۲۷۴۴۲۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نطق یکی از دلواپسان درباره نفوذ در مجلس

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: حساسیت‌زدایی از خطر نفوذ در دستور کار برخی بدخواهان قرار دارد.

خبرآنلاین: نماینده مردم محلات در مجلس گفت: حساسیت‌زدایی از خطر نفوذ در دستور کار برخی بدخواهان قرار دارد.

علیرضا سلیمی در نطق میان‌ دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: گفت: نفوذ یک واقعیت است نه یک توهم. متاسفانه عده‌ای که گاه مسئولیت‌هایی دارند حتی تمایل به نام بردن از این واژه ندارند چه برسد که برای مقابله با آن تمهیدات لازم را بیندیشند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان افزود:‌ انتساب مسئله مهمی همچون نفوذ به دعواهای سیاسی از یک سو و برخی حاشیه‌سازی‌ها از سوی دیگر بسترساز اقدامات نفوذی‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز حساسیت‌زدایی از خطر نفوذ در دستور کار بدخواهان قرار گرفته و باز کردن پنجره مسئولیت برای کسانی که در فتنه نقش‌آفرین بوده‌اند چراغ سبزی برای عوامل پیدا و پنهان نفوذ است.

سلیمی با اشاره به اینکه نگاهی گذرا به تجربه های تاریخی ساده اندیشان را از خواب غفلت بیدار می کند، اظهار داشت: ماجرای نفوذ کشمیری، قطب زاده، مدنی، قره داغی، بنی صدر و مصداق های دیگر توهم نیست، بلکه واقعیتی است که هزینه های گزافی برای کشور به جای گذاشته است.

این عضو جبهه پایداری همچنین با گرامیداشت روز دانشجو افزود: طنز تلخی که لایه‌های خودباخته امروز آن را دنبال می‌کند، تهی کردن روز دانشجو از فلسفه وجودی و دور کردن آن از شأن نزول آن است. شأن نزول این روز مقابله با استعمار و استکبار و جریان شیفته غرب بود اما چرا عده‌ای با ایجاد انحراف در این جریان اصیل، به دنبال وارونه سازی آن هستند؟!

این عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: متاسفانه برخی گردانندگان مراسم روز دانشجو جمله‌ای علیه آمریکا و مظالمی که علیه ملت ما روا داشته، بر زبان جاری نکرده و با تطهیر جریانات وابسته و شیفتگان غرب به دنبال بهره‌برداری سیاسی از دانشجویان هستند.

سلیمی اباز عقیده کرد: البته دانشجویان هوشیار و انقلابی اند و اجازه مصادره حرکت‌های دانشجویی توسط فرصت‌طلبان سیاسی را نخواهند داد.

وی در بخش دیگری از نطق خود گفت: از وزارت امور خارجه انتظار می‌رود تا در پاره‌ای از مسائل دیپلماسی فعال‌تر را در پیش گیرد. به دولت‌های ترکیه و عربستان توصیه می‌کنیم که حد خود را بشناسند و به آمانو هم در مورد گزارش انحراف فعالیت‌های هسته‌ای در مقطع خاص توصیه می‌کنیم که تحت فشار کشورهای خاص قرار نگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا

      نفوذ را کسی که در راه استقلال کشور جان عزیزانش را داده میفهمد چیست و کسی که عاشق و دلباخته اجنبی است دیگر این واژه برایشان به معنی رسیدن به معشوقشان است ......تاریخ ثابت کرده دشمن اگر نتواند با دشمنی به اهداف خود برسد از در دوستی وارد میشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج