۲۷۵۷۸۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

جزییات وام جدید ۷۰ میلیونی خرید مسکن

عضو هیئت مدیره بانک مسکن با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ۶۰ میلیونی خرید مسکن از محل اوراق از دی ماه اجرایی می شود ، گفت : متقاضیان می‌توانند ۱۰ میلیون وام جعاله نیز دریافت کنند و ساختمان‌هایی که بیش از ۲۰ تا ۲۵ سال از تاریخ صدور پروانه ساختمانی آنها گذشته باشد ، تا ۳۵ میلیون می توانند وام بگیرند.

خبرگزاری میزان: عضو هیئت مدیره بانک مسکن با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ۶۰ میلیونی خرید مسکن از محل اوراق از دی ماه اجرایی می شود ، گفت : متقاضیان می‌توانند ۱۰ میلیون وام جعاله نیز دریافت کنند و ساختمان‌هایی که بیش از ۲۰ تا ۲۵ سال از تاریخ صدور پروانه ساختمانی آنها گذشته باشد ، تا ۳۵ میلیون می توانند وام بگیرند.

ابوالقاسم رحیمی انارکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جزئیات واحدهای مسکونی مشمول این وام مشخص شده و نرخ سود این تسهیلات از محل اوراق یک و نیم درصد کاهش یافته است ، گفت: روش تقسیط وام ۶۰ میلیونی برای تهران به روش ساده، پلکانی و پلکانی دوره‌ای و مدت بازپرداخت حداکثر ۱۲ سال است.

رحیمی انارکی درباره اقساط این وام گفت: به عنوان مثال برای وام ۴۰ میلیون تومانی به روش ساده حدود ۶۹۳ هزار تومان است و به صورت پلکانی ساده اقساط با ۵۷۸ هزار تومان اغاز می شود. برای ۵۰ میلیون تومان وام قسط ساده ماهانه ۸۶۶ هزار تومان و به روش پلکانی دوره‌ای ۵ سال اول ۷۷۰ هزار تومان، ۵ سال دوم ۹۳۲ هزار تومان و دو سال آخر یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان است.

رحیمی انارکی گفت: برای وام ۶۰ میلیون تومانی به روش ساده ماهانه یک میلیون و ۴۰ هزار تومان، پلکانی دوره‌ای در ۵ سال اول ۹۳۲ هزار تومان، ۵ سال دوم یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و دو سال آخر یک میلیون و ۳۴۰ هزار تومان است و در پلکانی سالانه اقساط ماهانه باید از ۸۶۷ هزار تومان آغاز می‌شود.

وی درباره کاهش نرخ سپرده قانونی در شورای پول و اعتبار گفت: کاهش نرخ سپرده قانونی از ۱۰ درصد به ۲ درصد باعث شد تا نرخ سود اوراق حق تقدم یک و نیم درصد کاهش یابد و به ۱۸.۵ درصد برسد، تسهیلات بدون سپرده برای سایر بانک‌ها ۲۱ درصد و برای بانک مسکن ۲۰ درصد است و با این مصوبه نرخ سود به ۱۸.۵ درصد کاهش می‌یابد.

عضو هیئت مدیره بانک مسکن افزود : با این مصوبه حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال آزاد می‌شود و نخستین نتیجه مثبت آن کاهش نرخ سود تسهیلات به ۱۸.۵ درصد است که به منافع گیرندگان و هم به نفع بانک است و ماهانه یک میلیون امتیاز به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات منتشر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      لعنت خدا بر این نظام بانکداری..!
      میگه 50 میلیون میدیم 128 میلیون برگردون تا بتونی یه آلونک 50 متری تو حاشیه شهر واسه خودت جور کنی...
      مسلمانم آرزوست...

    • بدون نام

      من مستاجرم ولی حتی برای گرفتن این وام کذایی هم باید پارتی و آشنا داشت یا باید بری بخریش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج