۲۸۵۲۱۹
۵۰۴۰
۵۰۴۰
پ

از فوتبال تا زندگی با سید جلال حسینی

كمتر تن به مصاحبه می‌دهد و شاید بهتر باشد بگوییم كه تا صحبت‌ مهمی نداشته باشد، زیاد در رسانه‌ها آفتابی نمی‌شود و این خصوصیت سیدجلال حسینی باعث شده تا كمتر اسیر و درگیر حواشی مرسوم فوتبالیست‌ها شود.

مجله زندگی ایده آل - محمد حسین‌زاده، حمید ابراهیمی: كمتر تن به مصاحبه می‌دهد و شاید بهتر باشد بگوییم كه تا صحبت‌ مهمی نداشته باشد، زیاد در رسانه‌ها آفتابی نمی‌شود و این خصوصیت سیدجلال حسینی باعث شده تا كمتر اسیر و درگیر حواشی مرسوم فوتبالیست‌ها شود. او كه حالا یكی از پیشكسوتان تیم‌ملی هم محسوب می‌شود، افتخارات متعددی را كسب كرده و قطعا یكی از ستارگان ماندگار در فوتبال كشورمان است.

از همه مسائل فوتبالی‌اش كه بگذریم، باز هم شاهد آن هستیم كه زندگی خصوصی‌اش را هرگز رسانه‌ای نكرده است و معمولا سعی كرده دیواری بین زندگی شخصی و زندگی حرفه‌ای خود بكشد؛ به همین دلیل در زندگی شخصی‌اش هم بسیار موفق بوده است. او كه یك ازدواج فامیلی داشته است، حالا دختری به نام نورا دارد كه تمام زندگی و دنیای او را تشكیل می‌دهد و برای اینكه همسری خوب و پدری نمونه باشد، تمام تلاش خود را می‌كند.

زندگی در كنار یك فوتبالیست با آن شرایط تمرینی و اردویی كار سختی است ولی سیدجلال می‌گوید كه فداكاری‌های همسرش باعث شده تا او در كمال آرامش، پیشرفت خوبی داشته باشد. حالا سیدجلال حسینی برای نخستین بار همراه دخترش در یك مصاحبه شركت و در ایده‌آل حضور پیدا كرده است تا از زندگی‌اش بگوید.

از فوتبال تا زندگی با سید جلال حسینی

رئیس خانه كیست؟

حرف اصلی را در خانه من می‌زنم و این یك حقیقت است. (باخنده) چیزی كه مهم است این است كه فكر می‌كنم در این چند سال، زندگی را خیلی برای همسرم سخت كرده‌ام اما ایشان خیلی صبوری كرده‌اند. متاسفانه فاصله لباس‌ها و ساك ورزشی‌ام خیلی به من نزدیك‌تر از همسرم بوده و ایشان خیلی اذیت شده‌اند و امیدوارم كه حلالم كنند. زندگی كردن با یک فوتبالیست بسیار سخت است.

مدیون همسر فداكار

قطعا بخش زیادی از موفقیت‌هایم را مدیون صبر و بردباری همسرم هستم و همان‌طور كه گفتم اگر فداكاری‌های ایشان نبود، قطعا شرایط برای پیشرفت من مهیا نمی‌شد و درك خوب ایشان از من و شغل من باعث شد تا پیشرفت زیادی در زندگی‌ام داشته باشم. البته همسر من فامیل و با تمام شرایط من آشنا بودند ولی با این حال باز هم سختی‌های زیادی را تحمل كرده‌اند.

یك ازدواج فامیلی

خوشبختانه من و همسرم با هم نسبت فامیلی داریم و از این‌ جهت همدیگر را خوب می‌شناختیم و این موضوع، ازدواج‌مان را راحت‌تر كرد. خدا را شكر ایشان با فوتبال بازی كردن من مشكلی نداشتند و تا به امروز هم راضی هستند و هیچ مشكلی ندارند و همین موضوع هم به من كمك زیادی كرده است.

از فوتبال تا زندگی

من خودم به اندازه كافی درگیر فوتبال و مسائل و حواشی آن هستم و در این شرایط دوست ندارم كه همسرم هم به فوتبال و بازی كردن من فكر كند و از ایشان خواسته‌ام كه بیشتر به زندگی و فرزندمان رسیدگی كنند و خوشحالم كه ایشان هم در این زمینه به بهترین شكل عمل كرده‌اند.

امیدواری به آینده

اگر بخواهم حقیقت را بگویم تا الان نتوانستم یک همسر خوب و پدری نمونه باشم. خیلی تلاش كردم و می‌كنم كه این طور باشد اما در واقع خیلی سخت است. قبل از این هم گفتم فوتبال طوری است كه ما را خیلی از خانواده‌مان دور می‌كند اما سعی می‌كنم مشكلاتی را كه در فوتبال هست به خانه نیاورم ولی واقعا گاهی اوقات نمی‌شود. خیلی وقت‌ها همسرم در این مشكلات همراهم است. امیدوارم كه روزی بتوانم همسر خوبی باشم.

بهترین خاطره زندگی

بهترین خاطره زندگی من پدر شدن است چون زمانی‌كه نورا به دنیا آمد من حس خیلی عجیب و خوبی داشتم و یكی از بهترین روزهای زندگی‌ام بود. در واقع یك حس خوب بین پدر و دختر وجود دارد كه غیرقابل توصیف است. بچه هرچقدر بزرگ‌تر می‌شود شرایط برای پدر و مادر سخت‌تر می‌شود. امیدوارم پدر خوبی باشم و تمام تلاشم را می‌كنم تا خوب پرورش پیدا كند.

عشق و زندگی من

دوست دارم پدر خوبی برای دخترم باشم اما به اینكه در آینده قرار است دخترم با چه كسی ازدواج كند، زیاد فكر نمی‌كنم. (باخنده) تا الان نتوانستم آن چیزی كه باید، باشم اما امیدوارم از این به بعد شرایطی برای دخترم ایجاد شود كه بتواند در آرامش باشد. در حال حاضر تمام عشق و زندگی‌ام، دخترم است.

آرامش برای دخترم

به اینكه یك ستاره در فوتبال ایران هستم یا چه شغل و چه جایگاهی دارم، زیاد فكر نمی‌كنم بلكه بیشتر به این فكر می‌كنم كه فرزندم در آرامش بزرگ شود و زندگی آرامی داشته باشد. من در شرایطی بزرگ شدم كه سختی‌های زیادی بود اما دوست دارم دخترم در یك آرامش خوب بزرگ شود و بتواند از دنیایی كه در آن هست، لذت ببرد.

تغییر دوره و زمانه

واقعا این روزها شرایط زندگی‌ نسبت به زمان ما تغییر كرده است و دیگر آن شرایط قدیمی در زندگی مردم وجود ندارد و این، روی همه چیز تاثیر گذاشته؛ البته در این شرایط باید با زندگی جدید خودمان را وفق دهیم.

شرایط سخت تربیتی

بچه‌های امروز در یك شرایط و یك دنیای دیگر قرار دارند و زندگی می‌كنند و در واقع به قول همسرم ما بچگی كردیم اما بچه‌های الان بچگی نمی‌كنند و شرایطی را كه ما داشتیم بچه‌های این دوره و زمانه ندارند و شرایط تربیت برای پدر و مادر خیلی سخت شده است.

دختر ورزشكار من

زیاد به این موضوع فكر نمی‌كنم كه چون فوتبالیست هستم، پس ای‌كاش یك پسر داشتم تا راه من را ادامه دهد. در عین حال اگر دخترم دوست داشته باشد، كمكش می‌كنم تا به صورت حرفه‌ای ورزش كند و در رشته‌ای كه دوست دارد، فعالیت كند. البته زمان‌هایی كه من تمرین بدنسازی دارم، نورا با من تمرین می‌كند و از حالا یك ورزشكار حرفه‌ای است. (باخنده)

از فوتبال تا زندگی با سید جلال حسینی

حمایت‌های یك پدر

هر پدری وظیفه دارد از فرزند خود حمایت كند ولی به نظرم این حمایت باید در جهت صحیح و درست باشد. من از دخترم همه‌جوره حمایت می‌كنم و سعی می‌كنم در آینده شرایط خوبی را برایش مهیا كنم. نورا هنوز خیلی كوچك است و نمی‌توانم خیلی درباره شرایط آینده او صحبت كنم ولی به عنوان یك پدر این وظیفه را دارم تا آینده‌ای خوب برایش مهیا كنم و از او حمایت كنم.

آینده درخشان زندگی

نمی‌توانم از حالا آینده را پیش‌بینی کنم و بگویم كه در آینده چه اتفاقاتی برای فوتبال یا زندگی‌ام رخ می‌دهد ولی چیزی كه در ذهن دارم این است كه تمام تلاش خود را بكنم تا در زندگی و ورزش به جایگاه آبرومندانه‌ای دست پیدا كنم. تلاش در كنار درستی و صداقت، می‌تواند تضمین خوبی برای یك آینده درخشان باشد و من هم به داشتن چنین آینده‌ای در زندگی امیدوارم.

بهترین و بدترین‌ها

بهترین لحظات زندگی من دوبار رقم خورد؛ یكی تولد دخترم نورا و دیگری رفتن به جام جهانی برزیل بود. خاطرات بد زیادی هم داشتم و در حقیقت یكی از خاطرات بد من هنگامی‌ بود كه دوره قبل به جام‌جهانی نرفتیم چون من آرزوهای بسیاری برای رفتن به جام جهانی داشتم كه خب در آن دوره قسمت نبود و نشد. دیگری اینكه نتوانستم با پرسپولیس قهرمان شوم چون من با سایپا و سپاهان به قهرمان رسیده بودم اما متاسفانه با پرسپولیس به قهرمانی نرسیدم و این حسرت همیشه همراه من است.

یك مربی دلسوز

من با مربیان زیادی كار كرده‌ام كه اتفاقا بسیاری از آنها مربیان خوبی هم هستند اما درباره كی‌روش باید این را بگویم كه ما روز به روز از او درس می‌گیریم چون او خیلی تلاش می‌كند كه شاگردانش درس‌هایی را كه او به آنها یاد داده به خوبی فرا بگیرند و این از خصوصیات یك مربی حرفه‌ای است. او برای تمام لحظاتش برنامه دارد و اصلا برای شاگردانش كم نمی‌گذارد و همه بچه‌ها دوستش دارند، چه آنهایی كه در اردو هستند و چه كسانی كه در اردوی تیم‌ملی حضور ندارند.

پیر شدن با فوتبال

همانطور كه گفتم سختی‌های زیادی را در زندگی تحمل كردم ولی عشق همیشگی من فوتبال بود و با فوتبال بزرگ شدم، با فوتبال عجین شده‌ام و در واقع فوتبال یك‌جورهایی همیشه با من است و با همین فوتبال پیر می‌شوم! فعلا به دنبال این هستم كه بتوانم در یك شرایط خوب بازی كنم و فكر كنم كه تا ۴-۵ سال دیگر بتوانم بازی كنم و شاید بعد از آن بازنشسته شوم.

برنامه برای شغل دوم

خیلی دوست داشتم و دارم كه یك كسب و كار جدید برای خودم راه بیندازم ولی در حال حاضر تمام وقتم را فوتبال گرفته است. ولی این را می‌دانم كه تا آخر عمر نمی‌توانم بازی كنم و باید شغل دیگری هم داشته باشم و دوست دارم كه این كار را انجام دهم ولی هنوز برنامه خاصی برای راه‌اندازی یك شغل جدید ندارم!

سختی‌های كودكی من

اگر بخواهم از كودكی خودم تعریف كنم خیلی باید بنویسم و بگویم؛ از همه چیز و از همه سختی‌های آن دوران چون از زمانی‌كه چشم باز كردم و به دنیا آمدم سختی بود و مشكلات؛ از كار كردن شروع شد و تا همین سختی‌های فوتبال و مشكلات و مسائل آن ادامه پیدا کرد. البته در كنارش بازی‌های كودكانه هم بود اما بیشتر سختی‌های زندگی بود تا لذت‌های زندگی!

از فوتبال تا زندگی با سید جلال حسینی

كمك‌های پدر و برادرها

زمانی ‌كه من با پدر و ۲ برادرم كار می‌كردم، آنها از من خیلی حمایت می‌كردند. در واقع برادرهایم به خاطر اینكه من بتوانم به تمرینات فوتبال برسم خیلی جور من را می‌كشیدند. كلا زندگی سختی داشتیم و خانواده‌ام خیلی سختی كشیدند تا من بتوانم به موفقیت برسم. حتی زمانی‌كه من بازی داشتم، آنها بیشتر كار می‌كردند تا من بتوانم استراحت كنم و در واقع خیلی برای پیشرفت من زحمت كشیدند و این را به خوبی می‌دانم كه دین بزرگی به گردن من دارند.

تفاوت‌های سیدجلال

در زمین فوتبال فشار و استرس زیادی روی من و سایر بازیكنان است؛ مخصوصا آنهایی‌كه مثل من پیشكسوت‌تر هستند و در تیم نقش بزرگ‌تر را بازی می‌كنند، شرایط سخت‌تر و استرس بیشتری دارند ولی وقتی خانه هستم به دلیل استرس كمتر و شرایطی كه همسرم در خانه ایجاد كرده است، خیلی آرام‌تر هستم و شرایط بسیار فرق می‌كند. تمام تلاشم این است كه سعی كنم در خانه یك شخص و فرد دیگری باشم كه در خدمت خانواده است و این را وظیفه خود می‌دانم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج