۲۸۰۳۸۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تقویت محدود بورس تهران

بورس تهران در معاملات اولین روز هفته ابتدا روند نزولی به خودگرفت و با افت مواجه شد، اما در پایان معاملات روند خود را تغییر داده و اندکی تقویت شد.

خبرگزاری ایسنا: بورس تهران در معاملات اولین روز هفته ابتدا روند نزولی به خودگرفت و با افت مواجه شد، اما در پایان معاملات روند خود را تغییر داده و اندکی تقویت شد.

معاملات اولین روز هفته بورس تهران در حالی آغاز شد که ابتدا شاخص بورس به رسم روزهای گذشته روند نزولی خود را آغاز کرد و تا سطح ۶۱ هزار و ۳۵۷ واحد افت کرد، اما در دقایق پایانی معاملات بورس تهران روند دیگری در پیش گرفت و با حمایت بازارگردا‌ ها و فعالیت نوسان گیران در تالار حافظ با افزایش ۱۶ واحدی مواجه شد.

در بازار امروز شرکتهایی همچون فولاد مبارکه، پالایش نفت اصفهان، نفت و گاز پارسیان، پالایشگاه بندرعباس و مپنا موجب افت ابتدایی بورس شدند، اما در نهایت شرکتهایی مانند کشتیرانی، ملی مس، فولاد خوزستان و مخابرات به کمک بورس آمدند و این متغیر مهم را به سمت صعودی شدن و رسیدن به کانال ۶۱ هزار و ۴۳۶ واحد هدایت کردند.

رشد محدود بورس امروز در حالی رخ داد که شرکتهای کوچک و تک سهم مورد توجه اهالی تالار شیشه ای قرار گرفتند به طوری که کنتورسازی، لوله و ماشین سازی ایران و صنایع شیمیایی سینا از شرکتهای دارای تقاضای خرید بودند این در حالی است که شرکتهایی مانند گروه دارویی سبحان، تهران شیمی و سیمان اصفهان بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار اندک مثبت امروز حجم و ارزش معاملات هم با رشد مواجه شد به طوری که در مجموع ۵۴۳ میلیون سهم به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه در سطح ۲۶۵ هزار میلیاردتومان متوقف شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج