اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۱۷۷۹
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

مشتری جدید خودروهای ایرانی پیدا شد

گروه صنعتی ایران خودرو با امضای قرارداد با بخش خصوصی الجزایر فروش خط تولید و انتقال خدمات فنی مهندسی به این کشور را آغاز کرد.

خبرگزاری ایسنا: گروه صنعتی ایران خودرو با امضای قرارداد با بخش خصوصی الجزایر فروش خط تولید و انتقال خدمات فنی مهندسی به این کشور را آغاز کرد.

این رویداد در حالی از زمستان ۹۴ آغاز می شود که خودروساز ایرانی اعلام کرده که هیچ نیازی به سرمایه گذاری مستقیم برای حضور در بازار این کشور آفریقایی ندارد و حضور بدون سرمایه گذاری مستقیم در کشورهای خارجی رویکرد جدید ایران خودرو در حوزه صادرات است.

معاون صادرات ایران خودرو گفت: در فاز اول این قرارداد، محصولات ایران خودرو شامل دنا، سورن، رانا و آریسان به صورت خودروی نیمه آماده (اس.کی.ی۲) به الجزایر ارسال و در خط الجزیره مونتاژ خواهد شد.

سعید تفضلی در حاشیه امضای قرارداد با طرف الجزایری، ظرفیت تولیدی خط الجزیره را سالانه ۱۰ هزار دستگاه در یک شیفت عنوان کرد و گفت: این خط در بهمن ماه امسال آغاز به کار می کند و از ۱۵ هزار دستگاه سفارش مشتری الجزایری برای سال جدید میلادی، ۱۵۰۰ دستگاه دنا در زمستان امسال صادر خواهد شد. باقی مانده این تعداد به صورت قطعات منفصله (‌سطح اس.کی.دی صفر) صادر خواهد شد.

وی افزود: شریک ایران خودرو در الجزایر شرکت «فمووال» است که پیشنهاد احداث یک خط مونتاژ کامل شامل سالن های رنگ، بدنه و مونتاژ را نیز به ایران خودرو داده و سرمایه گذاری توسط طرف الجزایری صورت می گیرد.

معاون صادرات ایران خودرو سایت کامل تولید را مهم ترین بخش قرارداد میان ایران خودرو و بخش خصوصی الجزایر توصیف کرد و افزود: براساس این قرارداد خط تولید کامل شامل خطوط رنگ، مونتاژ و بدنه، در سال ۲۰۱۷ فعال و محصولات به صورت سی.کی.دی (قطعات منفصله) به الجزایر صادر خواهد شد.

وی مشارکت شرکت تام ایران خودرو در طراحی، ساخت و راه اندازی ماشین آلات تولیدی را از جمله ویژگی های قرارداد با طرف الجزایری عنوان کرد و افزود: ایران خودرو بر اساس راهبرد جدید صادراتی خود در هیچ سایت خارجی سرمایه گذاری نمی کند و همکاری صادراتی با الجزایر نیز با همین راهبرد صورت می گیرد.

تفضلی صادرات خدمات فنی و مهندسی و آموزش کارکنان محلی توسط کارشناسان و مهندسان ایران خودرو را از موارد قابل توجه در صادرات به الجزایر دانست و گفت: دنا، رانا، سورن و آریسان محصولات صادراتی ایران خودروبه الجزایر هستند.

معاون صادرات ایران خودرو محل احداث سایت کامل خودروسازی را در منطقه «ری لیزن» در ۳۰۰کیلومتری الجزیره ذکر کرد که امکان صادرات محصولات تولیدی به شمال و شمال غربی آفریقا را نیز فراهم می کند.

وی ظرفیت تولید کارخانه ری لیزن را سالانه ۳۰ هزار دستگاه ذکر کرد.

«محمد رحمون» مدیرعامل شرکت «فمووال» و نماینده ایران خودرو در الجزایر نیز در حاشیه امضای قرارداد، اظهار کرد: محصولات ایران خودرو محکم و دارای کیفیتی است که قابلیت رقابت با محصولات دیگر در بازار الجزایر را دارد.

رحمون با اشاره به اشتراکات فرهنگی و دینی میان دو کشور گفت: ما ترجیح می دهیم محصولات ایرانی را در کشور خود عرضه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      یه تحقیقی میکردین چند میفروشن به اونا ؟!!!
      نگین به همین قیمتی که واسه ملت ما حساب میکنن که اصلا قابل باور نیست.

    • بدون نام

      ببین اونجا چی دارن ک ب این میگن باکیفیت

    • علی

      اونا دیگه چه عقب افتاده هایی هستن بیچاره ها

    • حقویردی بازه

      باسلام بنظر من بازاریابی برای صدور صنعت خودروسازی یک موفقیت بزرگ برای کشورمان بشمار »رود که بایستی موردحمایت همهگان باشد انشاالله موفق باشند.انشاالله بتوانیمدرصنعت هواپیماسازی و...نیز ازکشورهای غربی پیشی گیریم.

    • بدون نام

      مايه افتخار كشور ايران هست الجزاير كشوري بسيار مهم در شمال قاره افريقا هست كه وإرادات ماشين از فرانسه و المان و كره و چين بيشترين وكورد رو داره و ايران اگر بتونه رقابت كنه افتخاري براي كشور هست

    • بدون نام

      اگه راست میگن وانت پیکان را صادر کنند ببینیم کی میخره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج