۲۸۸۵۳۱
۴ نظر
۵۳۲۳
۴ نظر
۵۳۲۳
پ

جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال ۲۰۱۵

حالا که سال ۲۰۱۵ آمده و رفته، همه اتفاقات و رویدادهای آن تبدیل به خاطرات دور شده اند، فیلم های بسیار خوبی ساخته شدند، موسیقی های خوبی تولید شدند و مواضع سیاسی و اجتماعی مختلفی اتخاذ شد.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: حالا که سال ۲۰۱۵ آمده و رفته، همه اتفاقات و رویدادهای آن تبدیل به خاطرات دور شده اند، فیلم های بسیار خوبی ساخته شدند، موسیقی های خوبی تولید شدند و مواضع سیاسی و اجتماعی مختلفی اتخاذ شد.

با این حال هنوز زمان زیادی از آنها نگذشته و از آنجا که مردم دنیا وسواس و کنجکاوی زیادی نسبت به چهره ها و سلبریتی های حال حاضر دنیا دارند، رسوایی های آنها نیز هیاهوی زیادی به پا می کند.

جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

سال گذشته قطعاً سالی پر از سورپرایز و جنجال در میان سلبریتی های دنیا بود، از دستگیری بعضی از آنها گرفته تا اوردوزهای بعضی دیگر، سال ۲۰۱۵ سال سختی برای بسیاری از آنها بود. به همین دلیل در این مقاله مروری می کنیم بر اتفاقات باورناپذیر و رسوایی های ستاره ها و همچنین جنجال هایی که چهره های مشهور دنیا در سال ۲۰۱۵ به راه انداختند.

کیم ریچاردز

جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

سال ۲۰۱۵ بهترین سال زندگی خانم کیم ریچاردز، از Real Housewife of Beverly Hills نبود. این خانم بازیگر که از کودکی وارد دنیای هنرپیشگی شده بود، در مصاحبه ای با دکتر فیل اظهار داشت که در سال گذشته با مشکلاتی از قبیل اعتیاد به مواد مخدر دست و پنجه نرم می کرده است.

بعد از این مصاحبه نیز ریچاردز به مسموم کردن افکار عمومی و ضرب و شتم یک افسر پلیس متهم شد. وی همچنین متهم به دزدی از فروشگاه Target شد.

هر فردی که برنامه Real Housewife of Beverly Hills را تماشا می کند می داند که مسئله ترک اعتیاد چقدر مسئله حساسی برای این خانم است و سال گذشته وی نشان داد که چقدر در این مسئله کنترل خود را از دست داده است.

با آنکه او دیگر در این برنامه نیست، ولی خواهرش کایل هنوز در این برنامه حضور دارد و ظاهراً میانه این دو نیز زیاد با هم خوب نیست. امیدواریم سال ۲۰۱۶ سال بهتری برای کیم ریچاردز باشد.


فشن پلیس

جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

برنامه تلویزیونی فشن پلیس (Fashion Police) در سال ۲۰۱۵ بعد از کناره گیری کَثی گریفین و کِلی آزبورن از برنامه، با وقفه ناگهانی روبرو شد. این دو به این دلیل برنامه را ترک کردند که جولیانا رانسیک، یکی دیگر از مجریان برنامه، در مورد موهای زِندایا، خواننده و بازیگر ۱۹ ساله دورگه، در مراسم اسکار نظر بدی داده بود.

در یکی از اپیزودهای این برنامه رانسیک گفته بود که مدل موی زندایا طوری درست شده که "انگار وی ماریجوانا یا روغن پچولی بو کرده". با آنکه رانسیک ادعا کرد که این نظرش به هیچ وجه از دید نژادپرستانه گفته نشده ولی بینندگان و خود زندایا از او دلخور شده بودند.

در واقع زندایا کاملاً این نظر را توهین به خودش دانسته و مستقیماً در شبکه های اجتماعی جواب رانسیک را داده بود: «همینطوری هم بدون آدمای بیسوادی که بر اساس موی فِر افراد اونارو مورد قضاوت قرار میدن، توی جامعه ما نسبت به موی آفریقایی آمریکایی نقدهای شدید وجود داره... برای من مو نمادی از قدرت و زیباییه، درست مثل یال یه شیر.»


تایگا و کایلی
جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

در سال ۲۰۱۵، کایلی جنر به دلایل متعددی تبدیل به یکی از سلبریتی هایی شده بود که حرف و حدیث در موردش یک روز هم متوقف نمی شد. یکی از این دلایل رابطه رمانتیک کایلی با تایگا رپر معروف بود. این رابطه به این دلیل رسواکننده و ننگ آمیز بود که تایگا یک پدر ۲۶ ساله بود و کایلی در زمانی که این دو با هم رابطه داشتند تازه به سن قانونی ۱۸ سال رسیده بود.

نه تنها سن کایلی سوژه بحث و جنجال بود، بلکه هدیه های افراطی و غیرمعقولی که تایگا به این دختر نوجوان می داد (از جمله یک انگشتر با الماسی بسیار بزرگ و البته یک فراری، بله درست شنیدید یک فراری کانورتیبل ۴۵۸ !) نیز هیاهوی زیادی در رسانه ها به راه انداخت. با آنکه این رابطه تا سال ۲۰۱۶ ادامه نیافت، ولی باید گفت رابطه رمانتیک تایگا و کایلی قطعاً یکی از پر سر و صدا ترین اخبار سلبریتی ها در سال ۲۰۱۵ بود.


اسکات دیسیک
جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

اسکات دیسیک که با نام The Lorde او را می شناسند، در سال ۲۰۱۵ پدر خوب یا شریک زندگی خوبی نبود. در اوایل ماه جولای سال گذشته تصاویری از دیسیک، پدر فرزندان کورتنی کارداشیان، در اینترنت پخش شد که نشان می داد وی با نامزد قدیمی اش کلوئی بارتولی در جنوب فرانسه به تعطیلات رفته است. دیگر بر همه روشن و واضح است که سالهاست کورتنی در حال تحمل حماقت های اسکات است.

کورتنی بارها به اسکات کمک کرد تا بر مسئله اعتیادش به مواد مخدر غلبه کند و آن را کنار بگذارد، با این حال وقتی وی تصاویر اسکات را در حال گذراندن تعطیلات در جنوب فرانسه دید، این رابطه را برای همیشه تمام کرد.


بابی کریستینا براون
جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

وقتی ویتنی هیوستون درگذشت، در دل های افراد زیادی غم بزرگی ایجاد کرد، و دخترش بابی کریستینا از این قضیه مستثنی نبود.

بابی کریستینا زندگی راحت و ساده ای نداشت. هیوستون در سال ۲۰۱۲ درگذشت و درست چند روز مانده به سالگرد درگذشت وی، بابی کریستینا در وان حمام خانه اش (درست همانطوری که مادرش را پیدا کردند) بیهوش پیدا شد. این دختر ۲۲ ساله حدود ۴ ماه با کمک دستگاه در بیمارستان زنده ماند و متأسفانه هیچ پیشرفتی در وضعیت وی حاصل نشد. در ۲۶ جولای ۲۰۱۵، مرگ بابی کریستینا رسماً اعلام شد.

این تراژدی خانواده هیوستون و همچنین همه افرادی را که خود ویتنی هیوستون را دوست داشتند تحت تأثیر قرار داد. خانواده هیوستون اعلام کردند که فقط از این نظر تسلا یافته اند که حالا بابی کریستینا و مادرش ویتنی در کنار هم هستند.


لب های کایلی

جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

لب های کایلی قطعاً یکی از جنجالی ترین سوژه های خبری در دنیای چهره ها در سال ۲۰۱۵ بود. کوچکترین عضو خاندان کارداشیان ظاهراً با جراحی پروتز لب، تغییر فاحشی در صورتش انجام داد که در ابتدا کاملاً آن را انکار می کرد.

وی علناً اظهار می داشت که لب های او به دو دلیل در تصاویر بدین شکل دیده می شوند: استفاده از خط لب و چیزی که بعداً تبدیل به "چالش لب کایلی" شد. این چالش مسخره و احمقانه طرفداران بیشماری را متقاعد کرده بود که در واقع راز لب های کایلی همین است و باعث شده بود بسیاری از آنها این چالش را امتحان کنند.

متأسفانه قضیه آنطور که انتظار می رفت پیش نرفت و بسیاری از طرفداران احمق کایلی با لب های زخمی و خونین باقی ماندند. بعدها کایلی جنر رسماً اعلام کرد که لب هایش را جراحی کرده است!


میس یونیورس

جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

امسال مراسم دختر شایسته جهان (Miss Universe) بیش از سال های گذشته سر و صدا کرد. شروع این برنامه و ادامه آن درست مثل سال های قبل بود، ولی پایان آن با سال های گذشته خیلی فرق داشت.

استیو هاروی، مجری امسال این برنامه داشت کارش را به خوبی انجام می داد تا لحظه ای که نام دختر شایسته کلمبیا به عنوان برنده جدید میس یونیورس اعلام شد. از آن لحظه به بعد کم کم همه چیز شروع به از هم پاشیدن کرد.

در واقع دختر شایسته کلمبیا، رتبه دوم این مسابقه را کسب کرده بود که استیو هاروی اشتباهاً وی را برنده اصلی معرفی کرد. دختر شایسته فیلیپین که میس یونیورس واقعی بود، چند دقیقه بعد با اصلاح این اشتباه به عنوان برنده تاجگذاری شد، ولی آن لحظه غیرمنتظره و خجالت آور تبدیل به یکی از پرهیاهو ترین و جنجالی ترین لحظات سال ۲۰۱۵ شد.


تام بریدی

جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

تام بریدی و ژیزل بوندشن بدون شک یکی از جذاب ترین زوج های هالیوود هستند. بریدی بازیکن کوارتربک تیم فوتبال آمریکایی پَتریوتس و ژیزل یکی از فرشته های سابق ویکتوریاز سیکرت است و هر دوی آنها همیشه جلوی چشم عموم مردم بوده اند، ولی این قضیه هرگز مثل امسال پررنگ نبوده است.

بریدی و هم تیمی هایش در سال ۲۰۱۵ پس از شکست دادن تیم کولتس در بازی قهرمانی AFC و راه یابی به سوپر بول، هیجان زیادی به راه انداختند. بعد از آن اطلاعاتی فاش شد مبنی بر اینکه این تیم ظاهراً از روی عمد از توپ های کم باد در بازی مقابل تیم کولتس استفاده کرده است.

از خود بریدی هم در گزارشی که توسط بازرسین NFL تهیه شده نام برده شده بود. این اتفاق منجر به تعلیق این بازیکن فوتبال آمریکایی از ۴ بازی پیاپی شد و همچنین صدمه زیادی به اعتبار و شهرت وی وارد آورد.


جاش دوگار
جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

خانواده دوگار با شرکت در یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه TLC به نام ۱۹ Kids and Counting مشهور شدند. عنوان این برنامه به خودی خود گویای محتوای این برنامه است: این برنامه درباره خانواده ای با تعداد زیادی فرزند است. در ماه مه ۲۰۱۵، معلوم شد که یکی از بزرگترهای خانواده دوگار به نام جاش، خودش یک بچه آزار است.

مستندات مربوط به اعمال وی در معرض دید عموم قرار گرفت و این رسوایی باعث شد که شبکه TLC مجبور شود فوراً این برنامه را تعلیق کند و تمام بازپخش ها را نیز متوقف نماید. این مسئله همه مردم و به خصوص طرفداران این برنامه را غافلگیر و ناامید کرد. این رسوایی نیز یکی از پر حرف و حدیث ترین رسوایی های سال ۲۰۱۵ بود.


بیل کازبی

جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

برای بسیاری از مخاطبین تلویزیون در آمریکا، بیل کازبی یکی از چهره هایی بود که مردم در طول زندگی خود با دیدن او آرامش می یافتند. تا همین چند وقت پیش، کازبی به عنوان یکی از بزرگترین کمدین های ایالات متحده محبوب دل های مردم آمریکا بود.

این کمدین افسانه ای در پایان سال ۲۰۱۴ با اتهامات سنگینی روبرو شد که تا پایان سال ۲۰۱۵ و همچنان در سال ۲۰۱۶ نیز ادامه یافتند. وی متهم به آزار جنسی شد و خبر اتهامات وی علنی شد.

سال ۲۰۱۵ سالی پر از تقلا و کشاکش برای این کمدین بود. کازبی هنوز هم اتهامات وارده را رد می کند و با ادله ای که اخیراً رو شده است، شایعه شده که وی بی گناه است. در هر صورت، فکر می کنیم که با گذشت زمان از حقیقت ماجرا آگاه خواهیم شد.


جاستین بیبر

جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

بیبر در همین چند سال اخیر جلوی چشممان از یک بچه ستاره تبدیل به یک مرد شد و در سال ۲۰۱۵ مردم شاهد آن بودند که تصویری جنجالی از وی در فضای اینترنت پخش شد. با آنکه انتشار این تصویر توسط خود وی صورت نگرفته بود و در واقع پخش شدن آن در اینترنت، چیزی جز حمله به حریم شخصی و خصوصی او نبود، ولی با این حال بسیاری از مردم دنیا تصویر وی را دیدند.


جرد فوگِل

جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

روزی روزگاری جرد فوگل با از دست دادن مقدار زیادی وزن در برنامه Subway Diet الهامبخش بسیاری از مردم آمریکا بود. وی تبدیل به چهره اصلی این برنامه شده بود و مردم او را با عنوان "جرد از برنامه سابوی" می شناختند.

ولی باید بگوییم که در سال ۲۰۱۵ وی به "جرد بچه باز" تغییر نام یافت. معلوم است که برنامه Subway کاملاً همه روابطش را با وی قطع کرد و در نوامبر ۲۰۱۵ وی با اعتراف به جرمش، به بیش از ۱۵ سال حبس محکوم شد. فوگل ۳۸ ساله در سال ۲۰۲۹ می تواند آزادی مشروط بگیرد.

دکتر فیل نیز دو اپیزود کامل از برنامه اش را به این قضیه اختصاص داد و اطلاعاتی در مورد آنچه بین فوگل و آن بچه های زیر سن قانونی رخ داده بود، در اختیار بینندگانش قرار داد.


لامار اودوم

جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

گویا خاندان کارداشیان باید در همه جنجال ها و رسوایی ها به نحوی حضور داشته باشد. لامار اودوم که شوهر سابق کلوئی کارداشیان است نیز در سال ۲۰۱۵ رسوایی به بار آورد.

در ماه اکتبر ۲۰۱۵، لامار اودوم، بازیکن سابق بسکتبال، در فاحشه خانه ای پیدا شد در حالیکه اوردوز کرده بود. مدت کوتاهی بعد از این قضیه، کلوئی روند طلاق را متوقف کرد و طرفدارانش فکر می کردند که این ماجرا باعث شده این زوج دوباره به سوی هم برگردند.

ولی قضیه این نبود و کلوئی تصمیم گرفته بود صبر کند تا اودوم بتواند روی پایش بایستد. ماه ها از این مسئله گذشته و اودوم هنوز دوران بهبودی اش را می گذراند. کلوئی کارداشیان هر چه می خواهد باشد، ولی در این وضعیت مطمئناً تصمیم درستی گرفته است.


چارلی شین

جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

چارلی شین یکی از آن چهره هایی است که هرگز سورپرایزهایش تمامی ندارد و سال ۲۰۱۵ قطعاً یکی از آن سال های پر از غافلگیری از سوی وی بود. این بازیگر سابق سریال Two and a Half Men در مصاحبه ای اختصاصی با برنامه The Today Show فاش کرد که مبتلا به ویروس HIV است.

بر هیچ کس پوشیده نیست که چارلی شین زندگی بی بند و باری داشته و خودش در مورد اعتیادش به مواد مخدر، الکل و داشتن روابط جنسی بیشمار، بی پرده حرف زده است. با وجود همه اینها، خبر مثبت بودن تست اچ آی وی چارلی شین، همه را غافلگیر کرد.

با آنکه هنوز درمانی برای این بیماری وجود ندارد، ولی پیشرفت های پزشکی فوق العاده ای که در حوزه بیماری ایدز صورت گرفته باعث شده این بیماری که زمانی مرگبار بود، حالا تاحدودی قابل کنترل شود.


بروس جنر معروف به کِیتلین

جنجالی ترین رسوایی های ستاره ها در سال 2015

بروس جنر، برنده مدال طلای المپیک ۱۹۷۶ در رشته ده گانه مردان، امسال با اعلام خبر تغییر جنسیتش، دنیای رسانه ها را تکان داد. این ورزشکار افسانه ای آمریکا که یک پدر و پدربزرگ نیز هست، در مصاحبه ای با دایان سایر که در ماه آوریل پخش شد، خبر تراجنسیتی شدن خود را اعلام نمود. با آنکه رسانه ها ماه ها قبل پیش بینی این تغییر جنسیت را کرده بودند، ولی شجاعت وی در عمومی کردن قضیه تبدیل شدنش به یک زن، تحسین بسیاری از مردم و ستاره ها را برانگیخت.

کیتلین درهای زیادی را برای جامعه تراجنسیتی گشود و در واقع جنجالی ترین فرد سال ۲۰۱۵ بود. کیتلین که نام واقعی وی بروس جنر است، ادعا می کند که خوشبخت تر از همیشه است و اظهار داشته که خوشحال است که دیگر زندگی پر از دروغی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آیدا

      وای اون آخری چقد چندشه

    • Aryan

      آخري كجاش رسواييه آخه؟بقيه رو هم جز جاستين بيبر دقيق نخوندم.

    • بدون نام

      یک سئوال علمی ، یعنی اگر یک مرد ترانس با زن معمولی ازدواج کنه میتونن بچه دار شوند ؟؟؟
      مثل همین جنر یعنی دخترانش واقعا دختران خودش هستند ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین این ها دختر خونده هاشن. بعدشم اینا هم آلت جنسی مردانه داره حالا نمیشه بیشتر بتوضیحم . شما که اونور آزاد ترید 1 سرچی بکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج