اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۸۴۹۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

اطلاعات جدیدی از LG G۵

امروز اطلاعات جدیدی از پرچم‌دار آینده ال‌جی با نام LG G۵ فاش شده که برخی اطلاعات این گوشی هوشمند بالا رده را مشخص می‌کند.

zoomit.ir - امین فیض پور: امروز اطلاعات جدیدی از پرچم‌دار آینده ال‌جی با نام LG G۵ فاش شده که برخی اطلاعات این گوشی هوشمند بالا رده را مشخص می‌کند. شماره مدل این دستگاه LG-۸۳۰ است که احتمال مربوط بودن اطلاعات به این دستگاه و معرفی آن در روز دوم اسفند ماه را قوی‌تر می‌کنند.

اطلاعات جدیدی از LG G5

اینطور که اطلاعات جدید برمی‌آید، این دستگاه به صورت پیش‌فرض با اندروید نسخه ۶.۰ همراه شده است که برای یک پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ نکته عجیبی به شمار نمی‌رود. اما اطلاعات دیگر خبر از جنس بدنه فلزی برای این دستگاه با نمایشگری ۵.۵ اینچی که رزولوشن آن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل در نظر گرفته شده و یک نمایشگر دوم هم با رزولوشن ۱۶۰ در ۱۰۴۰ پیکسل برای نشان دادن اطلاعات، درصد باتری و وضعیت آب و هوا به همراه دارند.

پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ با چهار هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Adreno ۵۳۰ به علاوه ۳ گیگابایت حافظه رم و مجهز به ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همگی در کنار هم حتی اجازه یک لگ را به این گوشی نخواهند داد.

اطلاعات جدیدی از LG G5

انتظار داریم در زمان رونمایی از جی ۵ ال‌جی، در پشت این دستگاه دو دوربین مختلف را ببینیم که یکی از آن‌ها ۱۶ مگاپیکسلی است و دیگری برای گرفتن تصاویر زاویه عریض تا ۱۳۵ درجه استفاده خواهند شد. همچنین فوکوس لیزری و استفاده از فلش LED دوگانه هم از دیگر ویژگی‌های دوربین این دستگاه خواهد بود. اینطور که شایعات می‌گویند، اسکنر اثر انگشت در پشت این دستگاه قرار می‌گیرد و باتری آن هم ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. در بخش جلویی هم این دستگاه به سنسور‌های معمول در گوشی‌های هوشمند به علاوه یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

ال‌جی دعوتنامه‌های مراسم خود برای تاریخ ۲۱ فوریه را ارسال کرده اما اینکه در این مراسم شانس دیدن و رونمایی از جی ۵ ال‌جی را داشته باشیم در حال حاضر نامشخص است، اما از چیزی که مطمئن هستیم، معرفی گلکسی اس ۷ سامسونگ در مراسم MWC ۲۰۱۶ بارسلونا خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج