۲۸۷۲۰۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رضا یزدانی علت هل دادن حریفش را گفت

دارنده دو مدال طلای کشتی آزاد جهان گفت: هل دادن حریفم به سمت میز داوران در دیدار فینال جام تختی به عمد نبود و این اتفاق باعث شد تمرکزم به هم بریزد.

خبرگزاری ایسنا: دارنده دو مدال طلای کشتی آزاد جهان گفت: هل دادن حریفم به سمت میز داوران در دیدار فینال جام تختی به عمد نبود و این اتفاق باعث شد تمرکزم به هم بریزد.

رضا یزدانی در گفتگویی درباره کسب عنوان قهرمانی در رقابت های جام جهان پهلوان تختی اظهار کرد:متاسفانه در کشتی فینال خوب کشتی نگرفتم چرا که تمرکز کافی نداشتم و خوب کشتی نگرفتم.حادثه ای که در ابتدای کشتی بوجود آمد و باعث برخورد شدید حریفم با میز داوران شد موجب شد آنطور که میخواستم نتوانم کشتی بگیرم و در ادامه تمرکز کافی نداشتم اما با این وجود توانستم پیروز از تشک خارج شوم اما از نحوه کشتی گرفتنم راضی نیستم.

دارنده دو مدال طلای جهان افزود: از سوی دیگر به علت سرماخوردگی شدیدی که در اردوی تیم ملی با آن مواجه شدم از نظر نفس کم آوردم و به سختی بر روی تشک مبارزه کردم.انشالله با بهبودی کامل به تمریناتم در اردوی تیم ملی با قدرت ادامه خواهم داد تا در مسابقات بعدی با قدرت حاضر شوم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هول دادن حریفش به سمت میز داوران که باعث برخورد شدید محمدی با میز داوران شد از روی عمد بوده یا خیر گفت:نه آن اتفاق در جریان کشتی افتاد و به عمد نبود.من لحظه ای که یک پای حریف را در اختیار داشتم فکر نمی کردم پای دیگر او به بیرون از تشک رفته است به همین دلیل می خواستم او را با فشار به سمت بیرون تشکببرم که او به میز داوران برخورد کرد و باعث واژگونی میز داوران و برخورد با آن ها شد.همانطور که گفتم این اتفاق باعث شد تمرکزم را از دست بدهم و اثر منفی بر روی کشتی من داشت.

یزدانی خاطرنشان کرد: بعد از این همه سال کشتی گرفتن در میادین داخلی و بین المللی تا به حال به دنبال چنین حرکاتی نبوده ام که بخواهم به عمد به حریفم آسیب برسانم.این اتفاق در جریان کشتی بود و من لحظه ای که او را هل دادم تشک کشتی را ندیدم وفکر می کردم اودر وسط تشک است.من حداقل می توانستم با خاک کردن او و سپس اجرای فن دو و حتی ۴ امتیاز بگیرم اما با اینکار حداقل امتیاز را گرفتم.

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در پاسخ به این سوال که آیا پس از کشتی فینال با محمدی درباره اتفاق رخ داده صحبت کرده یا خیر گفت: نه.صحبتی با او نکردم.بالاخره کشتی ورزشی است که در آن از این نوع برخوردها زیاد اتفاق میفتد و مشکل خاصی نبود که بخواهم درباره اش با او صحبت کنم.

وی درباره برنامه برنامه های آینده خود برای موفقیت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و حضور در المپیک نیز اظهار کرد: انشالله تمریناتم در اردوی تیم ملی را با انگیزه و تلاش هر چه بیشتر از سر می گیرم و امیدوارم با حضور در المپیک ریو با کسب مدال طلا،ناکامی هایم در المیپک ۲۰۰۸ پکن و ۲۰۱۲ لندن را جبران کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج