۲۹۱۲۹۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

کاغذ دیواری‌ هایی که به اتاقتان روحیه می دهند

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که اتاق هایی که قبلا کاغذ دیواری شده اند را مورد بررسی قرار دهید. دیدن این اتاق ها به تصمیم گیری شما کمک می کند.

وب سایت چیدانه: اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که اتاق هایی که قبلا کاغذ دیواری شده اند را مورد بررسی قرار دهید. دیدن این اتاق ها به تصمیم گیری شما کمک می کند.

کاغذ دیواری‌ هایی که به اتاقتان روحیه می دهند

کاغذ دیواری‌ هایی که به اتاقتان روحیه می دهند

کاغذ دیواری ها به اتاق ها رنگ و روح می بخشند و دید کلی اتاق را دگرگون می کنند. حضور آن ها می تواند به اتاق نما و جلوه ای خاص بدهد. جلوه ای که اگر درست انتخاب نشود می تواند شما را کاملا دلسرد کند. اما چیزی که مشخص است این است که کاغذ دیواری ها برای ایجاد یک تصویر متفاوت روی دیوار از رنگ ها قدرتمند تر هستند. این مطلب می خواهد به شما بگوید که چگونه می توانید کاغذ دیواری هایی را انتخاب کنید که طرح شان کاملا با سلیقه و همین طور طراحی دکوراسیون داخلی اتاق های تان همخوانی دارد. تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


آپارتمان دلباز برای فرهنگ ایرانی در ساختمان صبای تهران!

کاغذ دیواری‌ هایی که به اتاقتان روحیه می دهند

با وجودی که این روزها کوچه پس کوچه های شهر پر شده از ساختمان هایی که بی هوا بالا رفته اند و در و دیوار شهر را کم و بیش از ریخت انداخته اند، اما هنوز هم هستند معماران برجسته ای که معماری اصیل ایرانی را از یاد نبرده اند و به طور هوشمندانه ای عناصر و مفاهیم ارزشمند آن را در پروژه های خود و به صورتی مدرن به کار گرفته اند. یکی از این پروژه های برجسته، ساختمان صبا کاری از گروه معماری تداوم پویا (سارا کلانتری و رضا صیادیان) است که چیدانه قصد دارد امروز به آن بپردازد. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ آپارتمان برجسته ایرانی با ایده کور کردن دید همسایه!

کاغذ دیواری‌ هایی که به اتاقتان روحیه می دهند

یکی از عوامل مهم در طراحی ها، خصوصا در شهرهای خاصی همانند اصفهان که ضوابط طراحی ویژه ای دارند، حفظ محریمت فضای داخلی است،تا به جایی که عدم امکان دید به ساختمان همسایه جزئی از ضوابط اولیه شهرداری اصفهان می باشد، طبق مقررات شهرداری اصفهان، هیچ طبقه ای مجاز نیست که در ارتفاع کمتر از ۱۷۰ سانتی متری پنجره داشته باشد و علت این امر نیز کاهش میزان دید به داخل خانه همسایه ها و حفظ حریم خصوصی آنها است.اما اینکه چگونه این فرآیند در غالب یک طراحی ویژه و منحصر به فرد صورت گیرد، چالشی است که معماران برجسته ایرانی به خوبی در پروژه های خود از عهده ی آن بر آمدند، با چیدانه همراه باشید تا با هم به پروژه های آن ها سری بزنیم و ببینیم آنها چالش حفظ محرمیت را در پروژه های خود چگونه حل کرده اند.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


آشتی با طبیعت در پاویون لوله ای دانشگاه خیام مشهد

کاغذ دیواری‌ هایی که به اتاقتان روحیه می دهند

پروژه پاویلیون دانشگاه خیام یا "PIPE pavilion"بر اساس فرهنگ "بهیافت" مواد بازیافتی طراحی و ساخته شده است.بهیافت به عبارتی تغییر کاربری مواد مصرف شده با حفظ ساختار اولیه آن ماده می باشد. انسان با تغییر کاربری مواد بازیافتی تلاشی در جهت صلح با طبیعت با کاهش مواد آلاینده می کند. بهیافت نه تنها مصرف مواد اولیه را به حداقل می رساند بلکه فضای کمتری را برای دفن زباله به عمل می آورد. در حقیقت بهیافت بازیابی و افزایش ارزش و کیفیت یک محصول بی مصرف است.این پروژه به مدیریت فرناز فتاحی، فوق لیسانس معماری دیجیتال از دانشگاه تکنولوژی سیدنی استرالیا و مدرس رشته معماری در دانشگاه خیام مشهد ساخته شده است، با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج