شعار مرگ بر آمریکا ممنوع شد؟
محمدرضا شهبازی، مجری خبرساز صداوسیما ادعا کرد «طبق تفاهم جمهوری اسلامی و آمریکا؛ از این به بعد شعار مرگ بر آمریکا ممنوعه و اگر کسی اینکار رو بکنه دستگیر میشه.»
برترینها: عمادالدین باقی از چهرههای مشهور و باسابقه روزنامهنگاری، در توییتر ادعایی را پیرامون "ممنوعیت شعار مرگ بر آمریکا و سوزاندن پرچم این کشور" طبق بند دوم تفاهمنامه ایران و آمریکا مطرح کرده است.

در همین رابطه این ویدیو نیز از محمدرضا شهبازی، مجری خبرساز شبکه افق طی ساعات اخیر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
این در حالیست که قالیباف(رئیس هیات مذاکرهکننده ایران) در پاسخ به منتقدان تند مذاکره گفت: اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
نظر کاربران
خفه شو بدبخت
یکی این مترسکو خفه کنه
این جماعت چرا باید بگه مرگ بر آمریکا که الان از نگفتن اش ناراحت میشه کجای دنیا جمع میشن برای یک کشور آرزوی مرگ میکنن به پرچمش اهانت میکنن نتیجه کوبیدن بر طبل جنگ از دست رفتن هموطنانمون نابودی اقتصاد و زیر ساخت ها و آینده ایران دست بر دارید
پاسخ ها
کارما هم به خودشان برش میگردونه تا الان که اینجوری بوده
مجری بیشرف
آقای نامحترم ترجیح نمیدی زبان به کام بگیری و دهنتو ببندی؟!هر موق نطق تو باز شد کشور به هم ریخت بس کن دیگه واقعا چرا از رو نمیری و داری تو کشور دودستگی ایجادمیکنی؟
پاسخ ها
درود بر صلح و دوستی
بايد هم اینطور باشه چرا پرچم یه کشور دیگه را آتش بزنیم، که نماد آنهاست،
چسبیده به ایران ترکیه و عربا میگن مرگ بر ایران اینا هنوز دنبال مرگ بر آمریکا گفتن هستن بعد از جنگ ایران و عراق باید میفهمیدید دشمنی اعراب و ترکیه با ایران بیشتر از آمریکا و اسرائیله و باید با اسرائیل کنار میومذید
حالا تو اینقدر زور نزن بترکی استودیو را ویران کنی!!!! همه چیز درست میشه
😂😂
چقدر ذلیل شدین وفاقیا
تا چشمتون درآد میگیم مرگ بر امریکایی که اومد کودکان ما را کشت
خدایا این چی میگه دیگه
نمیدونم کدوم خدا ما رو کرد وکیل وصی کلی کشور دیگه ... خدا شاهده همین الان آزمایش اعصاب و افسردگی بگیرن از ایرانیا درصد عظیمی مثبت به دیوانه شدن هستن
واقعآ میخوان چکار کنند دیگه مراسم ها مرگ بر نگن پرچم آتش نزنن
حالش خوب شد از بیمارستان مرخص شد
دلقک بنویس چی میگه نمیخوام پلی کنم صدا تصویرشو ببینم بشنوم
نکبت بدترکیب 🤑🤑
حالا چکار می کنید بچه ها بعد پنجاه سال بعد توافق نمیذارن مرگ بر بگین نتونستین امروز مرگ بر بگین
مرگ بر آمریکا
تحریک احساسات ملت با تیوریهای عوامفریبانه برای کسب اعتبار و معروف شدن مخالفت با نص صریح وحدت کلمه است ۔اگر درک نمیکنید مطالب را از مطلعین جویا وگرنه زبان در کام و اسکوتو
مجری بی سواد مهم تصمیماتی هس ک توی مذاکرات گرفته میشه وگرنه حرفای دو طرف در رسانه ها رجز خوانیه
خفه بمیر نکبت بی ریخت
کارشون به جایی رسیده که میخوان طرفداری نظامودستگیروجریمه کنندبه خاطرشعارهای انقلابی.بااین توافقنامه ننگین به دست مردم تیکه تیکه میشین
برای شما آمریکا پرستها! آمریکا و متحدانش کودتا و تحریم بکنند و به ایران حمله کنند و بکشند و خراب کنند اشکال نداره اما ما نگیم مرگ بر آمریکا؟! عجب خوش غیرتهایی هستید! هر چند آمریکا آخرش شکست خورد و ضایع شدید و دیگه احترامتون را از دست دادید! از الان به بعد همینه که هست.... فشار بخورید.....
پاسخ ها
مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا
با مرگ بر آمریکا گفتن درست میشه یا همه چیزهایی که گفتی و بیشتر سرت میاره با کمک کشورهای عربی و ترکیه ؟
مرگ بر آمریکا یعنی اعتراض به کاپیتولاسیون
بنظر میرسد پس از نزدیک پنج دهه اعتراف می کنیم اشتباه کردیم 😳😳!!!!!!
مرگ برآمریکا یعنی مرگ برسیاست آمریکا مرگ برچپاول وغارت مرگ برنسل کشی آمریکا مرگ برآمریکامرگ برآمریکاتاابد
الان هر شهروند عادی ای به رئیس جمهور منتخب مردم میگفت ذلیلی تا مصادره اموال پیش می رفتن
به نظرم عالیه دیگه. امریکا عاشق مردم ایران و مرغوب ترین گندم ها ومحصولات تراریخته اش به ما می ده تا کشاورزای امریکایی خوشحال بشن و ما سیر هر زمان هم اراده کرد رژیم غذاییمون تغییر می ده کم کم شاید بگهه برای سلامتیمون کمتر باید گندم بهوریم بهمون نده یا ما رو وابسته خودش کنه بعد هم قیمتش بالا و پایین ببره تا نفت ارزونتر بهش بدیم چطوره به نظر من که عالیه
یه بنده دیگه اضافه میشد که شهبازی کمتر بتونه حرف بزنه
رقص کاسبان تحریم و دلالان و آقازاده ها زیر بارش ارزهای ترجیحی بر سر سفره های رنگین که با رنگ خون مردم مظلوم آذین شده ایران بزودی به پایان میرسد، کسانی که آمریکا را شیطان بزرگ خطاب میکنند و غروب خود را در پایان دادن به شعار مرگ بر آمریکا میبینند .
مرگ بر آمریکا و عاشقانش