نقش فروشندگی در ایجاد یک برندِ ماندگار
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - F داخلی موبایل111
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
لایکو_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
سمپاشی امحا_1
لایکو_3
سمپاشی امحا_3
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
سمپاشی امحا_4
لایکو_4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
لایکو_2
سمپاشی امحا_2
ایرانیان - F داخلی1111
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۲۸۶۳۰۴
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷
۶۰۶۹
این روزها، برقراری ارتباط خوب هدف اصلی تنها یک بخش از سازمان نیست بلکه کل سازمان به آن نیاز دارد. صرف نظر از عنوان شغلی و وظایف روزانه یک کارمند، وی نقش مهمی را در ایجاد تصویر عمومی و شهرت برند بازی می کند.
ماهنامه بازاریاب بازارساز - سید احسان گل پرور: این روزها، برقراری ارتباط خوب هدف اصلی تنها یک بخش از سازمان نیست بلکه کل سازمان به آن نیاز دارد. صرف نظر از عنوان شغلی و وظایف روزانه یک کارمند، وی نقش مهمی را در ایجاد تصویر عمومی و شهرت برند بازی می کند.

ممکن است کارکنان تان متوجه نباشند، اما آنها هر دفعه که در رسانه های اجتماعی چیزی را منتشر می کنند، درواقع ارزش ها، رسالت و اهداف شرکت شما را ترویج و تبلیغ می کنند. بنابراین مهم است که به کارکنان جدید نشان دهید که وجود آنها بسیار ارزشمند است.

چگونه نیروهای فروش را به سفیران برند تبدیل کنیم؟

نقش فروشندگان

فروشندگان درک کاملی از زیر و بم شرکت شما دارند. آنها دقیقا می دانند که چگونه باید خودشان را با انتظارات شما تطبیق دهند، به ماموریت شما اعتماد داشته باشند و احساسات مثبت شان را با جهان به اشتراک بگذارند. این افراد معمولا با تحولات و اخبار صنعت شما گام به گام حرکت می کنند و اطلاعات شان را در این زمینه به روز می کنند. همچنین همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود زندگی هم تیمی ها یا مشتریان خود هستند.

بهترین فروشندگان برند، فروشندگان باهوشی هستند که سخت کار می کنند و بازده کاری آنها دو برابر بیشتر از سایر کارمندان است. حالا تصور کنید اگر می توانستید کل تیم کاری را به یک ارتش قدرتمند و پرشور از سفیران برند تبدیل کنید، چه اتفاقی می افتاد.

چنین افرادی درواقع با برند شما زندگی می کنند. اگر ابزار مناسب، دستورالعمل کاری، و محتوای لازم را در اختیار آنها قرار دهید و آنها را پشتیبانی کنید، مطمئن باشید که به بهترین و معتبرترین شیوه ممکن برند شما را به دیگران ارائه می دهند.

با استخدام چنین افرادی دسترسی بیشتری به مشتریان خواهید داشت و بهتر می توانید روی آنها تاثیر بگذارید. انگیزه و جاه طلبی کارکنان، فروش را سرعت می بخشد، فرایند استخدام را تسهیل می کند، و شناخت برند را افزایش می دهد.

چگونه فروشندگان باانگیزه داشته باشیم؟

نمی توان شهرت و تصویر برند را جعل کرد یا خرید؛ برند باید اصالت داشته باشد و این کار نیازمند جهد و تلاش فروشندگان شما است. سه مرحله زیر به شما کمک می کند تا شور و انگیزه را در فروشندگان ایجاد کنید؛ فروشندگانی که متعهدند با افتخار شرکت شما را به دیگران معرفی کنند:

1- الگوی ارتباطی و مدیریتی خوبی برای کارکنان باشید

به عنوان یک مدیر، نمونه یا الگو بودن چیزی فراتر از حفظ سودآوری شرکت است. همچنین الگو بودن برای کارمندان به معنای نمایش مهارت های بالای ارتباطی و شفافیت کاری است. زمانی که کارمندان یک تصویر روشن از مدیر خود دارند و می بینند که وی چگونه به مشکلات و چالش ها واکنش نشان می دهد و آنها را حل می کند، به طور طبیعی مدیر را الگوی خود قرار می دهند و سعی می کنند مانند او رفتار کنند.

چگونه نیروهای فروش را به سفیران برند تبدیل کنیم؟

تحقیقات نشان داده زمانی که رابطه کارمندان و مدیران رابطه آزاد و دوطرفه باشد، کارکنان آینده روشنی را برای شرکت می بینند. کارکنانی که از طریق خط مشی شرکت تشویق به کار می شوند و انگیزه پیدا می کنند، بهتر می توانند اعتماد مشتریان را جلب کنند و ارتباطات پربازده و خوبی با آنها برقرار سازند.

2- کارکنان را تشویق کنید

کارکنان متوجه می شوند که برای چه کاری به آنها پاداش داده شده است. معلوم است زمانی که شرکت ها تنها روی فروش تمرکز می کنند، فرصت برخورداری از فروشندگان خوب را از دست می دهند. تخصیص پاداش برای کارمندانی که بسیار بهتر از سطح انتظار شما کار می کنند، احساس غرور و افتخار، مالکیت، و مسئولیت را در میان آنها بیشتر می کند.

قدردانی از کار خوب کارکنان، انگیزه آنها را بیشتر کرده و آنها را تشویق می کند تا بهتر کار کنند. استعفای داوطلبانه کارکنان در سازمان هایی که از برنامه قدردانی استفاده می کنند، 31 درصد کمتر از شرکت هایی است که از کارکنان خود قدردانی نمی کنند.

3- حمایت از رسانه های اجتماعی

یک مطالعه نشان داد که بادید از پست های به اشتراک گذاشته شده برند در رسانه های اجتماعی توسط کارکنان، بسیار بیشتر از همان پست هایی است که خود برند آنها را به اشتراک می گذارد. این امر مزیت خوبی برای برندها به شمار می رود، چرا که می تواند از این طریق، کارمندانش را به هواداران خوبی در رسانه های اجتماعی تبدیل کند.

چگونه نیروهای فروش را به سفیران برند تبدیل کنیم؟

سیاست استفاده از رسانه های اجتماعی در شرکت را به کار بگیرید؛ سیاستی که تضمین کند کارمندان شما درک کاملی از اهداف شرکت داشته و بهترین برخورد را با مشتریان راضی و ناراضی دارند. فهرستی از بایدها و نبایدها تهیه کنید، و مطمئن شوید که دستورالعمل ها روشن و واضحند. سپس اجازه دهید که کارمندان خودشان کارشان را بکنند و سپس به پشتی صندلی تکیه دهید و گسترش نام برند خود را به تماشا بنشینید.

اینترنت، محرک اصلی افکار عمومی برای راه اندازی استارت آپ های مدرن است. القای یک ذهنیت خوب درباره فروش در کل تیم های کاری باید از اهداف اصلی شرکت باشد.

مشتریان شما دسترسی خوبی به رسانه های اجتماعی دارند، و تنها یک لغزش کوچک از سوی شما یا کارکنان تان کافی است تا نابود شوید.
مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
استخدام_1
اپیلاسیون نانا 1
شیرآلات زمانی_3
اپیلاسیون نانا 3
استخدام_3
استخدام_4
اپیلاسیون نانا 4
شیرآلات زمانی_4
استخدام_2
شیرآلات زمانی_2
اپیلاسیون نانا 2
ایرانیان- فوتر موبایل222
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
کیان برنا_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
دکتر عارفی - فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
کیان برنا_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
ایرانیان-فوتراصلی222
شفا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
فنی آتل_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
رستوران باغ بهشت _فوتر