۲۷۳۹۳۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

اشتباهات زنان در رابطه جنسی

استرس، خستگی و افسردگی می‌تواند میل جنسی مرد را کاهش دهد، همان‌طور که می‌توانند زنان را تحت تاثیر قرار دهد.

وب سایت نی نی بان: استرس، خستگی و افسردگی می‌تواند میل جنسی مرد را کاهش دهد، همان‌طور که می‌توانند زنان را تحت تاثیر قرار دهد.

اشتباهات زنان در رابطه جنسی

اشتباهات زنان در رابطه جنسی

آیا شما از زندگی جنسی‌تان راضی هستید؟ مطمئنید؟ متخصصان می‌گویند حتی زنانی که با اعتماد به نفس ابراز می‌کنند که از زندگی جنسی‌شان راضی هستند نمی‌دانند چه زمان باید رابطه را احیا کنند. در اینجا چند اشتباه رایج و راه‌های ساده اصلاح آنها را در زندگی جنسی‌ می‌خوانید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ورزش های ممنوع دوران بارداری

اشتباهات زنان در رابطه جنسی

اگر به ورزش علاقه‌مند باشید بارداری ممکن است یک مانع بزرگ برای‌تان باشد اما هیچ دلیلی وجود ندارد چیزی را که دوست دارید، کنار بگذارید. حقیقت این است که شما باید در طول بارداری ورزش کنید. فعال ماندن برای داشتن بارداری سالم حیاتی است. حتی اگر یک تازه وارد به دنیای ورزش باشید، بارداری زمان خوبی برای پرداختن به آن است. اما آیا همه تمرین‌ها به یک اندازه مناسب است؟ چه ورزشی در دوران بارداری بی‌خطر است؟ اگر این سوال شما بهتر است مطلب را تا پایان بخوانید.



۱۰ دلیل برای اینکه زودتر باردار شوید!

اشتباهات زنان در رابطه جنسی

با افزایش فعالیت های فمینیستی، زنان رفته رفته از احترام و فرصت های شغلی بیشتری در جامعه ی مرد سالار بهرمند شدند. چنین پیشبردی را باید جشن گرفت و البته برای برابری جنسیتی تلاش بیشتری کرد. اما دنیایی فمینیستی که حق هر زن آزادانه تصمیم گرفتن است، مادر بود یک انتخاب ضد فمینیستی محسوب می شود.


روزهای آخر بارداری، این نشانه ها را جدی بگیرید

اشتباهات زنان در رابطه جنسی

اگر شما باردارید و هر از گاهی دردی در ناحیه شکم احساس می‌کنید، چندبار تا به حال از خود پرسیده اید که این دردها طبیعی اند یا علت خطرناکی در پس آنها نهفته است؟ این گزارش را بخوانید تا نگرانیهایی که در این زمینه دارید برطرف شود. چقدر از این نکته مطمئن اید، دردی که اکنون در دوران بارداری در ناحیه شکم خود احساس میکنید عادی است یا میتواند زنگ خطری نگرانکننده باشد؟ روزهای پایانی این دوره باید با دقت بیشتری احساس درد در ناحیه شکم و رنگ ترشحات مخاطی را زیر نظر قرار دهید. فرض کنید در روزهای پایانی حاملگی دردی در ناحیه شکم احساس میکنید.


همه آزمایش های رایج در بارداری

اشتباهات زنان در رابطه جنسی

یکی از مراقبت‌ های دوران بارداری، انجام آزمون ‌هایی است که باید برای اطمینان از سلامت جنین انجام شود. بعضی از این آزمون‌ ها در همه زنان لازم است اما انجام برخی از آن ها با توجه به نظر پزشک و در مواردی انجام می‌ شود که ممکن است سلامت جنین در خطر باشد یا در بروز برخی اختلالات شک و تردید وجود دارد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج