۲۸۴۷۲۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فیلم های صدرنشین و قعرنشین گیشه

آخرین آمار فروش فیلم های سینمای ایران در دی ماه اعلام شده است.

خبرگزاری ایلنا: آخرین آمار فروش فیلم های سینمای ایران در دی ماه اعلام شده است.

فیلم‌های "پی ۲۲" و "حکایت عاشقی" با فروش کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان کم‌فروش‌ترین فیلم‌های گیشه و "شاهزاده روم" و "جامه‌دران" با فروش سه میلیاردی و یک میلیاردی جزء فیلم‌های پرفروش دی ماه هستند.

از روز گذشته سه فیلم "خبر خاصی نیست" به کارگردانی مصطفی شایسته، "آدم باش" ساخته مجید جوانمرد و فیلم خارجی "کمپ ایکسوری" محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی پیتر ستلر به فیلم‌های در حال اکران اضافه شدند.

دو فیلم‌ "بوفالو" با بازی پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، پانته‌آ پناهی‌ها، هومن سیدی و کارگردانی کاوه سجادی حسینی و "شکاف" با بازی هانیه توسلی، بابک حمیدیان، پارسا پیروزفر، سحر دولت‌شاهی و کارگردانی کیارش اسدی‌زاده نیز یک هفته از اکرانشان می‌گذارد و ۷۰ میلیون تومان در این مدت فروش داشته است.

"پی ۲۲" حسین قاسمی جامی پس از اکران سه هفته‌ای ۵۶ میلیون تومان فروش داشته است. "در مدت معلوم" ساخته وحید امیرخانی پس از سه هفته ۹۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. "حکایت عاشقی" ساخته احمد رمضان‌زاده و "شیفت شب" به کارگردانی نیکی کریمی پس از سه هفته به ترتیب ۷۰ و ۹۳۳ میلیون تومان فروش داشتند.

انیمیشن "شاهزاده روم" ساخته هادی مرزبان در یک ماهی که از اکرانش می‌گذرد در حال نزدیک شدن به سه میلیارد تومان است و این فیلم که از همان روزهای اول نیز اکران موفقی داشت همچنان صدر گیشه را حفظ کرده است. فیلم‌های "این سیب هم برای تو" ساخته سیروس الوند، "ناهید" به کارگردانی آیدا پناهنده نیز اکرانی یک ماهه داشته‌اند و هر کدام به ترتیب ۳۰۶ و ۴۳۴ میلیون تومان فروش داشته‌اند.

"جامه‌دران" به کارگردانی حمیدرضا قطبی نیز ۴۰ روز است که بر پرده سینماها در حال نمایش است و در این مدت یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان فروش داشته است.

"محمد رسول‌الله (ص)" مجید مجیدی نیز با بیش از ۴ ماه اکران مرز ۱۴ میلیارد تومان را رد کرده و در روز گذشته ۸ میلیون تومان فروش داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج