۲۸۳۰۵۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

آخرین وضعیت سفارتخانه‌ ایران در ریاض

سفارت‌خانه‌ جمهوری اسلامی ایران در عربستان در اولین روز هفته کاری در این کشور فعالیت خود را آغاز کرده و کارمندان و سفیر ایران در ریاض مشغول فعالیت‌های روزمره این سفارت هستند.

خبرگزاری ایسنا: سفارت‌خانه‌ جمهوری اسلامی ایران در عربستان در اولین روز هفته کاری در این کشور فعالیت خود را آغاز کرده و کارمندان و سفیر ایران در ریاض مشغول فعالیت‌های روزمره این سفارت هستند.

از شب گذشته برخی از رسانه‌های عربی در راستای فضاسازی و انتشار اخبار نادرست اعلام کردند که عربستان دستور تعطیلی سفارت ایران را صادر کرده و به سفیر ایران ۲۴ ساعت وقت داده که محل خدمتش را ترک کند.

این خبر تاکنون مورد تایید مقامات ایرانی و عربستانی قرار نگرفته و طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا سفارت ایران در ریاض مشغول به فعالیت است.

بر اساس این گزارش سفارت عربستان در تهران از روز گذشته و قبل از شروع تجمع مقابل آن فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورده و فعالیتی در سفارت وجود ندارد. شب گذشته در راستای تجمع مردم در اعتراض به اقدام عربستان به اعدام شیخ نمر عده‌ای خودسر در اقدامی غیر دیپلماتیک و غیرمسئولانه اقدام به ورود به سفارت عربستان در تهران کردند و خسارت‌هایی را به سفارت این کشور وارد کردند.

همچنین عده‌ای نیز اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف (نارنجک دست‌ساز) کرده و باعث ایجاد آتش‌سوزی در این محل دیپلماتیک شدند که با حضور به موقع نیروی آتش نشانی این آتش خاموش شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حقویردی بازه

      بنظر من درکشورما بایستی نیروی انتظامی جلوی تحرکات غیرقانونی افراد خودسر راکه امنیت داخلی کشورمارازیر سوال میبرند بگیرد وقانونمندی ونزاکت ونجابت ملت مابه جهانیان آشکارگرددتاکشورهای بازیچه همچون شورای همکاری خلیج فارس بابهانه گیری کشورمارامتهم نکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج