۲۸۵۰۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

صدف‌های خامه‌ایِ هیجان انگیز برای ناهار

صدف های خامه ای با ماهی تن و اسفناج از مجموعه دستورغذایی که دستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم. خوردن این خوراک ماهی تن خوشمزه را از دست ندهید. اسفناج به آن طعمی تازه و پاستاهای صدفی به آن شکلی جالب می دهند.

وب سایت آشپزباشی: صدف های خامه ای با ماهی تن و اسفناج از مجموعه دستورغذایی که دستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم. خوردن این خوراک ماهی تن خوشمزه را از دست ندهید. اسفناج به آن طعمی تازه و پاستاهای صدفی به آن شکلی جالب می دهند.

صدف‌های خامه‌ایِ هیجان انگیز برای ناهار

مواد لازم:

  • روغن زیتون ۳ قاشق غذاخوری
  • پیاز ۱ عدد کوچک
  • آرد ۱/۴ پیمانه
  • شیر پرچرب ۴ پیمانه
  • نان همبرگر ۱ عدد
  • پنیر پارمزان ۱/۴ پیمانه
  • ادویه ایتالیایی ۱/۲ قاشق چای خوری
  • فلفل قرمز۱/۲ قاشق چای خوری
  • اسفناج ۳۰۰گرم
  • ماهی تن ۳۵۰ گرم
  • پاستا۲۰ عدد بزرگ

طرز تهیه:

1. فر را از قبل با دمای 190 درجه سانتی گراد گرم کنید.برای تهیه سس، در قابلمه ای کوچک روغن زیتون را با دمای متوسط رو به بالا داغ کنید. پیاز را به آن اضافه کنید و برای حدود 6 دقیقه تا نرم شود، بپزید.

2.سپس آرد را به آن اضافه کنید و برای 1 دقیقه تفت دهید (مدام هم بزنید). سپس شیر را کم کم به مواد اضافه کنید ( درحالیکه به طورمداوم مواد را به هم می زنید) و برای حدود سه دقیقه تا زمانیکه اندکی غلیظ شود و شروع به حباب زدن کند، روی حرارت قرار دهید. بر روی آن نمک و فلفل بپاشید. اجازه دهید تا سس خنک شود.

3. در غذاساز، نان همبرگر، پنیر پارمزان، ادویه ایتالیایی و فلفل قرمز را با هم ترکیب کنید تا به صورت خرده های بزرگ نان درآیند. نیمی از این مواد را در کاسه ای بزرگ ریخته و با اسفناج، ماهی تن و نیمی از سس مخلوط کنید و بر روی آنها نمک و فلفل بپاشید.

4.هر پاستای صدفی را با 2 قاشق غذاخوری سر پز از ترکیب اسفناج (با سایر مواد) پر کنید و در پیرکس و یا قالب (23 سانتی متری در (ارتفاع) 8 سانتی متری) قرار دهید. باقیمانده سس و ترکیب خرده های نان را روی پاستا ها بریزید و در فر قراردهید و برای حدود 20 دقیقه تا زمانیکه سس شروع به حباب زدن کند و تکه های نان طلایی شوند، بپزید.

5.می توانید این غذا را با سالاد میل کرد. یک قاشق غذاخوری سرکه، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون ، یک دوم قاشق غذاخوری شکرو یک چهارم قاشق غذاخوری ادویه ایتالیایی را با هم ترکیب کنید. بر روی آنها نمک و فلفل بپاشید. آنها را با ،سه چهارم کاهو پیچ خرد شده و یک عدد گوجه (قاچ شده) ترکیب کنید از خوردن این غذا به همراه این سالاد لذت ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج