۲۷۶۴۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ Dubsmash بزن روشن‌شی!

شهرام شهیدی در وبسایت چیزنا نوشت:

تنها چیزی که عمه‌خانمِ مرا زنده و سرپا نگهداشته Dubsmash است. یعنی بنده‌خدا را رو به قبله خوابانده بودند و داشتند در مورد نحوه تقسیم ارثیه ایشان عزادارانه گفتگو می‌کردند که یکی از نوه‌های شیر پاک خورده یکی از بی‌شمار هنرمندی‌های اجرا کرده‌اش در اپلیکیشن Dubsmash را برای عمه خانم پخش کرد. از آن لحظه گل از گل عمه جان شکفت و ایشان را تبدیل کرد به ستاره بی‌چون و چرای ِ Dubsmash!

عمه جان ابتدا از بستر بیماری قیام کرد و بدو بدو رفت توی اتاق خواب (بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم چقدر فیلم‌های ایرانی به فیلم‌های هالیوودی ارجحیت دارد. فکر کنید اگر قرار بود اتفاقات توی اتاق خواب در حین تعویض لباس عمه خانم فیلمبرداری و پخش شود میزان استفاده از قرص‌های ضد تهوع چقدر افزایش می‌یافت). لباس عروسی دختر عمویم را که هنوز کوک داشت و نهایی نشده بود را تنش کرد - که البته به خاطر یکی نبودن ابعاد عمه و دخترعمو خساراتی هم به لباس وارد شد - بعد دوان دوان آمد و تبلت نوه شیر پاک خورده را گرفت و آهنگ جدید چاووشی را پخش کرد و جلوی دوربین تبلت، گوشی تلفن پدرم را از دستش قاپید و برای کسی که پشت تلفن بود با چهره‌ای مغموم خواند: رفیقم کجایی؟… دقیقا کجایی؟

البته کاش شیرین‌کاری‌ها به همین جا ختم می‌شد. عمه جان در مرحله بعد چند شاخه گل را گرفت دستش و هنگامی که صدای جواد خیابانی را پخش می‌کرد که: گل… گل… گل…، گل رز و گل مریم و گل گلایل را گرفت جلوی دوربین تبلت و وقتی خیابانی با شرمندگی فهمید اشتباه گزارش کرده و گفت: نه گل نمی‌شه! عمه جان با چهره‌ای بغض کرده و لب ورچیده گل‌ها را جلوی دوربین پرپر کرد.

در صحنه بعدی آهنگ آرش را پخش کرد که ددم وای… یعنی شما فکر می‌کنید رفتارهای عمه خانم حین پخش آهنگ تکون بدهٔ آرش قابل توضیح یا به اشتراک گذاشتن است؟ جوری این اعمال عمه خانم باید ممیزی شود که نه از تاک و نه از تاک‌نشان اثری باقی نماند.

خلاصه الان تا در موتورهای جستجو سرچ کنید کلیپ‌های عمه خانم به عنوان نماد Dubsmash بالا می‌آید و امید به زندگی روز به روز در ایشان بیشتر دیده می‌شود. خودش می‌گوید به زودی با ابتکارهای جدیدی دنیا را متعجب خواهد کرد و همه عموزاده‌ها و نوه و نتیجه‌ها را هم در کلیپ‌هایش بازی می‌دهد، طوری که شوهای هندی بروند جلو بوق بزنند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج