۲۷۳۷۲۳
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

بازداشت متخلفان بیمارستان خمینی شهر

معاون دادستان شهرستان خمینی شهر گفت: ساعتی قبل کادر متخلف بیمارستان اشرفی این شهرستان برای انجام تحقیقات تکمیلی با دستور مرجع قضائی، بازداشت شدند.

خبرگزاری ایرنا: معاون دادستان شهرستان خمینی شهر گفت: ساعتی قبل کادر متخلف بیمارستان اشرفی این شهرستان برای انجام تحقیقات تکمیلی با دستور مرجع قضائی، بازداشت شدند.

یوسف کریمی یکشنبه شب افزود: در پی مراجعه شاکی به دادستانی شهرستان خمینی شهر و استماع اظهارات مادر و کودک پنج ساله این پرونده، دستور احضار متهمان صادر شد.

وی اضافه کرد: متهمان که یک پزشک و یک پرستار هستند پس از تفهیم اتهام بنا به دستور مقام قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی، روانه بازداشتگاه نیروی انتظامی شدند.

معاون دادستان شهرستان خمینی شهر با تاکید بر اینکه مراجع قضائی این شهرستان با قاطعیت به این پرونده رسیدگی خواهند کرد، از رسانه های گروهی و خبرگزاری ها خواست که تا زمان اعلام نهائی حکم و تشکیل دادگاه از هرگونه اظهار نظر پیرامون این پرونده خودداری کنند .

وی اظهارکرد: در آینده نزدیک، اخبار تکمیلی از اقدامات قضائی و تحقیقات در باره این پرونده در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

جمعه هفته گذشته مورخ ششم آذر، پسر بچه ای به نام « صدرا زاهدپور » به دلیل جراحت چانه به بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر مراجعه و بصورت سرپایی و با بخیه زدن محل جراحت درمان می شود اما به دلیل ناتوانی خانواده این کودک برای پرداخت هزینه درمانی، پزشک و پرستار اقدام به باز کردن بخیه های کودک و از درمان وی ممانعت می کنند.

پیش از این، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تخلف کادر پزشکی بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی خمینی شهر بطور جد از سوی این دانشگاه در حال پیگیری است تصریح کرد: در این خصوص منتظر صدور حکم نهایی توسط دادگاه هستیم.

حمید رضا طلوعی با تاکید بر اینکه در این اتفاق، اصول اخلاقی زیر سئوال رفته و منشور حقوقی بیمار از سوی تیم پزشکی رعایت نشده است، تصریح کرد: این موضوع از اتفاق های نادر و پر اهمیت در حوزه پزشکی و درمانی است و پزشک و پرستار دخیل در این اتفاق با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعلیق شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: دانشگاه این دو نفر را به دادگاه رسیدگی به تخلف های درمانی و پزشکی معرفی کرده و منتظر صدور حکم نهایی از سوی این مرجع قضائی است.

وی خاطرنشان کرد: نظام پزشکی خمینی شهر نیز در حال پیگیری این موضوع می باشد و حکم آن نیز نافذ است.

طلوعی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، درمان این کودک را نیز در دستور کار قرار داد و صدرا تحت جراحی پلاستیک نیز قرار گرفته است.

وزیر بهداشت نیز در این باره گفت: بنده هم این خبر را در شبکه های مجازی شنیده ام و تیمی را مامور کرده ام که به اصفهان بروند و در این مورد تحقیق کنند.

دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این مورد از مردم عذرخواهی کرده و قول داده است که مسئول شیفت و افراد متخلف را به دستگاه قضائی معرفی کند.

شهرستان خمینی شهر با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      نگین بالای چشم دکترا ابرو هست که بلوا میشه.... اینم از آخر و عاقت حمایت بی رویه سازمانهای ذی ربط و چشم بستن به واقعیات موجود و انکار ضعفهای موجود.....

      حالا میگن فلان سال درس خونده باید میلیونی درآمد داشته باشه، نمی دونم مهندسا درس نخوندن یا کمتر خوندن که با کمترین حقوق سر کار باید برن، هیچ کس هم حامی شون نیست.... نمیشه مهندسا هم برن زیر پوشش سازمان نظام پزشکی یا هر مرجع ذی صلاح دیگه، بلکم درس و وقت و عمرشون بها پیدا کنه.....

    • بدون نام

      بعد تازه شاکی م میشن که چرا مهران مدیری اله کرد به له کرد،دکتر وپرستارا ی که اینکارو با یه بچه معصوم کردن اونم فقط به خاطر فقر مالی این خونواده ،هیچ بویی از انسانیت نبردن،یعنی خاک کل اصفهان تو سرشون

    • امیر

      به خدا قسم دلم به درد اومد باید همه مقصر هارو تو همون بیمارستان اویزون کنن.دکتدر بی معرفت کثیف

    • بدون نام

      یک معاینه روانپزشکی از تیم معالج انجام بدهند !!!!!!!

    • شهروز

      خيلي دردآور بود .

    • حمزه

      اگر از اول با بی توجهی نسبت به جان انسانها در بیمارستان ها برخورد میشد این اتفاق هرکز نمی افتاد.نشان دهنده ی این است که پزشک و پرستار چقدر از حمایت علوم پزشکی دلگرم بودند که اینکار سخیف انجام دادند..به شما قول میدم با جریمه 100 هزار تومنی و 3 ماه تعلیق با حقوق !!! میشن و برمیگردن سرکار.

    • چشمه

      چرا تصویر این انسان نماها رو نشون نمیدن آبروشون بره؟! فکر نکنم چنین کاری تو کل تاریخ و کل دنیا سابقه داشته باشه یعنی اینا باید با این کارشون بعنوان بی رحم ترین پزشک و پرستار برن تو گینس... آخه چطور دلشون اومده اینا انسان هستن؟ حال آدم بد میشه ای خدا حکمتت رو شکر

    • cactus

      متاسفانه چیزهای بدتر از این و دردآورتری در قسمت پزشکس و درمان اتفاق می افته که از چشم عموم دوره...البته من منکر زحمات پزشکان عزیز نمیشم اما...
      وضعیت خیلی خرابه....

    • اکبر

      بی شرفارا اعدام کنید،بابا صد رحمت به داعش،،،،،،

    • عبداللهی

      باید به افکار عمومی معرفی شوند وقیافه های منحوسشان شناخته شوند با این فاشیستها مصاحبه کنید نکنه آبرو داری می کنید براشون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج