۲۷۴۲۱
۹ نظر
۵۰۱۲
۹ نظر
۵۰۱۲
پ

حس زنانه‌‌ ام به من گفت كه شوهرم خائن است

حدود ۱۰ سال از زندگي مشترك ما مي‌گذرد اما شوهرم بعد از گذشت اين همه مدت حاضر نيست فرزند مشتركي داشته باشيم.

خبرگزاری ایسنا: زني ۳۷ ساله در دادگاه خانواده حضور يافت و درخواست جدايي از شوهرش را به قاضي دادگاه ارايه كرد. وي خطاب به قاضي گفت: حدود ۱۰ سال از زندگي مشترك ما مي‌گذرد اما شوهرم بعد از گذشت اين همه مدت حاضر نيست فرزند مشتركي داشته باشيم.

اين زن ۳۷ ساله ادامه داد: به شوهرم شك دارم و تصور مي‌كنم كه زن ديگري دارد كه نمي‌خواهد فرزندي داشته باشيم. در واقع رفتارهاي شوهرم براي نداشتن فرزند عجيب است.

اين زن افزود: شوهرم دايم به بهانه‌هاي مختلف ساعت‌ها از خانه بيرون مي‌رود و مرا در خانه تنها مي‌گذارد. تمام رفتارهايش نشان‌دهنده‌ي اين است كه زن ديگري دارد و به من خيانت كرده است.

وي گفت: نمي‌توانم با رفتارهاي شوهرم كنار بيايم و خواهان جدايي از او هستم. هم‌چنين پدر و مادرم نيز با درخواست جدايي من از شوهرم موافق هستند.

اين زن ۳۷ ساله بيان كرد: زندگي‌مان آن‌قدر براي شوهرم بي‌ارزش است كه حتي براي تهيه‌ي مواد غذايي خانه، هزينه‌اي نمي‌كند و مي‌گويد به زندگي با من علاقه‌اي ندارد. هر زمان كه حرفي از داشتن فرزند مي‌زنم دعواي شديدي راه مي‌اندازد تا من سكوت كنم.

وي خاطرنشان كرد: داشتن فرزند برايم تبديل به يك آرزو شده اما ديگر نمي‌خواهم به اين موضوع فكر كنم؛ زيرا جدايي از شوهرم از همه چيز برايم بااهميت‌تر است. آن‌قدر به شوهرم شك دارم كه هيچ وقت نمي‌توانم او را ببخشم.

اين جوان در پاسخ به پرسش قاضي دادگاه مبني بر اين‌كه آيا شما شوهرتان را با زن ديگري ديده‌ايد؟ گفت: خير، با چشم خودم نديده‌ام اما حس زنانه‌ام به من مي‌گويد كه شوهرم همسر ديگري دارد و به من خيانت كرده است.

اين زن ۳۷ ساله افزود: مي‌خواهم هرچه زودتر از شوهرم جدا شوم؛ زيرا ديگر تحمل احساس خيانت شوهرم را نسبت به خود ندارم. من مطمئن هستم كه شوهرم در حق من خيانت كرده و به همين دليل به بچه‌دار شدن‌مان راضي نمي‌شود.

قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات زن جوان، به دليل عدم حضور مرد در دادگاه، حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امير

      اين كه نشد دليل؟!
      خواهر عزيز . عمه و شوهر عمه من (70و75 ساله) هم بخاطر اينكه شوهر عمم نميخواست بچه دار نشدن تا هردو برحمت خدا رفتن.بدون بچه.
      منهاي حس دلشكستگي عمه ام ازينكه طعم مادر شدن رو نچشيد بسيار زندگي سالم و دوست داشتني داشتن.
      حالا شايد شوهر اين خانم خيانت كرده اما دليل غيرمنطقي اورده. هرمردي و زني حق دارن كه بچه نداشته باشن يا داشته باشن.
      بر ميگرده به همون سووتفاهم هايي كه مادر دختر در زندگي مشترك ايجاد ميكنه و موش ميدواند ( متن كامل نظر من توي ستاد ديه و14تا سكه هست). بسياري از اين مادرهاي پليد زندگي هارو نابود كردن.چه حين خاستگاري چه بعد ازدواج

    • زهرا

      ببین امیر خان من به این خانم حق میدم چون شما زن نیستید نمی تونید حس زنونه را احساس کنید حس ششم خانم ها خیلی قویه این که مرد هیچ اهمیتی از لحاظ حسی و عاطفی نده این که اصلاً هیچ علاقه ای به خانمش نشون نده همه ی اینا نشون می ده که مرد از همسرش خسته شده و زندگی کردن با همچین مردهایی خیلی سخته آدم خیلی احساس تنهایی می کنه و اگر هم از هم جدا نشن ممکنه یا افسرده بشه یا بره دنبال خیانت که اون هم کار خیلی سختیه و معمولاً خانم ها به ندرت دست به این کار می زنن و ترجیح میدن جدا شن متاسفانه مردهای امروزی خیلی بی مسئولیت شدن و هیچ تعهدی به زندگیشون ندارن

    • امير

      زهرا خانم مرسي از نظرتون
      حس لطيف زنانتون درست..اما
      1) ببخشيد،جوابتون ،زياد ارتباط معنايي با كامنت من نداشت!
      من توي نظرم از مرده دفاع كردم؟!! يا عرض كردم ناراحتي اون خانم بي دليله؟! نه. عرضم اين بود كه دليل درستي براي ثابت كردن بي تفاوتي شوهرش نيورده!
      2) در تمام متن كامنتم كم احترامي به خانم ها نداشتم (مادر زن هاي پليد؛ ((كه دروغ هم نيست)) قبلش يه بسياري اوردم) اما شما خيلي راحت بي مسوليتي و بي تعهدي رو به همه آقايون تعميم داديد... به پاي احساسي شدنتون ميزارم
      شاد باشيد همه دخترا و پسرا

    • زهرا

      آقای امیر من از شما عذر می خوام که ناراحتتون کردم فقط چون گفته بودید تنها داشتن این حس، دلیل بر طلاق گرفتن نیست خواستم بگم که این حس خیلی بده چون خودم هم همچین حسی دارم و این خانم رو درک می کنم.
      بازهم معذرت

    • Melody

      حس زنانه هیچ وقت دروغ نمیگه!هیچ وقت

      پاسخ ها

      • آرزو

        دقیقاً باهات موافقم

    • امير

      قابل دركه.
      خواهش ميكنم.

    • شادی

      خراب کردن راحت و ساختن بسیار سخت

    • غریبه

      ای وای بر این جور زندگیا. که خودم و زندگیمم درگیرشیم. خدا نگذره از کسی که باعث فروپاشی زندگی دیگری میشه. شوهر منم بهم خیانت کرده و هنوزم داره به کارش ادامه میده.بعد از ۱۰ سال . تازه ۱۳ سال هم ازم بزرگتره به قول خودشون باید اینا بیشتر بفهمن و مردا عاقل تر از زنان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج