۲۹۰۱۲
۱۳ نظر
۵۰۱۶
۱۳ نظر
۵۰۱۶
پ

طناب دار برای دو چوپان به اتهام تعرض به زن مطلقه

دو مرد چوپان كه زني را ربوده و او را مورد آزار جنسي قرار داده ‌بودند از سوي قضات دادگاه كيفري ‌استان تهران به اعدام محكوم شدند.

شرق: دو مرد چوپان كه زني را ربوده و او را مورد آزار جنسي قرار داده ‌بودند از سوي قضات دادگاه كيفري ‌استان تهران به اعدام محكوم شدند.

زن جواني اوايل سال‌جاري به ماموران پليس پاكدشت مراجعه كرد و گفت توسط دو مرد مورد آزار جنسي قرار گرفته است.

پرونده براي بررسي ادعاي اين زن كه لاله نام ‌دارد نزد بازپرس فرستاده و زن جوان به پزشكي قانوني معرفي شد. متخصصان اين سازمان تاييد كردند لاله مورد تجاوز قرار گرفته است.

شاكي در مورد جزييات حادثه گفت: من به همراه پسر مورد علاقه‌ام بيرون رفته بودم كه دو مرد من را ربودند و مورد آزار جنسي قرار دادند. آنها را مي‌شناسم و مي‌دانم همان حوالي كار مي‌كنند و فكر مي‌كنم اگر ماموران به محل بروند مي‌توانند آنها را بازداشت كنند.

ساعاتي بعد ماموران به محل حادثه رفتند و متوجه شدند مردان متجاوز دو چوپان هستند كه همان حوالي گوسفند‌چراني مي‌كنند. با شناسايي دو جوان آنها بازداشت و به دادسرا منتقل شدند. سپس از آنجايي كه تحقيقات با توجه به نوع جرم بايد در دادگاه كيفري انجام مي‌گرفت پرونده به شعبه ۷۸ دادگاه كيفري‌استان تهران فرستاده شد.

دو چوپان در بازجويي‌ها به تجاوز به زن جوان اعتراف كردند و گفتند: ما او را مي‌شناختيم. مدت‌ها بود كه در پاكدشت زندگي مي‌كرد و مي‌دانستيم با مردي رابطه دارد. او شهرت خوبي در منطقه نداشت.

آنها در مورد روز حادثه گفتند: روز حادثه سر كارمان بوديم و داشتيم گوسفندها را براي چرا مي‌برديم كه لاله را همراه مردي دیدیم. او را از دست مرد جوان بيرون آورديم و به بياباني همان اطراف برديم و در آنجا هر دو وي را مورد آزار قرار داديم.

لاله سعي داشت مقاومت كند اما نتوانست و تسليم ما شد. بعد هم او را رها كرديم كه برود. با تكميل تحقيقات هيات قضات شعبه ۷۸ براي برگزاري جلسه دادگاه وقت رسيدگي تعيين كردند. در ابتداي محاكمه لاله در جايگاه حاضر شد و شكايت خود را مطرح كرد. او گفت: روز حادثه من براي اجاره خانه بيرون رفته بودم. پسري كه دوستش داشتم همراه من بود و با هم در ماشين او نشسته بوديم كه دو مرد چوپان آمدند.

آنها با چوب به ما حمله كردند. زورشان زياد بود و نمي‌توانستيم در برابرشان مقاومت كنيم. پسري كه همراه من بود خيلي سعي كرد مقابله كند اما نتوانست. يكي از چوپانان دستان او را گرفت و ديگري هم من را كشان‌كشان با خودش برد. آنها با چوب پسر جوان را كتك زدند و به گوشه‌اي انداختند. دو مرد چوپان به من گفتند چرا با آن جوان بودي بايد با ما هم باشي.

هرچه گفتم من مي‌خواهم با او ازدواج كنم رهايم كنيد و بگذاريد بروم توجهي نكردند. حرف‌هاي ركيكي مي‌زدند و مي‌گفتند تو در محله بدنام هستي و حق نداري مثل يك زن معمولي حرف بزني و بايد به خواسته ما تن بدهي. در نهايت دو چوپان من را در بيابان‌هاي اطراف پاكدشت مورد آزار قرار دادند و بعد رهايم كردند.

لاله در مورد اينكه چرا دو چوپان ادعا مي‌كنند او زن خوش‌نامي نيست، گفت: من از شوهر اولم به دليل اختلافاتي كه داشتم جدا شدم. به من به چشم يك زن مطلقه نگاه مي‌كردند و به همين دليل هم هرچه دوست داشتند در موردم مي‌گفتند در حالي‌كه گفته‌هاي آنها درست نبود.

سپس دو متهم در جايگاه حاضر شدند. آنها اتهام‌شان را رد كردند و گفتند هرچه در مرحله بازجويي‌ها گفته بودند دروغ است. آنها ادعا كردند شاكي با رضايت خودش با آنها ارتباط برقرار كرد.

بعد از پايان دفاعيات دو مرد چوپان و وكلاي آنها هيات قضات شعبه ۷۸ وارد شور شدند و با توجه به اعترافات متهمان در مراحل مختلف رسيدگي، آنها را به اتهام تجاوز به عنف و آدم‌ربايي مجرم شناختند و آنها هر كدام به يك‌بار اعدام و حبس محكوم كردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      تعرض به زن مطلقه تیترتون مناسب نبود .
      تجاوز تجاوز فرقی نداره .

      پاسخ ها

      • سمي

        اتفاقا خوب تيتريه
        تا مردان هوسران بدونن مطلقه و غير مطلقه، پاك و ناپاك نداره و حكم تجاوز به هركسي اعدامه

    • سمي

      خدا لعنتشون كنه خوبشون مي كنن اعدامشون مي كنن
      البته اگه ديوان عدالت اعتراض نكنه طبق معمول

    • مرسده

      با زهرا موافقم++++++++++++++++++++++++

    • حسن

      خدایا مردم دارن کجا می رن, اینهمه قتل و تجاوز دزدی که هرروز خبراش رو می خونیم تاسف باره. بعد جالبه رئیس نیروی انتظامی میاد می گه همه ی جرائم کاهش داشته(آخرین بار همین چند روز پیش تو خبر 20.30) این کاهش آمار بخاطر کاهش جرایم نیس به خاطر اینه که تو کلانتری ها خیلی وقتا مجرم دستگیر نمی شه و یا شکایتی تنظیم نمیشه یا صورت جلسه نمی شه (خصوصا جرم های جزئی مثل سرقت موبایل و جیب بری) و وقتی صورت جلسه نمی شه جز آمار هم حساب نمی شه.

    • زانيار

      اينا همه بر ميگرده به فقر فرهنگي اين رفتار ها و حركت ها اصلا برازنده ي يك زن نيست.

      پاسخ ها

      • ش

        شما مگه رفتارها و حرکتهای این خانوم رو دیدید که راجع بهش قضاوت میکنید
        بهتره بگیم این رفتارها برازنده 1مرد ایرانی (البته از نوع باغیرتش) نیست

    • سحر 1

      دقت کردید اکثریت قریب به اتفاق تجاوزات توسط مردان بی سواد و لاابالی انجام میشه ؟ آقایون بی سواد ! ازتون خواهشمندم سطح سواد و فرهنگ خودتون رو بالا ببرید تا ما زنان جامعه با آسودگی و بدور از کابوس از حق زندگی عادی خودمون بهره مند بشیم
      با سپاس فراوان

      پاسخ ها

      • kami

        این موردات با سواد و بی سواد نداره
        مثلا تو دستشویی دانشگاه بـــــــــــوق جنین مرده پیدا میشه
        اوجا که بی سوادی نیست!!!!!!!!!!!!

    • مرسده

      زانیار عزیز چه ربطی به رفتار خانمه داشت مثل اینکه برعکس متوجه شدی به خانمه تجاوز شده نه به مردا!!! حالا به فرض مثالم اگه خانمه مقصر باشه کسی این حق به آقایون نمی ده که همچین کاری رو انجام بدن(البته اگه بشه اسمشون رو مرد گذاشت)که اونجوری بکشن وببرنش و...کمی بی انصافانه نظر دادی ولی با فقر فرهنگی که گفتی خیلی موافقم چون توی جامعه شدیدا داره احساس میشه

    • زانیار

      با سلام مرسده ی عزیز فکر کنم شما و بقیه ی دوستان منظور منو متوجه نشدید من منظورم اینه که این رفتارها نباید با یک زن انجام بشه من خودم یه مرد هستم ومیگم جایگاه زن خیلی بالاتر از اینهاست با امید این که این موارد هیچ وقت تکرار نشه با تشکر فراوان.

    • مرسده

      پس من عذر خواهی می کنم چون من متوجه منطورتون نشدم چون نظرتون جوری نوشته بودین که انگار تقصیر اون خانوم بود پس بجای - که دادم ++++++ می دم بهتون زانیاز عزیز

    • بدون نام

      هدف اصلی ازپخش این اخبار چیست.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج