7 کار ساده برای تبدیل کردن مهربانی به یک عادت
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
دکتر نداف کرمانی_ fموبایل
دندانپزشکی تاج_f موبایل
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
لاله زار مال_1
شیرآلات زمانی_1
اپیلاسیون نانا 1
ادیب_1
اپیلاسیون نانا 3
لاله زار مال_3
شیرآلات زمانی_3
ادیب_3
اپیلاسیون نانا 4
ادیب_4
لاله زار مال_4
شیرآلات زمانی_4
اپیلاسیون نانا 2
شیرآلات زمانی_2
ادیب_2
لاله زار مال_2
دکتر نداف کرمانی_ f
دندانپزشکی تاج_f
۲۷۶۷۴۹
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
۱۳۸۰۹
برای محبت کردن در حق دیگران میلیونها دلیل وجود دارد؛ همکاران، دوستان، همسایه ها و هر کسی که با شما برخورد دارد می تواند با مهربانی شما احساس بهتری پیدا کند و تحت تأثیر قرار بگیرد.
وب سایت دیجیاتو - پیام ادیب: برای محبت کردن در حق دیگران میلیونها دلیل وجود دارد؛ همکاران، دوستان، همسایه ها و هر کسی که با شما برخورد دارد می تواند با مهربانی شما احساس بهتری پیدا کند و تحت تأثیر قرار بگیرد. اما پژوهش های تازه نشان می دهند مهربانی کردن به دیگران برای خود شما هم خوب است.

در تحقیقی که توسط دکتر سونیا لیومبومیرسکی، استاد روانشناسی دانشگاه کالیفرنیا انجام شده است، از گروهی از دانشجویان خواسته شد به مدت شش هفته، هر هفته ۵ اقدام عملیِ محبت آمیز به صورت تصادفی انجام دهند. نتایج این تحقیق نشان داد رضایت آنان با این کار تا ۴۱/۶۶ درصد افزایش پیدا کرد.

مهربان بودن تأثیر بسیار مثبتی روی سطح رضایت افراد دارد. بنابراین اگر مهربانی را برای خود به یک عادت تبدیل کنید، باقی عمر خود، انسانِ به مراتب شادتر و رضایتمندتری خواهید بود. ۷ پیشنهاد زیر به شما کمک خواهند کرد محبت به دیگران را برای خود به یک عادت تبدیل کنید.

۷ کار ساده برای تبدیل کردن مهربانی به یک عادت

۱- هر کاری را از ته دل انجام دهید

راحت ترین راه برای تبدیل کردن هر کاری به یک عادت این است که اول از همه برای انجامش دلیلی بیابید.

 وقتی از ظاهر دیگران تعریف می کنید یا به دوستی به خاطر پیشنهاد شغلی خوبی که دریافت کرده است تبریک می گویید، این کار خود را با احساس ناخشنودی همراه نکنید.

اگر از چیزی تعریف می کنید اجازه دهید از ته دل باشد. با این کار لذت تجربه ی چندباره ی این احساس شما را به تکرار آن تشویق خواهد کرد.

۲- در نظر داشته باشید که مهربانی کردن به دیگران لزوماً زحمتی ندارد

محبت کردن به دیگران هزاران شیوه ی مختلف دارد که با کمی توجه به اطراف، آنها را بسیار ساده و دست یافتنی خواهید یافت.

اغلب افراد این تصور را دارند که مهربانی کردن به دیگران کاری پر دردسر و زحمت آفرین است. این در حالی است که می توان برای محبت کردن به اطرافیان، هر روز قدم های کوچک و مؤثری برداشت.

 باز نگه داشتن در برای کسی که بعد از شما قصد ورود به ساختمان را دارد، احوالپرسی صبحگاهی از راننده ی تاکسی، و هزاران کار کوچک دیگر مثل اینها شاید خیلی به چشم شما نیایند، اما تأثیر قابل توجهی روی زندگی شما خواهند گذاشت.

۳- هر روز صبح هدفی محبت آمیز برای خود مشخص کنید

هر روز صبح که از خواب بر می خیزید، یک اقدام محبت آمیز برای روز خود در نظر بگیرید. تقویت این حس نیز مثل خلق هر عادت دیگری نیازمند اقدامات عملی است و هدفگذاری راه آسانی برای رسیدن به این موفقیت است.

پیدا کردن یک دلیل برای مهربان بودن می تواند هر روز هنگام بیدار شدن از خواب، تمام زیبایی های زندگی را به شما یادآور شود.

۷ کار ساده برای تبدیل کردن مهربانی به یک عادت

۴- از دیگران تشکر کنید

فراموش شده ترین ویژگی مهربانی شاید قدردانی باشد، چون آنقدر به این موضوع توصیه شده است که برای هر کسی عادی می شود. یک تشکر خشک و خالی کمتر از ده ثانیه زمان شما را خواهد گرفت، اما تأثیر آن می تواند مدتها ادامه داشته باشد.

 هیچکس نمی تواند بگوید عبارت ساده ای مثل این چقدر می تواند احساس خوبی به دیگران ببخشد. بنابراین از کارکنان خود به خاطر زحماتی که برای شما می کشند، هرچند کوچک، تشکر کنید. آنها نیز به مرور دلایلی برای تشکر کردن از شما خواهند یافت.

۵- برای خود آرمان داشته باشید

داشتن باور هایی که بتوانیم نیت خیرمان را از آن طریق ابراز کنیم اهمیت زیادی دارد. آرمان شما چه کمک به یک مؤسسه ی خیریه باشد، چه کمک به یک دوست برای حل مشکلاتش، باعث می شود از هر کاری لذت بیشتری ببرید. همه از کمک به دیگران لذت می برند.

۶- با خودتان مهربان باشید

در گیر و دار کمک به دیگران، مهربان بودن با خودتان را از یاد نبرید. همه ی ما موجودات مهم و منحصر به فردی هستیم که لیاقت برخوردی مناسب و توأم با احترام را داریم.

 با بالا گرفتن مشغله ها و درگیری های روزانه، خیلی راحت ممکن است این را از یاد ببریم، اما تنها راه حقیقی کمک به دیگران این است که اول به خودمان کمک کنیم. بنابراین، با خودتان مهربان باشید. جسم و ذهن شما قدردان این توجه خواهند بود.

۷ کار ساده برای تبدیل کردن مهربانی به یک عادت

۷- بیشتر لبخند بزنید

شاید بتوان گفت آسانترین کار این فهرست، یعنی داشتن لبخندی روی لب، بیشترین تأثیر را دارد. حتی اگر گاهی اوقات انرژی درونی لازم برای قرار دادن لبخند روی لبهای خود را ندارید، تلاشی عمدی برای این کار، بی آنکه کلامی رد و بدل شود برای مخاطبین شما این پیام را در بر خواهد داشت که شما سعی دارید با آنها مهربان باشید.

 اگر تا به حال لبخند غریبه ای در خیابان باعث شده است شما هم در جواب به او لبخند بزنید، از این کار خودداری نکنید. لبخند بزنید. همین کار کوچک می تواند روز شما را از این رو به آن رو کند.
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:0
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
دکتر نائبی_1
گروه تولیدی نیلوفر_1
سفیر بار ساقدوش_1
گروه تولیدی نیلوفر_3
سفیر بار ساقدوش_3
دکتر نائبی_3
گروه تولیدی نیلوفر_4
دکتر نائبی_4
سفیر بار ساقدوش_4
دکتر نائبی_2
گروه تولیدی نیلوفر_2
سفیر بار ساقدوش_2
پارسیان طب - فوتر موبایل
روانشناسی مرهم_ فوتر موبایل
ترجمه زندگی_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
کلینیک النا_فوتر موبایل
تنورستان_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
روشا فارمسی_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
دکتر صالحی_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
آیلین_تزریق چربی موبایل
دکتر آزاد خواه_فوتر موبایل
نیکان فارمدمهر_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
اورانوس_فوترموبایل2
دکتر لاجوردی_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
قالیشویی ثمین_فوتر موبایل
ترجمه زندگی_فوتر
آیلین_تزریق چربی
رستوران باغ بهشت _فوتر
دکتر آزاد خواه_فوتر
فنی آتل_فوتر
قالیشویی ثمین_فوتر
نیکان فارمدمهر_فوتر
پارسیان طب - فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
آیلین_فوتر کاشت ابرو
روانشناسی مرهم_ فوتر
تنورستان_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
اورانوس_فوتر2
تدبیرکالا_فوتر
روشا فارمسی_فوتر
دکتر صالحی_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
دکتر لاجوردی_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
کلینیک النا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر