7 راهکار برای تبدیل کردن «یک روز بد» به «یک روز خوب»
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک فرشته_موبایلf
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
کلاسینو_1
اپیلاسیون نانا 1
ریزخور_1
سفیر بار ساقدوش_1
لاله زار مال_1
لاله زار مال_3
ریزخور_3
سفیر بار ساقدوش_3
کلاسینو_3
اپیلاسیون نانا 3
ریزخور_4
سفیر بار ساقدوش_4
کلاسینو_4
اپیلاسیون نانا 4
لاله زار مال_4
کلاسینو_2
اپیلاسیون نانا 2
سفیر بار ساقدوش_2
ریزخور_2
لاله زار مال_2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک فرشته_f
۲۸۱۹۹۴
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
۸۴۷۶
گاهی برای همه‌ی ما پیش می‌آید که روز خیلی بدی را می‌گذرانیم، کارها خراب می‌شوند، به جلسه‌ها نمی‌رسیم و انگار همه فقط می‌خواهند روز سیاه ما را از این هم بدتر کنند.
مجله دیجی کالا - فرزانه احسانی مؤید: گاهی برای همه‌ی ما پیش می‌آید که روز خیلی بدی را می‌گذرانیم، کارها خراب می‌شوند، به جلسه‌ها نمی‌رسیم و انگار همه فقط می‌خواهند روز سیاه ما را از این هم بدتر کنند. آدم‌های موفق از موقعیت‌هایی مثل این مبرا نیستند ولی آن‌ها سعی می‌کنند روزهای بد را به طرز خوبی سپری کنند و نمی‌گذارند که این رویدادهای موقت، شادی و موفقیت آن‌ها را لطمه بزند. هر کسی می‌تواند این کار را بکند.

در این‌جا ۷ راهکار را به شما توصیه می‌کنیم که یک روز بد را خیلی خوب سپری کنید:

۷ راهکار علمی که یک روز بد را به یک روز خوب تبدیل کنید

۱. لبخند بزنید

با لبخند نه تنها چهره‌ی زیباتری پیدا می‌کنید بلکه به بدن‌تان هم این فکر را القا می‌کنید که «من شاد هستم». این‌طوری مواد شیمیایی مناسبی وارد خون‌تان می‌شود. به علاوه، خندیدن مسری است و اگر دیگران لبخند را روی صورت شما ببینند، آن‌ها هم متقابلا به شما لبخند می‌زنند و این به نفع هردوی شماست.

۲. گاهی از تکنولوژی فاصله بگیرید

واقعا خیلی از ما بیش‌تر از این‌که مراقب خودمان باشیم، مراقب گوشی‌های‌مان هستیم. به طور میانگین کاربرهای امروزی که گوشی‌های هوشمند دارند، هر ۶ و نیم دقیقه یک‌بار گوشی‌شان را چک می‌کنند؛ یعنی ۱۵۰ بار در هر روز. اگر دایم توتیفیکیشن‌های موبایل یا ایمیل‌تان را چک کنید، دچار استرس پنهان می‌شوید و این شما را غمگین می‌کند.

۳. دست به کار شوید و دیگران را شاد کنید

اگر دنبال شادی هستید، دیگران را شاد کنید. امید دادن به یک شخص دیگر باعث می‌شود که تفکر مثبت و امیدبخش در وجود شما زنده شود. این فقط یک سخنرانی قشنگ نیست که همیشه زده می‌شود. دانشمندان کشف کرده‌اند که اثر این کار تا درازمدت در بدن شما باقی می‌ماند و باعث ارتقای سطح روحی و خلق و خوی شما می‌شود. روزی که بد شروع می‌شود، چند تا کلوچه‌ی اضافه و چیپس با خودتان سر کار بیاورید تا با همکاران‌تان بخورید یا به بغل‌دستی‌تان کمک کنید.

۷ راهکار علمی که یک روز بد را به یک روز خوب تبدیل کنید

۴. به خودتان استراحت بدهید

حتی قوی‌ترین ورزشکاران هم حین مسابقه استراحت می‌کنند. باید بین کارهای فشرده و پرتنش، زمانی را برای استراحت و بازیابی انرژی‌تان در نظر بگیرید. چند دقیقه کار را رها کنید و قدم بزنید یا عکس‌ها و متن‌های جذاب را مطالعه کنید.

۵. کسب و کار تمامی ندارد

فکر نکنید که باید به تمامی فرصت‌هایی که جلوی روی شما قرار می‌گیرد، جواب مثبت بدهید. فرصت‌های کاری موقعیت‌ها مثل اتوبوس هستند، خیلی نمی‌گذرد که بعدی وارد ایستگاه می‌شود. مهم این است که فرصت مناسب را حساب‌شده به دست بگیرید و اگر خیلی تحت فشار بودید، رهایش کنید تا بعدی از راه برسد.

۶. رقابت نکنید

«تئودور روزولت» (Theodore Roosevelt) یک‌بار گفت: "رقابت، دزد شادی است.” پس اگر او وال استریت را می‌دید چه می‌گفت. رقابت باعث می‌شود دایم پشت سرتان را نگاه کنید که ببینید چه‌قدر از بقیه جلو زده‌اید و چه کسانی پشت سرتان هستند. این یک مسابقه‌ی ناسالم هست. همیشه بهترین تلاش‌تان را بکنید و مطمئن باشید نقطه نظرهای منفی هیچ باعث پیشرفت‌تان نمی‌شوند.

۷. موفقیت‌های‌تان را بنویسید

هیچ‌کس بی‌دلیل دهن به تحسین و تمجید شما باز نمی‌کند. خودتان باید این کار را بکنید. اتفاقا همه منتظر موقعیتی هستند که شما را نقد منفی کنند و ایرادهای کار شما را بزرگ جلوه بدهند. هرروز راس ساعت ۵ موفقیت‌هایی که به دست آورده‌اید را یادداشت کنید. لازم نیست خیلی هم بزرگ و شگفت‌انگیز باشند. روزهایی که حس بدی دارید، نوشته‌های روزهای قبل را مرور کنید؛ حتی تا یک هفته قبل را. روانشناس‌ها این کار را خیلی در بهبود روحیه‌ موثر می‌دانند. از همین امروز آغاز کنید.

۷ راهکار علمی که یک روز بد را به یک روز خوب تبدیل کنید
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:0
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
ادیب_1
دکتر نائبی_1
خرید باکس 1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
شیرآلات زمانی_1
سوییچ ایران_1
عارفی_1
ادیب_3
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
سوییچ ایران_3
خرید باکس 3
دکتر نائبی_3
شیرآلات زمانی_3
عارفی_3
عارفی_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
دکتر نائبی_4
ادیب_4
سوییچ ایران_4
شیرآلات زمانی_4
خرید باکس 4
ادیب_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
سوییچ ایران_2
شیرآلات زمانی_2
خرید باکس 2
عارفی_2
دکتر نائبی_2
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
قالیشویی بانو_فوترموبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
تنورستان_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
کلینیک النا_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
اورانوس_فوترموبایل2
کالازم_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
انجمن پرستاری ایران_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
شفا_فوترموبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر
کالازم_فوتر
تنورستان_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
انجمن پرستاری ایران_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
شفا_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
آیلین_تزریق چربی
قالیشویی نوین_فوتر
کلینیک النا_فوتر
اورانوس_فوتر2
فنی آتل_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
آیلین_فوتر کاشت ابرو