان لیگ باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشند..

وی با بیان اینکه خستگی یکی از دلایل افت تیم‌های مختلف در لیگ امسال شده، افزود: متأسفانه زمانی این برنامه اعلام شد که امکان اعتراض به آن چندان وجود نداشت و تیم‌های مختلف، هنوز کادر فنی خود را نشناخته بودند به همین دلیل نمی‌توانستند درباره آن نظر دهند.

خوروش اضافه کرد: امیدوار هستم که در ادامه، مسئولان بیشتر به فکر باشند و اقدامات جدی در این زمینه را در دستور کار خود قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج