تونل‌های پایتخت پولی می‌شود؟
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - F داخلی موبایل111
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
سمپاشی امحا_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
لایکو_1
لایکو_3
سمپاشی امحا_3
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
لایکو_4
سمپاشی امحا_4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
سمپاشی امحا_2
لایکو_2
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
ایرانیان - F داخلی1111
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۲۸۰۵۱۲
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳
۸۳۲۸
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری تهران در خصوص سرانجام لایحه «اخذ عوارض تردد از معابرخاص شهری» توضیحاتی را ارائه کرد.
خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری تهران در خصوص سرانجام لایحه «اخذ عوارض تردد از معابرخاص شهری» توضیحاتی را ارائه کرد.

علیرضا دبیر درباره لایحه اخذ عوارض تردد از معابر خاص شهری که همچنان در کمیسیون برنامه و بودجه در حال بررسی است، گفت: این لایحه توسط شهرداری برای بررسی به کمیسیون بودجه آورده شده است که با حضور نماینده کمیسیون عمران و حمل‌ و‌نقل نیز بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه بحث دریافت عوارض از سه تونل نیایش، توحید و رسالت و همچنین پل دو طبقه صدر در کمیسیون برنامه و بودجه در حال بررسی است، تصریح کرد: در حال بررسی نرخ هستیم؛ چراکه نرخ پیشنهادی شهرداری برای اخذ عوارض بالا بوده و شورا این نرخ را قبول نکرده است.

دبیر با بیان اینکه این لایحه پیش از این به شهرداری عودت داده شده بود، افزود: تیم کارشناسی کمیسیون بودجه در حال بررسی زوایای مختلف این لایحه است چراکه برای تصویب این لایحه و اخذ عوارض باید به سوالات مختلفی پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه کارکرد تونل‌ها براساس میزان تردد متفاوت است، گفت: باید در این زمینه از تجربیات دیگر کشورها نیز استفاده کرد.

دبیر تأکید کرد: باید به سوالاتی همچون میزان تردد خودروها از این مسیرها، مسیرهای جایگزین، تاثیر این اقدام بر ترافیک شهری و... پاسخ داده شود تا بتوانیم تصمیم درستی در این رابطه اتخاذ کنیم.

سال گذشته دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ ونقل شورای شهر تهران از بررسی یک فوریت لایحه اخذ عوارض از معابرخاص پایتخت خبر داد که قرار بود شامل تمامی تونل‌ها و بزرگراه‌های پایتخت شود که شهرداری تهران نیز در لایحه «اخذ عوارض از معابر خاص» پیشنهاد کرده بود، تردد از برخی معابر ۳۰۰ تومان هزینه داشته باشد.
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
08:08 - 1394/10/06
پيشنهاد ميكنم ابتدا كل متروهاي پايتخت اجرائي و در اختيار مردم قرار گيرد و سپس ناوگان حمل و نقل عمومي توسعه و بهسازي گردند . ضمن اينكه براي معابر درون شهري چرا بايد عوارض گرفته شود . از همه مهمتر اين طرح نمي تواند مشكل ترافيك را حل كند
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
اپیلاسیون نانا 1
استخدام_1
شیرآلات زمانی_3
اپیلاسیون نانا 3
استخدام_3
شیرآلات زمانی_4
اپیلاسیون نانا 4
استخدام_4
شیرآلات زمانی_2
اپیلاسیون نانا 2
استخدام_2
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
دکتر عارفی - موبایل فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
ایرانیان- فوتر موبایل222
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
تدبیرکالا_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت _فوتر
ایرانیان-فوتراصلی222
شفا_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
تدبیرکالا_فوتر
کیان برنا_فوتر
دکتر عارفی - فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
فنی آتل_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر