۲۷۴۴۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

معرفی فیلم های روز جهان

بازگشت يك ابرقهرمان آشنا به روي پرده با توجه به ماهيت اكران تابستاني، نكته تازه‌اي در بر ندارد اما حضور همزمان چند فيلمساز مستقل با آثار كمدي در اين فصل اندكي غيرمعمول است.

شرق: بازگشت يك ابرقهرمان آشنا به روي پرده با توجه به ماهيت اكران تابستاني، نكته تازه‌اي در بر ندارد اما حضور همزمان چند فيلمساز مستقل با آثار كمدي در اين فصل اندكي غيرمعمول است.

مرد عنكبوتي حيرت‌انگيز (The Amazing Spider-Man) :

معرفی فیلم های روز جهان

بار ديگر داستان تبديل شدن پيتر پاركر دست‌و‌پاچلفتي و خجالتي به مرد عنكبوتي بازگو شده و اين بار به جاي توبي مگواير، اندرو گارفيلد نقش اصلي را ايفا كرده است. پدر و مادر پيتر در كودكي او را رها كرده و ناپديد شده‌اند و عمو بن و زن‌عمو مي او را بزرگ كرده‌اند. پيتر از طريق چمداني كه به پدر تعلق داشته به راز ناپديد شدن والدينش و به آزمايشگاه همكار سابق پدرش پي مي‌برد و در مواجهه با مارمولكي كه روي ديگر اين شخصيت است ناچار مي‌شود از توانايي‌هاي پنهانش استفاده كند و به يك قهرمان تبديل شود. اما استون، ريس آيفنز، دنيس ليري، كمپبل اسكات، عرفان خان، مارتين شين و يلي فيلد از ديگر بازيگران اين فيلم كاميك بوكي سه‌بعدي به كارگرداني مارك وب هستند كه استوديو كلمبيا و شركت مارول با بودجه ۲۱۵‌ميليون دلار تهيه كرده‌اند.


همدست (Collaborator) :

معرفی فیلم های روز جهان

مارتين داناوان، بازيگر فيلم‌هاي هال هارتلي، اولين فيلم خود را نوشته و كارگرداني و در نقش اول آن نيز بازي كرده است. در فيلم «همدست» نمايشنامه‌نويسي مشهور كه نمايشنامه اخيرش در برادوي يك شكست تمام‌عيار بوده و مسايل عاطفي تازه‌اي را نيز تجربه كرده است، به زادگاهش بازمي‌گردد تا مادرش را ببيند و در آنجا با همسايه‌اي روبه‌رو مي‌شود كه هم از لحاظ سياسي در نقطه مقابل او قرار دارد و هم پاي او را به درگيري‌هاي تازه‌اي باز مي‌كند. ديويد مورس، اليويا ويليامز و آليسا آف درموئر از ديگر بازيگران اين كمدي/درام محصول مشترك آمريكا و كانادا هستند.


چشمان ديوانه (Crazy Eyes) :

معرفی فیلم های روز جهان

زك (لوكاس هاس) بچه پولداري است كه زندگي‌اش در پوچي و خوشگذراني خلاصه شده است. بالاخره زماني مي‌رسد كه او با يك نفر ملاقات كند كه با بقيه فرق دارد و به اين نتيجه برسد كه بايد مسووليت‌پذير باشد و روياهاي كودكانه را كنار بگذارد. اين كمدي را آدام شرمن كارگرداني كرده و فيلمنامه‌اش را با همكاري دِيو ريوز و ريچل هارديستي نوشته است. مادلين زيما، جيك بيزي، بليك گرت رزنتال و ري وايز نيز از بازيگران اين فيلم هستند. زمان نمايش فيلم ۹۸ دقيقه است.


ورزش‌هاي پنجگانه دوازده‌تايي (The Do-Deca-Pentathlon) :

چند روز مانده به المپيك لندن، فيلمي درباره المپيك خصوصي دو برادر به روي پرده رفته است كه دو برادر سازنده فيلم‌هاي مستقلي مانند «سايروس» و «جف كه در خانه زندگي مي‌كند»، جي و مارك داپلاس آن را نوشته و كارگرداني كرده‌اند. رقابت دايمي آشكار و پنهان ميان جرمي (مارك كلي) و مارك (استيو زيسيس) در جريان يك تجديد ديدار خانوادگي به رقابت ورزشي تمام‌عياري بدل مي‌شود و دست آخر آنها بايد تصميم بگيرند كه اين رقابت را تا جهنم ادامه بدهند يا كمي هم به فكر خانواده‌شان باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج