۲۸۱۲۷۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مجید انصاری:

صدا و سیما بگذارد مردم شاد باشند

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت:یک روز آقای ظریف پشت پرده دیپلماسی کشور را بازگو خواهد کرد و متوجه می شوید که سرداران دیپلماسی کشور گاهی از سرداران جنگ بیشتر سختی کشیده اند. سم‌پاشی برخی رسانه‌ها علیه دولت چه نفعی برای آنها دارد؟

خبرگزاری ایلنا:‌ معاون پارلمانی رییس جمهور گفت:یک روز آقای ظریف پشت پرده دیپلماسی کشور را بازگو خواهد کرد و متوجه می شوید که سرداران دیپلماسی کشور گاهی از سرداران جنگ بیشتر سختی کشیده اند. سم‌پاشی برخی رسانه‌ها علیه دولت چه نفعی برای آنها دارد؟

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و همچنین هفته وحدت با بیان اینکه من متاسفم که امروز توطئه صهونیست ها با دست متحجران اجرایی می شود، گفت: امروز متاسفانه در منطقه پرچم سیاهی بلند شده که روی آن نام الله و محمد(ص) نقش بسته، اما هیچگاه در زیر این پرچم کسی به فکر علم و صلح و هم اندیشی نیست این در حالی است که پیامبر اسلام خلق و خویی نیکو دارای دانشی شگرف و علمی جاودان نبود. امروز پرچم داعش کمترین شباهت را به پیامبر دین اسلام دارد و اخلاقشان اصلا منادی اخلاق پیامبر نیست.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه امروز به الله اکبر جفا شده است و ابزار اسلام توسط داعش خنجر و سر بریده معرفی شده است، تصریح کرد: آنها می خواهند قیام پیامبر (ص)را جنگ و خون ریزی به گوش جهانیان برسانند. آیا این پیام؛ پیام پیامبر اسلام است؟

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه امروز جامعه دانشگاهی موظف است از چهره پیامبر دفاع و غبار ریخته شده بر اسلام را از بین ببرد، ادامه داد: امروز شبکه تلویزیونی به نام شیعه درست کرده اند و به دیگر مذاهب توهین می کنند. برخی دیگر توجه ندارند که نباید در مجالس به فرق دیگر توهین کنند چراکه شما با چنین رفتاری تیغ داعش را تیز تر می‌کنید.

وی افزود: امروز شیعه در جهان اسلام در اقلیت است و ما نباید با رفتارهای بی مورد کاری کنیم که شیعیان جهان زیر تیغ بروند چراکه چنین توهین هایی بنزین بر روی آتش تفرقه است. بنده به اهل سنت هم می گویم که چرا شبکه ای ایجاد کرده و به شیعه توهین می کنید؟ این کارها دقیقا در راستای همان شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی است که رهبر انقلاب فرمودند.

انصاری اظهار کرد: وقتی صحبت از وحدت می شود صرفا وحدت میان شیعه و سنی نیست بلکه جهانیان نیازمند وحدت هستند. ما پیرو مکتبی هستیم که می گوید به همه احترام کن و در نامه امام علی(ع) به مالک سرتاسر احترام به مردم توصیه شده است. قانون اساسی و فریادهای امام و رهبری نیز به همزیستی مذاهب و فرق تاکید دارد. وقتی ارامنه و زرتشتیان در این کشور به خاطر سیدالشهدا (ع) مشکی پوش می شوند و مجلس عزا برپا می کنند باید خوشحال شویم.

وی به گروه های سیاسی و برخی از کانون هایی که به نام دین و ولایت در فضای مجازی به دنبال تفرقه افکنی هستند اشاره و اظهار کرد: به این و آن بد و بیراه گفتن، سخنرانی ها را دگرگون جلوه دادن به چه قیمت آیا نفعی دارد؟ مگر در همه جوامع اختلاف سلیقه وجود ندارد؟ اختلاف سلیقه سیاسی نیز در این کشور به صورت طبیعی وجود دارد و آیا این عیب است؟

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: تفاوت در هر جامعه ای وجود دارد، اما احساس می شود جریانات نفوذ یافته ای از منافقین و سرویس های جاسوسی دشمن در برخی از این کانون ها چه اصلاح طلب و چه اصولگرا نمی خواهند بگذارند این دو جریان با هم زیر یک سقف صحبت کنند و همواره به دنبال دروغ سازی و دشمن تراشی هستند.

انصاری تاکید کرد: برخی ها صدایشان را بالا می برند و می گویند فلان جریان آمده مجلس را بگیرد. بنده به عنوان یک عضو کوچک این نظام اعلام می کنم که اکثر گروه های سیاسی در این کشور قانون اساسی را پذیرفته اند و همه به دنبال عزت و نفوذ کلام رهبری در جهان هستند چراکه رهبری یک شخص نیست بلکه نماد یک انقلاب است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور، رییس این حزب و آن حزب نیست بلکه رییس دولت تدبیر و امید است و مجلس هم مجلس همه نظام است و قوه قضاییه نیز یک قوه از نظام است و نمی شود به نام دفاع از ولایت در جلسات و سایت‌ها تبلیغ کنیم دولت و رییس جمهور ضد مقام معظم رهبری هستند، ادامه داد: نمی شود اعلام کرد فلان جریان ضد رهبری است و بزرگان و بنیان گذاران انقلاب و کسانی که برای این انقلاب خون دل خورده اند و در سخت ترین شرایط در کنار امام(ره) بوده اند همه ضد رهبری و انقلاب هستند و یا توطئه‌گر هستند. اگر چنین باشد واقعا وای به حال نظام و کشور است. این یعنی همه بزرگان و یاران امام(ره) با او مخالفند و یا اینکه این افراد نمی دانند چه می گویند.

انصاری با بیان اینکه به علت اتکای کشور به آرای مردم امروز سرداران دیپلماسی این کشور در عرصه‌های بین‌المللی مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان نظام میایستند، گفت: چرا این زیبایی ها در برخی رسانه ها به گونه ای تفسیر می شود که رسانه های بیگانه ذوق کنند.

وی اضافه کرد: اگر بذر تفرقه کاشته شود، این بذر آرام آرام ثمر می دهد و برخوردها در کشور کینه‌ای می‌شود. امروز عراق، سوریه و یمن درگیر همین بذر تفرقه و محصول کینه هستند.

معاون پارلمانی رییس جمهور به ولادت حضرت محمد(ص) اشاره کرد و افزود: پیامبر اسلام(ص) برای آخرالزمان آمده است. برای کسانی که اندیشه می کنند و به همین دلیل معجزه او از جنس اندیشه و بیان و خواندن است. معجزه پیامبر از جنس قلم و فهمیدن است و معجزه دوم پیامبر که کمتر به آن توجه می شود خلق و خوی نیک و اخلاق عظیم است.

انصاری تصریح کرد: آقای روحانی دولتی را تحویل گرفت که ۴۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی داشت و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بانک‌هایش به بانک مرکزی بدهکار بودند و یکصد هزار پروژه نیمه تمام و ارث مسکن مهر و هدفمندی یارانه ها بر روی دستش بود.

وی گفت: اگر این دولت با خرد، دانش و تجربه مدیران و با مشورت نخبگان و ارتباط خالصانه نه ادعایی با رهبر انقلاب، کشور را اداره نمی کرد اقتصادش به زانو در آمده بود.

معاون رییس جمهوری با اشاره به اینکه زمانی که دولت به آقای روحانی تحویل داده شد در برخی از استان ها فقط برای سه روز کالای استراتژیک وجود داشت، اما امروز برای ۱۱ ماه در هر استان کالای استراتژیک موجود است تاکید کرد: امروز دولت بسترهای مختلف سیاسی، اقتصادی، گمرکی، بانکی و تحریک تقاضا را در دستور کار دارد تا اقتصاد کشور را به حرکت درآورد.

انصاری به تاخیر لایحه بودجه اشاره و اظهار کرد: اگر لایحه بودجه دیر به مجلس رفته به دلیل این است که ما می خواهیم بودجه و برنامه ششم را مطابق با اقتصاد مقاومتی تنظیم کنیم، اما امروز کوتاهی دولت قبل برای ارائه لایحه را نیز به دوش می کشیم و مدام مورد انتقاد نمایندگان قرار می گیریم.

انصاری با بیان اینکه این دولت با توطئه عربستان و اسرائیل و با زخم زبان های عده ای در داخل ایستادگی کرده و مذاکرات را به پایان رسانده و پرونده PMD را بسته است، خاطرنشان کرد: البته شاید یک عده دلواپس آمریکایی کنگره آمریکا بخواهند کارشکنی کنند، اما کار تمام شده و دست و پا زدن آنها فایده ای ندارد.

وی ادامه داد:‌ یک روز آقای ظریف پشت پرده دیپلماسی کشور را بازگو خواهد کرد و متوجه می شوید که سرداران دیپلماسی کشور گاهی از سرداران جنگ بیشتر سختی کشیده اند. از صدا و سیما و برخی از رسانه ها می خواهیم که بگذارند مردم امیدوار و خوشحال باشند و به دولت و رییس جمهور خوش بین باشند. سم پاشی بر علیه ارکان نظام چه فایده ای دارد؟

معاون رییس جمهور تصریح کرد: ما بیکاری، رکود و گرانی را قبول داریم و به دنبال رفع آن هستیم و به همین دلیل گردشگری را مهم جلوه می دهیم، اما نباید به سرمایه گذار خارجی فحاشی کنیم و فضای کشور را ناامن جلوه دهیم. ما می خواهیم با رونق گردشگری اشتغال افزایش یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلیم محمدی

      سلام ما نگران برنامه های صدا وسیما نیستیم
      چون فقط فوتبال زنده و کشتیهارا می بینیم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج