۲۷۴۴۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تعرفه همراه اول در ساعات اوج مصرف

تعرفه سیم کارت دائمی همراه اول در ساعت غیر اوج مصرف یا به اصطلاح پیک، ۳۵۸ ریال در هر دقیقه و در ساعات اوج مصرف ۴۴۷ ریال در دقیقه در محدوده تماس شهری در نظر گرفته شده است.

تعرفه همراه اول در ساعات اوج مصرف

هفت صبح: ساعات اوج مصرف از ساعت 8 تا 21 در نظر گرفته شده و ساعت اوج غیر مصرف از ساعت 21 تا 8 همچنین جمعه و روزهای تعطیل محاسبه می شود. تعرفه سیم کارت دائمی همراه اول در ساعت غیر اوج مصرف یا به اصطلاح پیک، 358 ریال در هر دقیقه و در ساعات اوج مصرف 447 ریال در دقیقه در محدوده تماس شهری در نظر گرفته شده است.

تعرفه مکالمات سیم کارت همراه اول در ساعات اوج مصرف 760 ریال در هر دقیقه و 536 ریال برای ساعات غیر اوج مصرف در محدوده تماس بین شهری برآورد شده است. همچنین در مکالمات همراه اول با ایرانسل در ساعات غیر اوج مصرف 625 ریال در هر دقیقه و در ساعات اوج مصرف نیز همین مبلغ در نظر گرفته شده است و برای تعرفه مکالمات همراه اول با تالیا در ساعات غیر اوج مصرف 358 ریال در هر دقیقه و 447 ریال در هر دقیقه برای ساعات اوج مصرف در نظر گرفته شده است.

بر این اساس، مکالمات بین شهری در صورتی است که مکالمه میان دو شهر متفاوت برقرار شده و مکالمه بین شهری خواهد بود. اعم از اینکه مشترک از شهر مبدا با شهرستان دیگری ارتباط برقرار کند یا مشترک در شهر دیگری مستقر باشد و یا شهر مبدا یا سایر شهرها ارتباط برقرار کند. همراه اول تعرفه مکالمات خارجی برای کشورهای مقصد را اعلام کرده است.

تعرفه مکالمات مشترکین اعتباری

تعرفه مکالمات مشترکان اعتباری همراه اول در ساعات غیر اوج 537 ریال در دقیقه و در ساعات اوج مصرفی 671 ریال در دقیقه برای محدوده تماس استانی، تعرفه مکالمه بین استانی 804 ریال در دقیقه برای ساعات غیر اوج مصرف و برای ساعات اوج مصرف 1140 ریال در دقیقه محاسبه خواهد شد.

تعرفه تماس با اپراتور دوم (ایرانسل)، در ساعات غیر اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه در نظر گرفته شده است. تعرفه مکالمه با تالیا نیز در ساعات غیر اوج مصرف 537 ریال در دقیقه و در ساعات اوج مصرفی 671 ریال در دقیقه محاسبه می شود. هزینه تماس با شبکه ایرانسل برای مشترکان سیم کارت های اعتباری همراه اول دقیقه ای 935 ریال و هزینه تماس با تالیا مشابه تماس استانی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج